بازی جدید بتمن با انتشار یک تیزر معرفی شد

بازی جدید بتمن با عنوان Batman: Arkham Shadow، توسط «Camouflaj» و «Oculus Studios» تولید خواهد شد و در اواخر سال 2024 به صورت انحصاری برای Meta Quest 3 منتشر می‌شود.

به نظر می‌رسد جدیدترین اثر از فرانچایز Batman: Arkham، یک بازی واقعیت مجازی (Virtual Reality) باشد. بازی Batman: Arkham Shadow VR توسط استودیوهای «Camoulaj» و «Oculus» تولید خواهد شد و منتظریم که در اواخر امسال به بازار عرضه شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی جدید بتمن با انتشار یک تیزر معرفی شد

گویا بازی Batman: Arkham Shadow VR توسط استودیوهای «Camoulaj» و «Oculus Studios» ساخته خواهد شد و امگان دارد در ماه ژوئن امسال به طور کامل معرفی شود. این بازی به صورت انحصاری برای پلتفرم متا کوئست 3 (Meta Quest 3) در اواخر سال 2024 منتشر خواهد شد.

معرفی رسمی بازی Batman: Arkham Shadow VR در رویداد «Summer Game Fest» انتظار می‌رود که در تاریخ 18 خرداد (7 ژوئن) برگزار شود. همچنین هنوز مشخص نشده که آیا این پروژه با داستان سری بازی‌های بتمن ارتباط دارد یا خیر. در هر صورت همه ما مشتاقانه منتظر عرضه بازی‌های جدید از فرانچایز Batman: Arkham هستیم.

در هفته گذشته، «متا» (Meta) اعلام کرد که سیستم‌عامل Meta Horizon OS که سیستم عامل هدست‌های Quest را تامین می‌کند، برای سازندگان سخت‌افزار شخص ثالث فعال شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی جدید بتمن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: ign


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *