10 شخصیت شرور که می توانند در سریال پنگوئن حضور داشته باشند

سریال پنگوئن با معرفی شخصیت‌های جدید و گسترش فرانچایز فیلم The Batman، به دنبال خلق داستانی جذاب و مستقل بدون نیاز به تماشای قسمت دوم این اثر سینمایی است.

دنیای فیلم بتمن مت ریوز پایه‌ای محکم برای گسترش دارد و سریال جدید پنگوئن به تهیه‌کنندگی «لورین لفرانک» قصد دارد این دنیای جذاب را توسعه دهد. «کالین فارل» دوباره در نقش خود به عنوان مافیای زیرک بازمی‌گردد و در تلاش است تا خلأ قدرت ایجاد شده در پایان فیلم اول را پر کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


10 شخصیت شرور که می توانند در سریال پنگوئن حضور داشته باشند

در ادامه لیست 10 شخصیت شرور را مشاهده خواهید کرد که احتمالاً در سریال پنگوئن حضور دارند. این لیست به انتخاب CBR نوشته شده است.

سریال پنگوئن
سریال پنگوئن

این سریال هشت قسمتی می‌تواند با معرفی شخصیت‌ های شرور دنیای بتمن داستان این فرانچایز را به عمق بیشتری ببرد؛ به شرطی که سریال The Penguin به عنوان یک داستان مستقل و جذاب باقی بماند. همچنین این مجموعه می‌تواند شخصیت‌ های شرور معروف دی‌ سی مانند دادستان «هاروی دنت» و شخصیت منفی «هالیدی کیلر» را به نمایش بگذارد.

دو چهره (Two-Face)

سریال پنگوئن
شخصیت‌ های منفی بتمن

پیش از آنکه «هاروی دنت» به یکی از شخصیت‌ های شرور کمیک‌ های بتمن تبدیل شود، زمانی یکی از بزرگ‌ترین قهرمانان گاتهام بود. در حالی که فیلم شوالیه تاریکی «کریستوفر نولان» به خوبی به شخصیت «دو چهره» پرداخته است، پایان فیلم The Batman به خوبی زمینه را برای ورود «هاروی دنت» آماده می‌کند.

شهر گاتهام در The Batman به شدت نیازمند یک قهرمان دارد، به خصوص که بتمن هنوز در حال پذیرش نقش خود به عنوان یک فردی غیر نظامی است. با توجه به وضعیت نابسامان گاتهام و مرگ دادستان فاسد آن، «پنگوئن» می‌تواند «هاروی دنت» را به عنوان یک دشمن برای «اوزوالد کابلپات» و دنیای زیرزمینی معرفی کند.

این تغییر به راحتی می‌تواند در فیلم The Batman Part II جای بیافتد بدون اینکه از داستان اصلی کم کند. می‌توان به سادگی توضیح داد که دادستان جدید در حال مبارزه بی‌وقفه با «پنگوئن» بوده است. این می‌تواند زمینه‌ساز سقوط و بازسازی او به عنوان «دو چهره» باشد. اگر «دنت» برای «پنگوئن» مشکل‌ساز باشد، احتمال دارد «دنت» در جریان یک حادثه، مورد حمله اسیدی قرار بگیرد.

بلک ماسک (Black Mask)

سریال پنگوئن

«بلک ماسک» یکی از شخصیت‌ های شرور در دنیای کمیک و فرانچایز «بتمن» بوده که شایسته حضور بیشتر در دنیای داستان‌های مصور و لایو اکشن‌های «دی سی» است. او به عنوان یکی از به عنوان بی‌رحم‌ترین روسای مافیا در شهر گاتهام شناخته می‌شود.

«رومن سیونی» پس از تبدیل کسب‌وکار صنعتی خانواده‌اش به بزرگ‌ترین امپراتوری جنایی شهر، به خاطر جنایت و خشم شدیدش در تسلط بر مناطق مختلف معروف شد.

«ایوان مک‌‌گرگور» در فیلم پرندگان شکاری به کارگردانی «کتی یان»، نقش این شخصیت را به‌خوبی ایفا کرد؛ اما سریال پنگوئن می‌تواند فرصت مناسبی برای نمایش گسترده‌تر این شخصیت باشد.

با توجه به اینکه گاتهام در حال حاضر درگیر چندین بازی قدرت است، «بلک ماسک» می‌تواند رقیب جذابی برای «پنگوئن» باشد. همچنین، او می‌تواند به عنوان یک نیروی خطرناک برای دیگر خانواده‌های مافیایی مانند فالکونه‌ها که اکنون توسط «سوفیا فالکون» رهبری می‌شوند، عمل کند.

ویکتور زز (Victor Zsasz)

سریال پنگوئن
شخصیت‌ های شرور احتمالی در سریال پنگوئن

«ویکتور زز» یکی از قاتلان مشهور و شخصیت‌ های مشهور شرور دی‌ سی در دنیای «بتمن» به‌شمار می‌رود. او در فیلم بتمن آغاز می‌کند به کارگردانی «کریستوفر نولان» حضوری کوتاه داشت و در پرندگان شکاری نقشی بزرگ‌تر و پررنگ‌تری را ایفا کرد.

«زز» بدن خود را با هر قتلی که مرتکب می‌شود، خط می‌اندازد و به شکل بیمارگونه‌ای باور دارد که با این کار قربانیان خود را از بار زندگی آزاد می‌کند. هر زخمی که بر بدنش حک شده، یادگاری ترسناک از جنایات وحشتناک او است.

این قاتل سریالی مخوف می‌تواند به‌خوبی در دنیای سریال جدید پنگوئن ساخته «لورن لفرانس» و جهان بزرگ‌تر «مت ریوز» جای بیافتد. «ویکتور زز» اگرچه یک مافیایی نیست؛ اما می‌تواند به‌عنوان یک مزدور نقش‌آفرینی کند. چه به واسطه «پنگوئن» و توسط دیگر روسای مافیا که برای قدرت در سریال رقابت می‌کنند، حضور «زز» می‌تواند فضایی پرتنش و ترسناک به داستان اضافه کند.

کلندر من (Calendar Man)

سریال پنگوئن
سریال پنگوئن

اگرچه در گذشته «کلندر من» یکی از شخصیت‌ های منفی بتمن در عصر نقره‌ای کمیک‌های بود؛ اما در داستان The Long Halloween به شکلی جذاب بازآفرینی و به یک قاتل سریالی شبیه به «هانیبال لکتر» تبدیل شد. «مت ریوز» در فیلم The Batman با یک صحنه حذف شده به این موضوع، جایی که کارآگاه تاریک نقش «کلندر» را دارد و «جوکر» به نوعی نقش «هانیبال» را بازی می‌کند، پرداخته است.

با این وجود، حضور «کلندر من» در دنیای «بتمن»، به‌خصوص در اسپین اف فیلم بتمن با عنوان پنگوئن، منطقی به نظر می‌رسد. او می‌تواند به عنوان یک قاتل سریالی گریزان یا یک اشاره کوچک به آنچه که تیمارستان آرکهام این جهان در خود پنهان کرده است، ایفای نقش کند.

این شخصیت می‌تواند راهی طبیعی برای کاوش در این مکان معروف دنیای «بتمن» باشد، بدون اینکه به‌نظر برسد که برای راه‌اندازی سریال آینده تیمارستان آرکهام به زور اضافه شده است.

هالیدی کیلر (The Holiday Killer)

سریال پنگوئن

اگرچه «هالیدی کیلر» در کمیک‌های «بتمن» به‌ عنوان یکی از شخصیت‌ های منفی دی‌ سی تکراری شناخته نمی‌شود؛ اما انتخاب مناسبی برای سریال پنگوئن به کارگردانی «لورن لفرانس» خواهد بود. این قاتل، محور اصلی داستان The Long Halloween بود، یکی از نمادین‌ترین داستان‌های «بتمن» که منجر به شروع جنگ بین خانواده فالکون و تقریباً همه گروه‌های دیگر شد.

با توجه به فضای دنباله این داستان، یعنی Dark Victory، در سریال جدید پنگوئن به نظر می‌رسد که بر بقایای امپراتوری «کارماین فالکون» تمرکز دارد؛ اما حضور «هالیدی کیلر» همچنان می‌تواند در این سریال جای بگیرد. به ویژه با حضور «کلنسی براون» در نقش «دو چهره»، «کریستین میلیوتی» در نقش «سوفیا فالکون» و «مایکل زگن» در نقش «آلبرتو فالکون»، سریال پنگوئن همه عناصر لازم برای حضور «هالیدی کیلر» را دارد.

کوسه سفید بزرگ ( Great White Shark)

شخصیت‌ های شرور بتمن

شرورهایی مانند «کارماین فالکون»، «دوچهره»، «بلک ماسک» و حتی «پنگوئن» از مافیاهای معروف و شخصیت‌ های شرور بتمن هستند. در این بین، «کوسه سفید بزرگ» نیز توانسته برای خود نامی دست‌وپا کند. «وارن وایت»، یک تاجر فاسد که به جرم اختلاس میلیون‌ها دلار از شرکت خود دستگیر شد، در نهایت به تیمارستان آرکهام منتقل شد و توسط زندانیان خطرناک آنجا به شدت آسیب دید.

پس از این اتفاق، او به یک رئیس مافیای بی‌رحم با نام «کوسه سفید بزرگ» تبدیل شد. این شخصیت به‌خوبی می‌تواند به سریال جدید پنگوئن در دنیای لایو اکشن اضافه شود، به‌ویژه به دلیل تازه‌وارد بودنش در میان گالری شروران «بتمن» جذاب خواهد بود.

با توجه به وضعیت آشفته گاتهام که تحت حکومت نظامی قرار دارد و جنایتکارانی که برای به دست آوردن قدرت در تلاش هستند، این فضا برای حضور و ادعای «کوسه سفید بزرگ» کاملاً مناسب است.

کلی فیس (Clayface)

سریال پنگوئن
سریال پنگوئن

یکی از محتمل‌ترین شخصیت‌هایی که احتمالاً در بتمن 2 به کارگردانی «مت ریوز» ظاهر می‌شود، «کلی فیس» است. تصور یک هیولای عظیم‌الجثه شبیه به گل که در برابر «بتمن» با بازی «رابرت پتینسون» قرار می‌گیرد، عجیب خواهد بود، اگر این شخصیت واقعاً ظاهر شود، احتمالاً نسخه کلاسیک آن به تصویر کشیده می‌شود.

«کلی فیس» بازیگر سینما و قاتل سریالی، در عصر طلایی با استفاده از هویت دوگانه و ماسکی که خود از هنر شخصی‌اش خلق کرده بود، به انتقام‌جویی می‌پرداخت. این ایده می‌تواند برای سریال پنگوئن بازنگری شود.

معرفی این شخصیت در سریال، می‌تواند به بررسی انگیزه‌های او و حتی ابداع ماسکی شیمیایی که قابل تغییر است، کمک کند، بدون اینکه تأثیری بر نقش او در فیلم بتمن 2 بگذارد.

حتی اگر در سریال The Penguin، شاهد معرفی شخصیتی باشیم که در آینده به «کلی فیس» تبدیل خواهد شد، این رویداد می‌تواند به‌طور طبیعی زمینه‌ساز فیلم بعدی باشد. این سناریو جذاب می‌تواند یکی از شخصیت‌ های شرور احتمالی در سریال پنگوئن را به تصویر بکشد.

ددشات (Deadshot)

سریال پنگوئن

«ددشات» این روزها در کمیک‌های «بتمن» زیاد دیده نمی‌شود و بخشی از آن به دلیل درگیری‌های او با شخصیت‌های دیگر مانند تیم جوخه انتحار است؛ اما «فلوید لاوتون» یکی از شخصیت‌ های شرور معروف دی‌ سی ، همچنان می‌تواند در این دنیا مورد توجه قرار گیرد. او مردی با گذشته‌ای تراژیک و مملو از خطاهاست که بعدها مهارت‌های تیراندازی و مبارزه تن به تن خود را به‌عنوان یک مزدور به اوج می‌رساند.

در دنیایی پر از فساد سیستماتیک و خیانت مثل شهر گاتهام، «ددشات» می‌تواند به‌ عنوان یک مزدور جذاب در میان گروه‌های جنایتکار این شهر ظاهر شود. او در اسپین اف فیلم بتمن به نام پنگوئن می‌تواند زاویه متفاوتی را به داستان اضافه کند. انگیزه او برای حمایت از دخترش و اطمینان از اینکه او هرگز راه پدرش را دنبال نکند، می‌تواند به این سریال بُعدی احساسی و همدلی بیشتری بدهد.

تونی زوکو (Tony Zucco)

شخصیت‌ های منفی دی‌ سی

استودیوهای «دی‌ سی» در حال برنامه‌ ریزی فیلم The Brave and the Bold به کارگردانی «اندی موشیِتی» هستند تا دوباره دنیای زنده دو نفره دینامیک را معرفی کنند؛ اما پنگوئن می‌تواند راه را برای ورود «رابین» به دنیای «مت ریوز» باز کند. در مجموع، «تونی زوکو» یک شخصیت فرعی است؛ اما ارتباط مهمی با خاستگاه اولین «رابین» یعنی «دیک گریسون» دارد.

این گانگستر دستور قتل والدین «دیک گریسون» جوان را در جریان اجرای سیرک خانواده او صادر کرد. این موضوع به راحتی می‌تواند «تونی زوکو» را به دنیای تیره و تار زیرزمینی که The Penguin در حال کاوش آن است، وارد کند. در حالی که این سریال نباید لزوماً به تراژدی «دیک گریسون» بپردازد، می‌تواند «زوکو» را به طور طبیعی در این خط داستانی معرفی کند تا شاید در The Batman Part II به خاستگاه غم‌انگیز «گریسون» اشاره شود.

مترسک (Scarecrow)

سریال پنگوئن
سریال پنگوئن

اسپین‌آف‌های فیلم بتمن مت ریوز می‌توانند با تمرکز بر شخصیت‌های شرور کمتر شناخته شده، عمق بیشتری به این جهان ببخشند. در کنار این، شخصیت‌های کلاسیک مانند «دو چهره» و «مترسک» نیز با رویکردی تازه و متناسب با فضای تاریک «بتمن»، می‌توانند به خوبی در این دنیای سینمایی جای بگیرند.

تاکنون نشانه‌ای از وجود «مترسک» در این دنیا دیده نشده است؛ اما سریال پنگوئن به نویسندگی «لورن لفرانک» می‌تواند او را به عنوان یک تاجر مواد مخدر در دنیای زیرزمینی گاتهام وارد کند. «مترسک» با تسلط بر دنیای توهم و ترس، می‌تواند به راحتی در شبکه‌ی پیچیده‌ی قاچاق مواد مخدر در گاتهام نفوذ کند. این سناریو نه تنها با علاقه‌ی او به داروها همخوانی دارد، بلکه او را به رقیبی قدرتمند برای «پنگوئن» تبدیل خواهد کرد.

«پنگوئن» به عنوان یک استراتژیست ماهر، ممکن است از «مترسک» به عنوان ابزاری قدرتمند برای ایجاد هرج و مرج و تضعیف رقبای خود در مسیر تسلط بر گاتهام استفاده کند.

سوالات متداول

چه شخصیت‌های شروری از دنیای بتمن احتمالاً در سریال پنگوئن حضور خواهند داشت؟

علاوه بر پنگوئن، شخصیت‌هایی مانند Riddler، Catwoman و Fish Mooney نیز شانس بالایی برای حضور در سریال دارند.

آیا ممکن است شخصیت‌های شرور جدیدی نیز در سریال پنگوئن معرفی شوند؟

بله، احتمال معرفی شخصیت‌های شرور جدید و منحصر به فرد برای غنی‌تر شدن داستان سریال وجود دارد.

چه ارتباطی بین شخصیت‌های شرور سریال پنگوئن و فیلم The Batman وجود دارد؟

بسیاری از شخصیت‌های شرور سریال، ریشه در داستان‌های کلاسیک بتمن دارند و ممکن است شاهد نسخه‌های جدیدی از آن‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مقاله‌ای که به بررسی 10 شخصیت شرور احتمالی در سریال پنگوئن می‌پردازد، چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *