جزئیات تکمیلی بازی Assassin’s Creed Hexe منتشر شد

«تام هندرسون» یکی از اینسایدرهای فعال دز زمینه بازی‌های ویدیویی با یک افشاگری جدید اطلاعاتی درباره بازی Assassin’s Creed Hexe را به اشتراک گذاشت.

این بازی که بعد از Codename Red بازی اصلی بعدی مجموعه اساسینز کرید خواهد بود، در حال توسعه بوده و قرار است در سال 2026 منتشر شود. این بازی تجربه‌ای متفاوت از نسخه‌های قبلی دارد و تمرکزش بر روی جادوگری است. محیط بازی در قرن شانزدهم و اروپای مرکزی تحت تسلط امپراتوری روم مقدس رخ می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


جزئیات تکمیلی بازی Assassin’s Creed Hexe

Hexe نسبت به نسخه‌های قبلی، تجربه‌ای خطی‌تر را به مخاطب ارائه می‌دهد و المان‌های جهان باز آن مشابه بازی‌های قدیمی‌تر این سری طراحی شده‌اند. شخصیت اصلی بازی زنی به نام «السا» است که از قدرت‌های فراطبیعی استفاده می‌کند. در ویدیوهایی که برای اینسایدر گیمینگ منتشر شده، «السا» در حال فرار از سربازان آلمانی قرن شانزدهم است و با استفاده از جادو، کنترل یک گربه را در دست می‌گیرد.

بازی Assassin’s Creed Hexe

همچنین به نظر می‌رسد که در بازی سیستم ترسی وجود دارد که از بسته الحاقی Jack The Ripper بازی Assassin’s Creed Syndicate الهام گرفته شده است. جزئیات این سیستم هنوز مشخص نیستند، اما ممکن است با اعدام بیش از هشتاد هزار نفر به جرم جادوگری در دوره 1500 تا 1660 میلادی مرتبط باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی جزئیات تکمیلی بازی Assassin’s Creed Hexe چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *