همنواز

سارقان طلافروشی قرچک ؛ آیا سارقان طلافروشی قرچک دستگیر شدند؟

سارقان طلافروشی قرچک ایا دستگیر شدند؟ سرقت مسلحانه از یک طلافروشی با مواد آتش‌زا در قرچک. در ادامه مطلب طلافروشی قرچک سارقان همراه فیگار باشید.

سارق مسلح طلا فروشی قرچک در کمتر از ۲۰ دقیقه دستگیر شد. عصر دیروز فردی پس از پرتاب یک شیء آتش‌زا به داخل یکی از طلافروشی‌های قرچک و تیراندازی، طلا‌های موجود در ویترین را سرقت کرد، این فرد ۲۰ دقیقه بعد بازداشت شد.

سارقان طلافروشی قرچک

آیا سارقان طلافروشی قرچک دستگیر شدند؟

طلافروشی قرچک سارقان
طلافروشی قرچک سارقان

سردار کیومرث عزیزی در تشریح جزئیات سرقت عصر یکشنبه از طلافروشی قرچک اظهار داشت: این سرقت حوالی ساعت ۱۶ عصر یکشنبه رخ داد و طی آن فردی پس از پرتاب یک شیء آتش زا به داخل مغازه طلا فروشی در یکی از خیابان‌های شهرستان قرچک و سپس تیر اندازی به سمت ویترین مغازه وارد مغازه شد، تا طلاها را به سرقت ببرد. وی گفت: اما این سرقت با حضور سریع افسر پلیس مستقر در خیابان در محل ناکام ماند و سارق مقداری طلا از داخل ویترین برداشته و به سرعت فرار کرد، اما مأمورین هوشیار پلیس به تعقیب خودرو وی پرداختند.

بیشتر بخوانید:

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با تاکید بر برخورد شدید پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی، خاطر نشان کرد: به کسانی که بخواهند از خطوط قرمز پلیس و در ایجاد امنیت و آرامش مردم عبور کنند هشدار می‌دهیم که پلیس اجازه جولان به قانون گریزان را نداده و با شدت با آنها برخورد می‌کند.

طلافروشی قرچک سارقان
طلافروشی قرچک سارقان

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: مأمور پلیس همزمان با تعقیب خودروی سارق مسلح، طی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آخرین وضعیت و موقعیت خودرو متهم را که با حرکات جنون‌آمیز در حال فرار بود اعلام می‌کند که بلافاصله تیم‌های عملیاتی و پشتیبانی پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی، به موقعیت اعزام شده و با اجرای طرح مهار و سایر اقدامات پلیسی در تعقیب و گریز خودرو سارق و تیراندازی متقابل، سرانجام با همکاری پلیس تهران بزرگ خودروی سارق در سه راه افسریه متوقف و سارق دستگیر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سارقان طلافروشی قرچک  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *