هتل های خیابان شیخ زاید دبی

اگر قصد سفر به دبی را دارید، توصیه می‌کنیم که حتماً پیش از خرید بلیط تهران به دبی اقدام به رزرو هتل دبی کنید. به این ترتیب دیگر لازم نیست تا همراه با تاکسی‌های گران‌قیمت دبی، به این هتل و آن هتل بروید تا جای خالی پیدا کنید. برخی هتل‌ها خدماتی همچون ترانسفر فرودگاهی نیز ارائه می‌دهند. با نوشتار هتل های خیابان شیخ زاید دبی همراه ما بمانید.

به این ترتیب می‌توانید به‌راحتی از فرودگاه خودتان را به هتل برسانید. خب از طرف دیگر، خیابان شیخ زاید و محله شیخ زاید از جمله معروف‌ترین و بهترین محله‌های دبی به حساب می‌آید. بسیاری از جاذبه‌های تفریحی و دیدنی دبی در همین محدوده قرار دارند. پس چه بهتر که برای اقامت سری به این محله بزنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین هتل های خیابان شیخ زاید دبی را بهتر بشناسید.

هتل Hotel ibis Styles Dubai Jumeira

هتل Hotel Hotel ibis Styles Dubai Jumeira از جمله بهترین هتل‌های دبی با قیمت مناسب در محدوده شیخ زاید محسوب می‌شود. Hotel Hotel ibis Styles Dubai Jumeira یک هتل 3ستاره است. این هتل دارای امکانات بسیار عالی از جمله خدماتدهی 24 ساعته، سالن بدنسازی، پارکینگ، میز تور، سیستم گرمایشی، سیستم خنک کننده، ماساژ، مرکز اسپا، رستوران و… است.

قیمت این هتل در مقایسه با سایر هتل‌های محدوده شیخ زاید و جمیرا بسیار مناسب‌تر است و در عین حال می‌توانید از بهترین امکانات رفاهی و خدماتی در حد مبلغی که می‌پردازید استفاده کنید. فقط در نظر داشته باشید که این هتل فاقد استخر است. البته می‌توانید از بخش اسپا استفاده کنید و لذت ببرید. هتل Hotel Hotel ibis Styles Dubai Jumeira خدمات بسیار عالی را به مسافران ارائه می‌دهد و اکثر مسافران از خدمات آن راضی هستند.

هتل AVANI Deira Dubai Hotel

هتل آوانی دیره دبی از دیگر هتل‌های معروفی است که در نزدیکی محله شیخ زاید قرار دارد. این هتل 5ستاره را می‌توان در لیست بهترین هتل‌های دبی قرار دارد. هتل آوانی دیره ظاهری بسیار شیک و امروزی دارد. در طراحی دکوراسیون داخلی این اتاق، از ترکیب سبک سنتی و معماری امروزی استفاده کرده‌اند. این هتل بهترین امکانات رفاهی و خدماتی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.

هتل های خیابان شیخ زاید دبی
هتل های خیابان شیخ زاید دبی

همچنین در فاصله 3کیلومتری این هتل، یک زمین گلف بسیار بزرگ و مجهز قرار دارد. در این مجموعه می‌توانید با مراجعه به بخش اسپا، تمام خستگی سفر خود را از یاد ببرید. سونا، جکوزی، ماساژ و … جزو خدماتی هستند که می‌توانید در بخش اسپا دریافت کنید.

همچنین در صورتی که خودروهای لوکس و گران‌قیمت دبی را کرایه کرده باشید، می‌توانید از پارکینگ این هتل استفاده کنید و خیالتان آسوده باشد. هتل اوانی از نظر مسافران داخلی بسیار هتل عالی است و البته که قیمت بسیار مناسبی دارد. در مقایسه با سایر هتل‌های 5ستاره دبی، این هتل قیمتی منصفانه را از مسافارن دریافت می‌کند.

هتل Hyatt Regency Dubai

هتل حیات ریجنسی دبی از جمله بهترین هتل‌های این شهر به حساب می‌آید. اگر سری به بخش رزرو هتل دبی بزنید، قطعاً با نام این هتل رو‌به‌رو خواهید شد. این هتل دارای طراحی بی‌نظیری است و مسافران را خیره به خود می‌کند. در این هتل می‌توانید از بهترین امکانات لوکس و امروزی استفاده کنید.

طراحی داخلی اتاق‌ها به سبک مینیمال است و زرق و برق چندانی ندارد؛ اما در عین حال دارای فضایی بسیار شیک و امروزی است. همچنین می‌توانید از دسترسی راحت به جاذبه‌های مختلف دبی نیز لذت ببرید. با توجه به اینکه هتل حیات ریجنسی در منطقه مرفه نشین دبی قرار دارد. از بابت امنیت نیز آسوده‌خاطر خواهید بود. همچنین می‌توانید به اکثر مراکز خرید گران‌قیمت و لوکس دبی نیز دسترسی داشته باشید. پس می‌توان گفت که این هتل از جمله بهترین هتل‌هایی است که در دبی می‌توانید داخل محله شیخ زاید رزرو کنید.

هتل های خیابان شیخ زاید دبی
هتل های خیابان شیخ زاید دبی

روتانا تاورز

روتانا تاورز از جمله معروف‌ترین هتل های دبی به حساب می‌آید. اگر به‌دنبال رزرو هتل دبی با قیمت نه خیلی گران و نه اقتصادی هستید، می‌توانید در روتانا تاورز اقامت داشته باشید. این هتل از جمله هتل‌های لوکس دبی به حساب می‌آید. البته جالب است بدانید که روتانا تاورز از جمله هتل‌های 4ستاره این شهر است.  هتل روتانا امکانات بسیار لوکس و عالی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

در اصل می‌توان گفت که قیمت اقامت در این هتل، از سایر هتل‌های 4ستاره دبی به‌مراتب بیشتر است؛ اما خب ظاهری لوکس دارد و خدماتی عالی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل استخر ندارد و همین موضوع شاید خوشایند بسیاری از افراد نباشد. در عین حال می‌توانید از بخش اسپای مجموعه که شامل سونا، جکوزی و ماساژ می‌شود استفاده کنید.

به‌صورت کلی باید بدانید که برای رزرو هتل دبی در بخش شیخ زاید، گزینه‌های بسیاری پیش رو دارید. رنج قیمتی این هتل‌ها بسیار زیاد هستند. پس می‌توانید از وبسایت‌های مختلف معتبر همانند علی بابا استفاده کنید و بر اساس بودجه خود، به‌دنبال بهترین هتل در محدوده شیخ زاید بگردید.

.

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *