تبدیل شدن زن به اسب ؛ تصاویری باورنکردنی از تبدیل شدن زن خیانتکار به اسب

تبدیل شدن زن به اسب. تصاویری باورنکردنی از تبدیل شدن زن خیانتکار به اسب. در ادامه مطلب زن به اسب تبدیل شد همراه فیگار باشید.

یک کلیپ از زنی در یکی از روستا‌های تانزانیا پخش شد و توضیحی که در مورد آن منتشر شد، خیانت این زن به همسرش بود که صبح روز بعد به خاطر خیانتش تبدیل به نیمه اسب شده است.

تبدیل شدن زن به اسب

تصاویری باورنکردنی از تبدیل شدن زن خیانتکار به اسب

تبدیل شدن زن خیانتکار به اسب, زن به اسب تبدیل شد
تبدیل شدن زن خیانتکار به اسب, زن به اسب تبدیل شد

ویدیویی از زنی در یکی از روستاهای تانزانیا وایرال شد و توضیحی که در مورد آن منتشر شد، خیانت این زن به همسرش بود که صبح روز بعد به خاطر خیانتش تبدیل به نیمه اسب شده است.

در حالی که شخصی پشت این زن به ظاهر خیانتکار ایستاده و طنابی را که انتهای آن در شن فرو رفته در دست گرفته و آن را مانند دمی در پشت زن حرکت می‌داد تا بقیه زنان روستایی را از عمل خیانت بترساند. کاربران شبکه‌های اجتماعی گفتند که ماجرای تبدیل شدن زن خیانتکار به نیمه اسب واقعی نبود، اما این کلیپ به دلیل اعتقاد زنان روستایی به این حادثه پخش شد.

بیشتر بخوانید:

 تصاویری باورنکردنی از تبدیل شدن زن خیانتکار به اسب

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تبدیل شدن زن به اسب سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *