سازنده فصل دوم و سوم سریال Avatar: The Last Airbender تغییر کرد

فصل دوم و سوم سریال سریال Avatar: The Last Airbender با تغییر تهیه کننده مواجه شده و «Netflix» سازنده جدیدی را برای این دو فصل استخدام کرده است.

شبکه «Netflix» ماه گذشته اعلام کرد که سریال آواتار: آخرین بادافزار برای فصل دوم و سوم تمدید شده است. در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، گزارش شده که «کریستین بویلان» و «جبار رایسانی»، نویسنده سریال‌های پانیشر و گمشده در فضا به عنوان تهیه کنندگان جدید این دو فصل انتخاب شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

 

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال Avatar: The Last Airbender

«بویلان» و «رایسانی» جایگزین «آلبرت کیم» شده‌اند که پیش‌تر نقش تهیه کننده در فصل اول سریال را داشتند. «آلبرت کیم» اکنون به عنوان تهیه‌ کننده اجرایی در فصل دوم سریال پرسی جکسون شبکه «دیزنی پلاس» مشغول است و به همین دلیل از تیم تولید سریال آواتار: آخرین بادافزار جدا شد.

سریال Avatar: The Last Airbender

در سریال آواتار: آخرین بادافزار، بازیگرانی همچون «گوردون کورمیر» در نقش «آنگ»، «کیاوینتیو» در نقش «کاتارا»، «ایان اوسلی» در نقش «سوکا»، «دالاس لیو» در نقش «شاهزاده زوکو» و «دنیل دای کیم» در نقش «ارباب آتش اوزای» ایفای نقش کردند.

داستان دنیای آواتار: آخرین بادافزار به چهار بخش اصلی تقسیم شده است؛ بخش اول شامل قبایل آب، حکومت خاک، کشور آتش و عشایر باد بوده که در هر یک از این بخش‌ها مردم می‌توانند عنصر ملی خود را کنترل کنند. در این دنیا، تنها یک آواتار وجود دارد که می‌تواند همه چهار عنصر را کنترل کند و مسئول برقراری صلح و سازش میان ملل و همچنین میان دنیای فیزیکی و دنیای ارواح باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Avatar: The Last Airbender چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *