بازیگران سریال سقوط (اولین مینی سریال فیلیمو در ژانر تریلر، اکشن و جاسوسی)

برای شناخت بیشتر عوامل سریال ایرانی سقوط که اولین مینی سریال پخش خانگی است، به معرفی آن‌ها و بیوگرافی بازیگران سریال سقوط پرداخته‌ایم.

بیشتر بخوانید:

اولین پوستر و تیزر سریال ایرانی سقوط

دانلود رایگان و بدون سانسور سریال سقوط

زمان پخش سریال سقوط

خلاصه داستان سریال سقوط

عوامل سریال ایرانی سقوط

عوامل سریال ایرانی سقوط
عوامل سریال ایرانی سقوط

سجاد پهلوان زاده تدوینگر سینما و تلویزیون ایران است که از حالا باید نام او را به عنوان کارگردان هم ثبت کنیم. از مهم‌ترین آثار سجاد پهلوان‌زاده می‌توان به حضور به عنوان تدوینگر در فیلم‌های لاتاری، ایستاده در غبار و ماجرای نیمروز اشاره کرد. او علاوه در همراهی با مهدویان در تولید سریال محبوب زخم کاری، در فیلم مصادره هم به عنوان تدوینگر حضور داشت.

پهلوان زاده در سال ۱۳۹۴ برای فیلم ایستاده در غبار به کارگردانی محمدحسین مهدویان توانست در سی‌وچهارمین دوره جشنواره فیلم فجر برای جایزه سیمرغ بلورین بهترین تدوین نامزد شود ولی از کسب سیمرغ بازماند.

سریال سقوط اولین تجربه کارگردانی سجاد پهلوان زاده است. پهلوان‌زاده از دوستان و همکاران نزدیک محمدحسین مهدویان است که تجربه همکاری آن‌ها در پروژه‌های مختلف باعث شد این بار در سقوط سجاد در مقام کارگردان حاضر شود و محمدحسین در مقام مشاور او را همراهی کند.

محمدرضا منصوری تهیه‌کننده آثار سینمای دفاع مقدس که از آخرین ساخته سینمایی‌اش یعنی دسته دختران یک سال می‌گذرد با تهیه‌کنندگی این سریال تجربه حضور در نمایش خانگی را پشت سر می‌گذارد.

هادی بهروز فیلمبردار ثابت اغلب آثار مهدویان در سقوط به عنوان مدیر فیلمبرداری حضور دارد ضمن اینکه بهزاد جعفری طادی طراح صحنه آثار مهدویان نیز در این کار حضور دارد و حبیب خزاعی‌فر هم مثل همیشه به عنوان آهنگساز همراه این تیم است.

بیوگرافی بازیگران سریال سقوط

بیوگرافی بازیگران سریال سقوط
بیوگرافی بازیگران سریال سقوط

تیم بازیگران سریال سقوط متنوع است و از ظرفیت معرفی بازیگران جدید بهره برده است؛ یعنی حضور بازیگران چهره در کنار جوانان. قهرمان اصلی سریال را که یک زن است، یک بازیگر جدید و با استعداد بازی می‌کند. حمید فرخ‌نژاد، با معرفی الناز ملک، عباس جمشیدی‌فر، سجاد بابایی، ابتسام بغلاتی، امین مبری و وحید آقاپور از بازیگران سریال هستند.

حمید فرخ‌نژاد سابقه همکاری با مهدویان را در فیلم لاتاری دارد. او در آن فیلم هم در نقش یک مامور امنیتی حاضر بود و در سریال سقوط نیز نقشی مشابقه را ایفا می‌کند.

عباس جمشیدی‌فر که با درخشش در سریال زخم کاری ابعاد تازه‌ای از توانایی‌هایش را به رخ کشید در این سریال حضور دارد.

سجاد بابایی نیز که پیش از این در فیلم سینمایی مرد بازنده با مهدویان همکاری داشت در دومین تجربه سریالی‌اش بعد از سریال خسوف در سقوط حضور پیدا کرده و نقش یک نیروی امنیتی را بازی می‌کند.

بیوگرافی الناز ملک بازیگر نقش آیسان

بیوگرافی الناز ملک بازیگر نقش آیسان
بیوگرافی الناز ملک بازیگر نقش آیسان

الناز ملک از بازیگران تازه کار تئاتر و سینما و تلویزیون می‌باشد و متولد دهه هفتاد است. او کار خود را با تئاتر آغاز کرده است و در سال 1401 با سریال سقوط به صورت حرفه‌ای مقابل دوربین قرار گرفت و در اولین تجربه حرفه‌ای خود با بازیگران شناخته شده‌ای همچون حمید فرخ نژاد همبازی شد و تجارب بسیار خوبی در زمینه بازیگری به دست آورد.

پخش این سریال با توجه به حواشی ایجاد شده توسط «حمید فرخ نژاد» با اما و اگرهایی مواجه شده بود. براساس شنیده‌ها جلسه‌ای با حضور نماینده فیلیمو، محمد حسین مهدویان مشاور کارگردان و نماینده نهادهای نظارتی درباره مشخص شدن تکلیف پخش این سریال برگزار شده است. خروجی این جلسه در نهایت منجر به این تصمیم شد که سریال از پانزدهم دی‌ماه پخش خود را شروع کند.

  • تدوین: مهدی سعدی
  • طراح گریم: شهرام خلج
  • صداگذاری: مهرشاد ملکوتی
  • طراح لباس: آگرین صالحی
  • صدابردار: هادی ساعد محکم
  • انتخاب بازیگر: کیومرث مرادی
  • جلوه‌های بصری: امین پهلوان‌زاده
  • جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان
  • مدیر تولید: اسماعیل کلبی‌آبادی
  • مدیرتولید نظامی: محمد حیدرقلی
  • برنامه‌ریز: محسن جعفرزاده
  • دستیار اول کارگردان: جعفر نامنی
  • منشی صحنه: محسن بهاری
  • عکاس: مهدی دلخواسته

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *