تریلر سریال Star Wars: Tales of the Empire منتشر شد

اخیراً دیزنی تریلر سریال Star Wars: Tales of the Empire را منتشر کرده است که نوید یک سریال انیمیشنی جذاب را از این کمپانی می‌دهد.

دیزنی به تازگی تریلر اولین سریال انیمیشن خود به نام داستان‌های امپراتوری را منتشر کرد. این سریال به عنوان دنباله‌ای برای داستان‌های جدای Star Wars: Tales of the Jedi مطرح شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر سریال Star Wars: Tales of the Empire

سریال در شش اپیزود، داستان دو جنگجو را روایت می‌کند که در دو راه و دو دوره مختلف قدم می‌زنند. درحالی‌که «جدای باریس آفی» برای بقا در کهکشان می‌جنگد؛ «مورگان السبث» که همه چیز را از دست داده، به دنبال انتقام است.

صداپیشگی این سریال را هنرمندانی ازجمله «دایانا لی اینسوناتو»، «مردیث سالنجر»، «رایا کیلستد»، «وینگ تی چائو»، «لارس میکلسن»، «جیسون آیزاکس» و «متیو وود» بر عهده دارند که با صدای گرم و جذاب خود حال و هوای جذابی را به این سریال انیمیشنی می‌دهند.

«دیو فلینی» نویسنده و کارگردان سریال‌های محبوب مندلورین و آسوکا، مسئولیت ساخت و تولید این انیمیشن را بر عهده دارد. او در دنیای جنگ ستارگان، شناخته شده است و با همکاری‌هایی از جمله سریال انیمیشنی جنگ‌های کلون که در سال 2008 پخش شد که نام او را به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان در این عرصه می‌شناسند.

علاوه بر این سریال انیمیشنی، از 4 ژوئن 2024 (15 خرداد 1403) سریال لایو اکشن پیرو با بازی «آماندا استالبرگ» و «کری آن ماس» در نقش یک «سیث»، به نمایش در خواهد آمد. داستان‌های امپراتوری را می‌توانید از 4 مه 2024 (15 اردیبهشت 1403) از طریق دیزنی پلاس تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت انیمیشن‌های جنگ ستارگان توسط دیزنی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *