جوان ترین مادر دهه هشتادی ؛ خبر خواستگاری از دختر ۱۳ ساله دهه هشتادی

جوان ترین مادر دهه هشتادی. جوان ترین مادر دهه هشتاد ایرانی با ۴ فرزند را ببینید. در ادامه مطلب مادر دهه هشتادی جوان همراه فیگار باشید.

انتشار عکس جوان ترین مادر دهه هشتادی ایران که ۴ فرزند دارد مورد توجه کاربران بسیاری در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام قرار گرفت.

جوان ترین مادر دهه هشتادی

خبر خواستگاری از دختر ۱۳ ساله مثل بمب صدا کرد

مادر دهه هشتادی جوان
مادر دهه هشتادی جوان

مادر دهه هشتادی با چهار فرزند که لقب جوان‌ترین مادر ایرانی برازنده‌اش است. مقدمه‌چینی نیاز نیست. همین چند جمله کافی است برای ورود به دنیای جذاب یک سوژه ناب و خانواده‌ شش نفره که با روایت‌های شنیدنی زندگی‌شان در هفته ازدواج معادلات ذهنی و کلیشه‌های شکل گرفته ما را از ازدواج بر هم می‌زنند. فاطمه شریف زاده، مادر دهه هشتادی ۲۱ ساله و اهل زاهدان است؛ او در ۱۳ سالگی ازدواج کرده و اکنون دارای ۴ فرزند است.

بیشتر بخوانید:

 خبر خواستگاری از دختر ۱۳ ساله دهه هشتادی

مادر دهه هشتادی جوان
مادر دهه هشتادی جوان

آوازه این مادر کم سن و سال و فعال به گوش متولیان آستان قدس رضوی هم رسیده و وقتی هنوز فرزند چهارمش به دنیا نیامده بود و باردار بود، عنوان جوان ترین مادر ایران را به او دادند. همچنین به عنوان برگزیده طرح شکوه مادری از او و خانواده اش دعوت کردند که به زیارت امام رضا (ع) بروند. مادر دهه هشتادی با چهار فرزند که لقب جوان‌ترین مادر ایرانی برازنده‌اش است. مقدمه چینی نیاز نیست.

همین چند جمله کافیست برای ورود به دنیای جذاب یک سوژه ناب و خانواده‌ شش نفره که با روایت‌های شنیدنی زندگی‌شان در هفته ازدواج معادلات ذهنی و کلیشه‌های شکل گرفته ما را از ازدواج بر هم می‌زنند. از سن ازدواج و سبک عروسی گرفته تا جهیزیه گرفتن و بچه دار شدن و مدیریت خانه. جوان‌ترین مادر ایرانی در ۲۱ سالگی صاحب ۴ فرزند است و تازه دانشجوی رشته حقوق هم هست. سه دختر و یک پسر. البته این همه ماجرا نیست. خانواده متفاوت ما نوبرانه زیاد دارند.

جوان ترین مادر دهه هشتادی

مادر دهه هشتادی جوان
مادر دهه هشتادی جوان

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جوان ترین مادر دهه هشتادی  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *