مراسم معارفه فرانک کسیه ؛ معارفه فرانک کسیه بازیکن جدید بارسلونا

مراسم معارفه فرانک کسیه بازیکنن جدید بارسلونا. معارفه فرانک کسیه بازیکن جدید بارسلونا. در ادامه مطلب فرانک کسیه مراسم معارفه همراه فیگار باشید.

دوشنبه سرانجام اولین خرید تابستانی بارسلونا رسمی شد. فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی میلان با اتمام قراردادش ترجیح داد از این باشگاه جدا شود و از هفته ها قبل نیز با بارسلونا به توافق رسیده بود.

مراسم معارفه فرانک کسیه

معارفه فرانک کسیه بازیکن جدید بارسلونا

معارفه فرانک کسیه, فرانک کسیه مراسم معارفه, بارسلونا فرانک کسیه
معارفه فرانک کسیه, فرانک کسیه مراسم معارفه, بارسلونا فرانک کسیه

هافبک ملی‌پوش ساحل عاجی سابق باشگاه میلان ایتالیا با امضای قراردادی به صورت رسمی به آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون پیوست. به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، ساعتی پیش فرانک کسیه، هافبک تیم ملی فوتبال ساحل عاج و ستاره سابق خط میانی باشگاه آث میلان ایتالیا که قراردادش با این تیم در انتهای فصل گذشته به اتمام رسیده و برای تمدید ان نیز با سران و مقامات روسونری به توافق نرسیده بود، ضمن حضور در بیمارستان بارسلونا، آزمایشات و تست‌های پزشکی خود را پشت سر گذاشت و سپس در رختکن تیم بارسلونا حضور پیدا کرد و قرارداد خود را با مدیران این باشگاه کاتالانی به امضا رساند.

بیشتر بخوانید:

مراسم معارفه فرانک کسیه

معارفه فرانک کسیه, فرانک کسیه مراسم معارفه, بارسلونا فرانک کسیه
معارفه فرانک کسیه, فرانک کسیه مراسم معارفه, بارسلونا فرانک کسیه

پس از فروش 10 درصد از حق پخش تلویزیونی بارسلونا و تزریق 260 میلیون یورو پول به خزانه باشگاه، در نهایت انتقال فرانک کسیه نیز رسمی شد. این بازیکن 26 ساله پس از 5 فصل بازی در میلان از این پس بازیکن بارسا خواهد بود و قراردادی تا سال 2026 امضا کرد. بارسا برای کسیه هزینه ای پرداخت نکرد چرا که او بازیکن آزاد بود. بند فسخ موجود در قرارداد کسیه نیز 500 میلیون یورو گزارش شده است. کسیه سال 2017 از آتالانتا به میلان پیوست و طی 5 فصل در 223 بازی موفق به زدن 37 گل شد. او 57 بازی ملی برای ساحل عاج نیز انجام داده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مراسم معارفه فرانک کسیه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *