فیلم Megalopolis در جشنواره کن امسال اکران خواهد شد

با توجه به اعلام رسانه ورایتی، پروژه پرشور «فرانسیس فورد کاپولا»، یعنی فیلم Megalopolis پس از اینکه هیچ پخش‌کننده‌ای به‌دست نیاورد، به طور رسمی در جشنواره فیلم کن به نمایش در خواهد آمد.

هفته گذشته، «تیری فرمو» (Thierry Fremaux)، مدیر جشنواره فیلم کن، به رسانه ورایتی گفت که پس از ارائه فیلم اینک آخرالزمان (Apocalypse Now) در جشنواره کن، اکنون آماده است تا فیلم جدید فرانسیس فورد کاپولا را نیز در جشنواره اکران کند.

دوشنبه شب، نشستی در رابطه با خرید اثر جدید این کارگردان برگزار شد و استودیوهای پخش فیلم اعلام کردند که این فیلم زیادی گران است و هیچکدام آن را نخریدند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم Megalopolis در جشنواره کن امسال اکران خواهد شد

فیلم مگالوپولیس ، یکی از موردانظارترین آثار سینمایی امسال است که بازیگرانی از جمله «آدام درایور»، «جیانکارلو اسپوزیتو»، «ناتالی امانوئل»، «جان وویت»، «لارنس فیشبورن»، «شیا لابوف»، «تالیا شایر»، «جیسون شوارتزمن» و «کلوئی هانتر» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«فرانسیس فورد کاپولا»، فیلمنامه این اثر را در دهه 80 میلادی نوشت و سرانجام فیلم را ساخت و بیش از 100 میلیون دلار از پول خود را در این پروژه سرمایه‌گذاری کرد.

فیلم Megalopolis

«تیری فرمو»، شب گذشته در این رابطه گفت:

مگالوپولیس پروژه‌ای است که او مدت‌ها می‌خواست به آن برسد و به‌عنوان یک هنرمند، به روش خودش این کار را انجام داد. استقبال دوباره از او به عنوان فیلمسازی که برای ارائه فیلم جدیدش به سراغ ما می‌آید افتخار است. من او را به عنوان افسانه کن می‌خوانم

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آثار «فرانسیس فورد کاپولا» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *