بازیگران فیلم Playdate مشخص شدند

فیلم Playdate یک پروژه اکشن کمدی به کارگردانی «لوک گرینفیلد» است که به تازگی لیست بازیگران آن در سایت‌های خارجی به انتشار رسید.

به گزارش فیگار به نقل از سایت «Deadline»، بازیگران فیلم Playdate یعنی «سارا چالک»، «آلن تودیک»، «استفن روت»، «ایسلا فیشر»، «سابرینا البا» و «هیرو کاناگاوا» به «کوین جیمز» و «آلن ریچسون»، به فیلم اکشن کمدی Playdate که اکنون در کانادا فیلمبرداری می‌شود، پیوستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازیگران فیلم Playdate

این فیلم درباره یک مرد خوش شانس به نام «برایان» است که به تازگی از کار خود اخراج شده و تبدیل به پدری غیرمنتظره برای پسر 10 ساله‌اش می‌شود. در روز اول، او یک دعوت نامه از «جف»، پدری دیگر دریافت می‌کند. این دو پدر در یک روز به همراه پسرانشان با یک توطئه مرگبار روبرو می‌شوند.

فیلم Playdate

فیلم به کارگردانی «لوک گرینفیلد» و «جیسون بنوا» و برگرفته از فیلمنامه‌ای نوشته شده توسط «نیل گلدمن» است. این فیلم توسط شرکت «WideAwake Pictures» و «جیسون بنوا»، همراه با «مارک فاسانو» از «نیکل سیتی پیکچرز»، «جفری گرینشتاین» از «A Higher Standard» و «شان پاتریک اوریلی» تهیه می‌شود.

در فهرست تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم نام‌های «جیمز»، «جف ساسمن»، «ریچسون»، «گلدمن» و «دن اسپیلو»، «متیو الکس گلدبرگ» «نیکل سیتی»، «میشل مایرز» از استودیو «آرکانا»، «جاش هریس» و «فورد کوربت» ذکر شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران فیلم Playdate چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *