همنواز

نقد و بررسی فیلم ونوم: آخرین رقص 2024 (Venom: The Last Dance) توسط منتقدان

در این مطلب به نقد فیلم ونوم: آخرین رقص (Venom: The Last Dance) توسط منتقدان اشاره خواهیم کرد و به بررسی نمرات و نظرات آن‌ها می‌پردازیم.

فیلم سینمایی ونوم: آخرین رقص جدیدترین فیلم از مجموعه ونوم است که تلاش می‌کند دنیای تاریک و عجیب این ضدقهرمان محبوب را به سطحی جدید از هیجان و ماجراجویی برساند.

در این فیلم، ما شاهد ادامه‌ی داستان «ادی براک» و همزیست بیگانه‌اش هستیم که با چالش‌های بیشتری روبه‌رو می‌شوند. انتظار می‌رفت این دنباله از لحاظ روایت داستان و جلوه‌های ویژه سطح جدیدی از کیفیت را به مخاطبان ارائه دهد، اما نقد فیلم Venom: The Last Dance توسط منتقدان به‌گونه‌ای دیگر بود.

فیلم ونوم 3 علی‌رغم تلاش برای ارائه‌ی یک اثر پرهیجان و متفاوت، نتوانست نظر منتقدان را جلب کند و بسیاری از آنان آن را ناامیدکننده و ضعیف ارزیابی کردند. نمرات پایین این فیلم از سوی نشریات معتبر سینمایی نشان می‌دهد که علیرغم برخی از صحنه‌های اکشن و طنز خاص میان «ادی» و «ونوم»، فیلم از مشکلاتی چون ضعف در داستان‌پردازی و انسجام روایی رنج می‌برد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نقد فیلم ونوم: آخرین رقص

در ادامه لیست نقد فیلم ونوم: آخرین رقص توسط منتقدان را مشاهده خواهید کرد:

نقد فیلم ونوم: آخرین رقص
نقد فیلم ونوم: آخرین رقص

این انتقادات منجر به آن شد که این اثر نتواند جایگاه مناسبی در بین آثار موفق ابرقهرمانی و ضدقهرمانی پیدا کند. در ادامه به بررسی نظرات منتقدان مختلف درباره این فیلم می‌پردازیم تا نگاه دقیق‌تری به نقاط ضعف و قوت ونوم: آخرین رقص داشته باشیم و ببینیم که چرا این اثر نتوانست انتظارات طرفداران و منتقدان را برآورده کند.

جیک کول از Slant Magazine: امتیاز 75

نقد فیلم ونوم: آخرین رقص

همان‌طور که فیلم پیش می‌رود، به‌طور مداوم خطرات و مقیاس صحنه‌های اکشن را افزایش می‌دهد؛ اما این به تصاویری آشفته و غیرقابل درک از جلوه‌های کامپیوتری تبدیل نمی‌شود، بلکه به سمت اوج داستان حرکت می‌کند.

اوون گلیبرمن از Variety: امتیاز 60

نقد فیلم ونوم: آخرین رقص
بررسی فیلم ونوم: آخرین رقص

در حین تماشای The Last Dance، فیلم تمام مرزها را از بین می‌برد، به حدی که انگار به سراغ تجربه‌ای غیرمنتظره و سرگیجه‌آور رفته و می‌گوید: هرچی شد شد، بزن بریم!

تیم گریرسون از Screen Daily: امتیاز 50

نقد فیلم ونوم: آخرین رقص

بهترین بخش فیلم، جذابیت خاص و کودکانه‌ای است که از همراهی «هاردی» با هم‌پیمان‌اش حاصل می‌شود. رابطه‌ی تند و تیز آن‌ها تقریباً می‌تواند ایرادهای فیلمنامه‌ی شلخته و کلیشه‌های قابل‌پیش‌بینی ژانر را جبران کند.

ریچارد لاوسون از Vanity Fair: امتیاز 40

نقد فیلم ونوم: آخرین رقص
نقد فیلم Venom: The Last Dance

برای بیشتر مدت زمان فیلم، حس بی‌اعتنایی و بی‌حالی در فضا موج می‌زند که به نوعی بی‌احترامی به مخاطب است، به‌ویژه کسانی که برای تماشای آن پول پرداخت خواهند کرد.

بنجامین لی از The Guardian: امتیاز 40

نقد فیلم ونوم: آخرین رقص

فیلم سریع و پرهیاهو بوده و به‌نظر می‌رسد که از حالت مضحک خود آگاه است، اما در عین حال به‌شدت شلوغ و پیچیده به‌نظر می‌رسد.

شارلوت سیمونز از We Got This Covered: امتیاز 30

نقد فیلم ونوم: آخرین رقص
بررسی فیلم ونوم: آخرین رقص

فیلم ونوم 3 با سوار شدن بر قطار دیرپای و خسته‌ی جهان سینمایی سونی، یأس و ناامیدی سرایت‌دهنده‌ی این فرنچایز را تا حد تهوع‌آوری گسترش می‌دهد.

رودریگو پرز از The Playlist: امتیاز 16

نقد فیلم ونوم: آخرین رقص

پیش‌تر، متخصصان مخالف که تخصصشان در طنز و پارادوکس‌های غیرمنتظره است، از فیلم‌های ونوم به‌عنوان آثار کلاسیک کمپی و درمانی طنزآمیز برای ژانر ابرقهرمانی یاد می‌کردند، اما تعجب نخواهید کرد اگر هیچ‌یک از آن‌ها برای حمایت از این زجر سینمایی طاقت‌فرسا که به ما نشان می‌دهد کل این ماجرا از ابتدا چقدر بد بوده، صدا بلند نکنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب نقد فیلم ونوم: آخرین رقص توسط منتقدان چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *