تریلر فیلم The Crow منتشر شد

تریلر فیلم The Crow (کلاغ)، لوگوی رسمی فیلم را به همراه تصاویری از رستاخیز خونین و بی‌نظیر «اریک دراون» به نمایش گذاشت که تصاویری نمادین و زیبا هستند.

چندی پیش، اولین تریلر ریبوت فیلم The Crow به کارگردانی «روپرت سندرز» به صورت آنلاین منتشر خواهد شد. شرکت «Lionsgate» تیزر کوتاهی را منتشر کرده که لوگوی رسمی فیلم را به نمایش گذاشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم The Crow

در تیزر کوتاه ارائه شده توسط «Lionsgate»، اطلاعات تصویری از خود فیلم The Crow وجود ندارد؛ اما لوگوی رسمی فیلم به همراه چند نما از دو چهره، احتمالاً «اریک» و «شلی» که در خون غرق شده‌اند، نشان داده می‌شود. این سکانس بسیار تأثیرگذار بود و تا حدودی یادآور تیتراژ آغازین بازسازی فیلم The Girl With the Dragon Tattoo به کارگردانی «دیوید فینچر» است.

 

«روشل دیویس»، بازیگری که نقش دختر جوانی به نام «سارا» را در فیلم اصلی The Crow بازی می‌کرد و مراقبت از «اریک دراون» (با بازی براندون لی) و «شلی وبستر» (با بازی سوفیا شیناس) را بر عهده داشت، اخیراً در یک گفتگو با «TMZ» درباره تصاویر نسخه جدید صحبت کرد.

«روشل دیویس» از خالکوبی‌های صورت و کوتاه کردن موهای «یوک» در نسخه جدید «اریک دراون» توسط «بیل اسکارسگارد» راضی نبود. او نظرات خود را درباره این تغییرات ابراز کرد. گویا او حس بدی را نسبت به ریبوت فیلم The Crow دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تیزر رسمی فیلم The Crow چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: CBR


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *