کالین فارل به فیلم The Ballad of a Small Player پیوست

« کالین فارل »، بازیگر محبوب آمریکایی، به فیلم The Ballad of a Small Player که بر اساس رمان «لارنس آزبورن» محصول سال 2014 ساخته شده است، پیوست.

«کالین فارل» یکی از فعال‌ترین بازیگران هالیوود در چند سال اخیر به‌شمار می‌رود که همچنان در حال کار کردان است. این بازیگر نامزد اسکار، قرار است در فیلم بعدی ادوارد برگر برای نتفلیکس نیز بازی کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


حضور کالین فارل در فیلم The Ballad of a Small Player

«کالین فارل» نقش اصلی فیلم تصنیف یک بازیکن کوچک را بر عهده خواهد داشت. «ادوارد برگر» (کارگردان All Quiet on the Western Front) وظیفه فیلمسازی این اثر را بر اساس فیلمنامه‌ای از «روآن جوفه» (نویسنده فیلم Before I Go to Sleep) خواهد ساخت. فیلمبرداری فیلم جدید کالین فارل قرار است از تابستان امسال آغاز شود.

فیلم The Ballad of a Small Player

تصنیف یک بازیکن کوچک روی داستان یک قمارباز پرطرفدار متمرکز است که با بدهی‌ها و گذشته مشکوک خود سر و کار دارد. «مایک گودریج» و «متیو جیمز ویلکینسون» نیز تهیه‌کنندگان این اثر هستند. تصنیف یک بازیکن کوچک سومین فیلم «ادوارد برگر» برای پلتفرم نتفلیکس است.

او در سال 2022، فیلم جنگی در آن طرف جبه خبری نیست (All Quiet on the Western Front) را برای نتفلیکس کارگردانی کرد که نامزد 9 جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم شد و کارگردانی شد. فیلم بعدی او، فیلم هیجان‌انگیز Concave است که در آن «رالف فاینس»، «استنلی توچی»، «جان لیتگو» و «ایزابلا روسلینی» به ایفای نقش پرداخته‌اند. آن فیلم، برای انتشار در ماه نوامبر تنظیم شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری «دوارد برگر» و «کالین فارل» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hallywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *