تاریخ اکران فیلم Saw XI با تاخیر مواجه شد

شرکت «لاینزگیت» (Lionsgate) شب گذشته در مراسم کامیک کان اعلام کرد که فیلم Saw XI با یک سال تأخیر در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

پس از موفقیت‌های فیلم اره 10 ، شرکت لاینزگیت تصمیم به تولید یازدهمین قسمت از این سری فیلم‌ها گرفت. اولین برنامه‌ریزی برای اکران فیلم اره 11 در پاییز امسال بود، اما مثل اینکه با تأخیری یک ساله روبرو شده است. اکنون، این فیلم ترسناک در تاریخ 26 سپتامبر 2025 (5 مهر 1403) به جای تاریخ اولیه 27 سپتامبر 2024 (6 مهر 1404) به نمایش در خواهد آمد. این تأخیر به دلیل عدم آغاز فرآیند تولید فیلم است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاخیر در اکران فیلم Saw XI

فیلم اره 10، در 29 سپتامبر 2023 به نمایش درآمد و به لطف پذیرش خوب منتقدان و استقبال طرفداران، موفقیت‌های قابل‌توجهی را به دست آورد. این فیلم با بودجه 13 میلیون دلاری تولید شد و فروشی بالغ بر 111,8 میلیون دلار در سراسر جهان کسب کرد.

«کوین گرویترت» به عنوان کارگردان و «جاش استالبرگ» به عنوان نویسنده، در ساخت فیلم اره 10 شرکت داشتند.

فیلم Saw XI

خلاصه داستان فیلم اره 10، درباره «جان کرامر»، ملقب به جیگساو بود. او به امید یافتن درمانی برای سرطانش، به مکزیک سفر می‌کند؛ اما متوجه می‌شود که درمان مورد نظر واقعی نیست و حالا سعی می‌کند که انتقام بگیرد. این اتفاق باعث آغاز یک دوره جدید از تله‌های مرگبار می‌شود.

بازیگرانی همچون «توبین بل»، «سینوو ماکودی لوند»، «استیون برند»، «مایکل بیچ»، «رناتا واکا»، «پالت هرناند»، «جاشوا اوکاموتو» و «اکتاویو هینوجوزا» در این فیلم حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم Saw 11 چیست؟ آیا به‌نظر شما می‌تواند این فیلم نیز موفقیت اثر قبلی خود را تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *