مارگو رابی فیلم کمیک بوکی Avengelyne را خواهد ساخت

بازیگر محبوب « مارگو رابی » قرار است با همکاری افراد معروفی مانند «اولیویا وایلد»، «سایمون کینبرگ» و… فیلمی بر اساس کمیک بوک Avengelyne بسازند.

«اولیویا وایلد» که تجربه کارگردانی در فیلم‌هایی مانند Booksmart و Don’t Worry Darling را دارد، قرار است به عنوان کارگردان فیلم کمیک بوک Avengelyne فعالیت کند. «مارگو رابی» و تیم حرفه‌ای او نیز از جمله تهیه‌کنندگان این اثر هستند. هنوز استودیوی مشخصی برای ساخت این فیلم انتخاب و مشخص نشده است، اما افراد دخیل در ساخت این فیلم تلاش‌ می‌کنند تا به استودیوها و پلتفرم‌های آنلاین پیشنهاد داده و جواب مثبت بگیرند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساخت فیلم کمیک بوکی Avengelyne توسط مارگو رابی

درباره بازیگران این فیلم هنوز اطلاعات دقیقی ارائه نشده، اما می‌دانیم که شخصیت اصلی فیلم کمیک بوک Avengelyne یک فرشته است و با نیروهای شیطانی مبارزه می‌کند. البته هنوز بازیگری برای این شخصیت ابرقهرمان مشخص نشده است.

مارگو رابی

قبلا تلاش‌هایی برای ساخت فیلمی بر اساس این شخصیت و کمیک بوک آن انجام شده بود، اما متاسفانه به نتیجه‌ خاصی نرسیدند. هرچند، با توجه به تجربه موفقیت‌ آمیز تیم «مارگو رابی» یعنی «LuckyChap» با ساخت فیلم Barbie و پروژه‌های جدیدی که در حال ساخت است، احتمالا این بار نیز موفقیت آن‌ها بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مارگو رابی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *