نخستین تصویر رسمی از پشت صحنه سریال Daredevil: Born Again منتشر شد

اولین تصاویر پشت صحنه از سریال Daredevil: Born Again نشان می‌دهند که «جان برنتال» در نقش «فرانک کسل» یا «پانیشر» در کنار «چارلی کاکس» حضور دارد.

فیلمبرداری این سریال در شهر نیویورک آغاز شده است. «برنتال» قبلاً در سریال پانیشر (The Punisher) شبکه «نتفلیکس» این نقش را بازی کرده بود. این سریال شامل دو فصل و 26 اپیزود بود و از سال 2017 تا 2019 پخش شد. در کتاب‌های کمیک «مارول»، «فرانک کسل» یک سرباز آمریکایی است که پس از بازگشت به خانه با قتل بی‌رحمانه خانواده‌اش مواجه می‌شود و تصمیم به انتقام می‌گیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تصویر رسمی از پشت صحنه سریال Daredevil: Born Again

در سریال دردویل: تولد دوباره علاوه بر «کاکس» و «برنتال»، بازیگرانی همچون «دبرا آن ول» در نقش «کارن پیج»، «الدن هنسون» در نقش «فرانکلین نلسون»، «ویلسون بتل» در نقش «بول‌آی» و «ویسنت دنافریو» در نقش «کینگپین» نقش آفرینی می‌کنند.

در ادامه می‌توانید تصویر رسمی منتشر شده از پشت صحنه Daredevil: Born Again را مشاهده کنید:

سریال Daredevil: Born Again

«مارول» در پاییز سال گذشته «کریس اورد» و «مت کورمن» را اخراج کرد و «داریو اسکارداپانه»، بازیگری که قبلاً در سریال جک رایان تام کلنسی (Tom Clancy’s Jack Ryan) و سریال پانیشر حضور داشت را به عنوان تهیه‌کننده جدید این مجموعه انتخاب کرد. «جاستین بنسون» و «آرون مورهد» که به تازگی چند اپیزود از فصل دوم سریال لوکی را کارگردانی کرده‌اند، به عنوان کارگردان این سریال حضور خواهند داشت.

در گفت‌وگو با «کولایدر»، «برنتال» اظهار داشت که این شخصیت را عمیقاً دوست دارد و می‌گوید:

فکر می‌کنم بی‌علت نیست که طرفداران با این شخصیت این‌چنین عمیق و شدید ارتباط برقرار کرده‌اند. به نظر من کمی «فرانک کسل» در همه وجود دارد. در من به‌شدت وجود دارد و عمیقاً به آن علاقه دارم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال جدید دردویل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *