همنواز

تاریخ اکران جدید فیلم The Crow مشخص شد

شب گذشته، در جریان کامیک کان سن دیگو، تاریخ اکران جدیدی برای ریبوت فیلم The Crow در نظر گرفته شد. استراتژی ناشر این اثر، خارج کردن این فیلم در رقابت با Bad Boys: Ride or Die بود.

ریبوت مورد انتظار The Crow به کارگردانی «روپرت سندرز» و با بازی «بیل اسکارسگارد»، تاریخ اکران خود را از 7 ژوئن 2024 (18 خرداد 1403) به 23 اوت 2024 (2 شهریور 1403) انتقال داد.

این تغییر در اکران، باعث می‌شود تا فیلم کلاغ از رقابت افتتاحیه مستقیم آخر هفته با Bad Boys: Ride or Die خارج شود. به نظر می‌رسد این حرکت، یک تصمیم استراتژیک محسوب می‌شود و هدف آن پنجره‌ای است که به طور بالقوه می‌تواند دید بهتری را از حضور مخاطبان در سینماهای آمریکا ارائه دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران جدید فیلم The Crow مشخص شد

ریبوت The Crow ، بیش از ده هفته در تابستان سال 2022 در شهر نیویورک فیلمبرداری شد و توانست با 10 هفته، کار خود را به اتمام برساند. پس از پایان فیلمبرداری در 16 سپتامبر 2022 (31 شهریور 1401)، این فیلم در استودیو پنزینگ آلمان وارد تولید مجازی شد و در نهایت در اکتبر 2022 (مهر/آبان 1401) به پایان رسید.

فیلم کلاغ بر اساس رمان گرافیکی «جیمز اوبار»، داستان «اریک دراون» (با بازی بیل اسکارشگارد) و «شلی وبستر»، زن و شوهری که به دلیل گذشته «شلی» به طرز غم‌انگیزی به قتل رسیده‌اند را روایت می‌کند. این رمان گرافیکی که برای اولین‌بار در سال 1989 منتشر شد، به خاطر لحن تاریک و کاوش در موضوعاتی مانند عشق، از دست دادن و انتقام که در پس‌زمینه‌ای شهری سخت می‌گذرد، محبوبیت زیادی پیدا کرد.

فیلم The Crow

این فیلم، به خاطر عمق احساسی و جلوه‌های بصری چشمگیرش، طرفداران زیادی را دارد که مشتاقانه منتظر اکران فیلم هستند. The Crow اکنون در تاریخ 23 آگوست 2024 اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازسازی فیلم The Crow چیست؟ آیا شما هم از طرفداران این فیلم هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *