تریلر فیلم Babes منتشر شد

استودیوی «نئون»، تریلر فیلم Babes را منتشر کرد. داستان این فیلم کمدی جذاب درباره دوستی ناتمام و چالش‌های غیرقابل پیش‌بینی در بزرگسالی و تبدیل شدن به والدین متمرکز است.

فیلمنامه Babes توسط «ایلانا گلیزر» (نویسنده شهر براد) و «جاش رابینوویتز» نوشته شده و بازیگران «ایلانا گلیزر»،«میشل بوتو» و «حسن مینهاج» در این فیلم نقش آفرینی خواهند کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Babes به انتشار درآمد

تریلر Babes داستان دوستان صمیمی به نام‌های «ادن» (با بازی ایلانا گلیزر) و «داون» (با بازی میشل بوتو) را نشان می‌دهد. آن‌ها در شهر بزرگ نیویورک بزرگ شده و اکنون در مراحل مختلف بزرگسالی هستند. وقتی «ادن» که مجرد و بی‌خیال است، تصمیم می‌گیرد به تنهایی بچه‌دار شود. Babes با تلفیق خنده، اشک و درد زایمان، به پیچیدگی‌های دوستی زنانه می‌پردازد.

«پاملا آدلون» و «لوئیس سی‌کی» سریال Better Things را برای شبکه FX ساختند. این سریال نامزدی «امی» در سال گذشته برای «آدلون» به دست آورد که در آن او نقش یک زن مطلقه را بازی می‌کند که سه دخترش را به تنهایی بزرگ خواهد کرد.

از سوی دیگر، «ایلانا گلیزر» بیشتر به خاطر آفرینش، اجرا، کارگردانی و بازی در نمایش Broad City شناخته می‌شود. این نمایش کمدی سنترال توسط او و همکاری «ابی جاکوبسون» ساخته شد و داستان دو زن یهودی آمریکایی و ماجراجویی‌های آن‌ها در شهر نیویورک را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Babes چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *