والیبال ایران لهستان ؛ تکرار خاطره تلخ لهستان برای تیم ملی ایران

والیبال ایران لهستان . تکرار خاطره تلخ لهستان برای تیم ملی ایران در لیگ ملت ها. در ادامه مطلب لهستان ایران والیبال همراه فیگار باشید.

والیبالی‌های ایرانی با حمله به صفحه شخصی بارتوش کورک غم حسرت صعود ستاره‌های ایران را بر سر او آوار کردند.

والیبال ایران لهستان

تکرار خاطره تلخ لهستان برای تیم ملی ایران

لهستان ایران والیبال, ایران لهستان والیبال, خلاصه والیبال لهستان ایران
لهستان ایران والیبال, ایران لهستان والیبال, خلاصه والیبال لهستان ایران

برای دومین بار در تورنمنت امسال لیگ ملت ها امشب دو تیم ایران و لهستان در بولونیا به مصاف یکدیگر رفتند. دو تیم پیش از این در مرحله گروهی نیز مقابل هم قرار گرفته بودند که در آن مسابقه ایران موفق شده بود در یک جدال نزدیک و تماشایی حریف قدرتمند خود را مقابل 10 هزار تماشاگر حاضر در گدانسک شکست دهد. در مسابقه حساس امشب این لهستان بود که شروع بهتری داشت و موفق شد ست اول را پیروز از زمین خارج شود. در ست دوم این ایران بود که با نتیجه 26-24 به پیروزی رسید تا دو تیم در ست‌شماری برابر شود.

میلاد عبادی‌پور پس از مسابقه تیم ملی ایران برابر لهستان اظهار کرد: از قبل می‌دانستیم که مسابقه بسیار دشواری پیش رو داریم و با توجه به نتیجه‌ای که در مرحله مقدماتی مقابل تیم لهستان کسب کرده بودیم مشخص بود که حریف برای انتقام می‌آید، اما بازیکنان ایران دمشان گرم که کم کاری نکردند. وی افزود: به هر حال مسابقه برد و باخت دارد و ما نتیجه را واگذار کردیم.

بیشتر بخوانید:

والیبال ایران لهستان

لهستان ایران والیبال, ایران لهستان والیبال, خلاصه والیبال لهستان ایران
لهستان ایران والیبال, ایران لهستان والیبال, خلاصه والیبال لهستان ایران

شرمنده مردم شدیم و از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم بابت این نتیجه چون لیاقت مردم این بود که به جمع چهار تیم برویم و تلاش کنیم که در فینال حضور خوبی داشته باشیم، اما خوب این اتفاق نیافتاد. امیدوارم در آینده بتوانیم جبران کنیم. تیم ملی والیبال ایران در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ به‌رغم نمایشی تحسین برانگیز مغلوب لهستان تیم نخست رده‌بندی جهان شد تا از راه‌یابی به مرحله نیمه‌نهایی بازبماند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار والیبال ایران لهستان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *