کارگردان «دزدان خیابان جردن» درگذشت ؛ علت فوت و درگذشت + بیوگرافی

بیوگرافی وحید اسلامی کارگردان سینما ، وحید اسلامی متولد سال 1357 در سن 44 سالگی روز پنجشنبه 9 تیر 1401 بر اثر بیماری دارفانی را وداع گفت.

مراسم خاکسپاری پیکر مرحوم وحید اسلامی پس از طی شدن یکسری اقدامات اداری مشخص می‌شود. در ادامه با خبر بیوگرافی وحید اسلامی همراه فیگار بمانید.

بیوگرافی وحید اسلامی کارگردان سینما

درگذشت وحید اسلامی کارگردان

بیوگرافی وحید اسلامی کارگردان سینما
وحید اسلامی درگذشت, درگذشت وحید اسلامی کارگردان

وحید اسلامی درگذشت

وحید اسلامی کارگردان ، روزنامه‌نگار و منتقد سینما بود که روز گذشته در سن 44 سالگی براثر ایست قلبی در بیمارستان مرودشت از دنیا رفت. اسلامی کارگردان و نویسنده سینما که در کارنامه هنری اوکارگردانی و نویسندگی فیلم سینمایی دزدان خیابان جردن را برعهده داشته پیشتر خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) هم بوده است.

بیوگرافی وحید اسلامی کارگردان

بیوگرافی وحید اسلامی کارگردان سینما
وحید اسلامی کارگردان, بیوگرافی وحید اسلامی کارگردان

وحید اسلامی متولد سال 1357 در مرودشت، کارگردان و نویسنده و منتقد سینما بود که در سن 44 سالگی بر اثر بیماری درگذشت. او عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران بود.

مرحوم اسلامی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1389 فیلم دزدان خیابان جردن به عنوان نویسنده فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند و در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر فتحعلی اویسی، ارژنگ امیرفضلی، رضا شفیعی‌جم و… تجربه های خوبی کسب کند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بیوگرافی وحید اسلامی کارگردان سینما سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *