پخش دعای عرفه از تلویزیون ؛ پخش زنده دعای عرفه اماکن مقدسه از تلویزیون

پخش دعای عرفه از تلویزیون. پخش زنده دعای عرفه اماکن مقدسه از تلویزیون. در ادامه مطلب تلویزیون پخش دعای عرفه همراه فیگار باشید.

دعای حضرت سیدالشهدا (ع) در روز عرفه، امروز از شبکه‌های مختلف تلویزیون به صورت زنده پخش خواهد شد.

پخش دعای عرفه از تلویزیون

پخش زنده دعای عرفه اماکن مقدسه از تلویزیون

پخش زنده دعای عرفه اماکن مقدسه, تلویزیون پخش دعای عرفه
پخش زنده دعای عرفه اماکن مقدسه, تلویزیون پخش دعای عرفه

امروز شنبه 18 تیرماه 1401 دعای حضرت سیدالشهدا (ع) در روز عرفه از شبکه های مخلتف سیما به صورت زنده پخش خواهد شد که ساعات پخش دعای عرفه را می توانید در این گزارش بخوانید. در ادامه با اعلام ساعت پخش دعای عرفه از تلویزیون 18 تیر 1401 از شبکه های مختلف سیما همراه ما باشید.

دعای حضرت سیدالشهدا (ع) در روز عرفه، امروز هجدهم تیر ماه، از شبکه‌های مختلف تلویزیون به صورت زنده پخش خواهد شد. برنامه پخش دعای عرفه از شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی به شرح ذیل است: شبکه یک سیما دعای پرفیض سیدالشهدا (ع) را از صحرای عرفات ساعت ۱۶:۱۵ روی آنتن می‌رود. شبکه دو سیما دعای عرفه را از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه از حسینیه هدایت پخش می‌کند و در شبکه سه ساعت ۱۷ از حرم مطهر امام رضا (ع) پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پخش زنده دعای عرفه اماکن مقدسه از تلویزیون

پخش زنده دعای عرفه اماکن مقدسه, تلویزیون پخش دعای عرفه
پخش زنده دعای عرفه اماکن مقدسه, تلویزیون پخش دعای عرفه

شبکه‌های چهار و پنج سیما نیز به ترتیب دعای عرفه را ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از مصلای امام خمینی (ره) و ساعت ۱۵:۳۰ از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پخش می‌کنند. شبکه قرآن و معارف سیما دعای عرفه را از کربلای معلی حرم مطهر امام حسین (ع) ساعت ۱۵:۳۰ پخش خواهد کرد. شبکه افق دعای عرفه را از حرم مطهر حضرت معصومه (س) ساعت ۱۷ به روی آنتن خواهد فرستاد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پخش دعای عرفه از تلویزیون سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *