فوری : نیکول کیدمن به سریال Lioness پارامونت اضافه شد !

به تازگی خبری در رسانه ها پخش شده که گویا نیکول کیدمن به سریال Lioness پارامونت اضافه شد و به صورت رسمی ملحق شدن این بازیگر معروف اعلام شده است.

نیکول کیدمن به سریال Lioness پارامونت اضافه شد

نیکول کیدمن به سریال Lioness پارامونت اضافه شد
ملحق شدن نیکول کیدمن به سریال Lioness

در رسانه های مجازی جهان خبری در مورد ملحق شدن نیکول کیدمن به سریال Lioness پخش شده که گویا قرار است او با سام اصغری در این سریال همکاری کند. سریال شیر زن (Lioness) به نویسندگی تیلور شریدان قرار است با حضور بازیگرانی از جمله سام اصغری، نیکول کیدمن و تیلور شریدان ساخته شود.

بهترین فیلم های پلیسی تخیلی

نیکول کیدمن در سریال شیر زن نقش کیتلین مید را بازیگری می‌کند که سرپرشت ارشد سازمان سیا می‌باشد و نقش بسیاری را در سیایت دارد. او باید میان زندگی حرفه‌ای و شخصی خود توازنی را ایجاد کند.

ملحق شدن نیکول کیدمن به سریال Lioness

نیکول کیدمن به سریال Lioness پارامونت اضافه شد
اضافه شدن نیکول کیدمن به سریال Lioness

علاوه بر اضافه شدن نیکول کیدمن به سریال Lioness بازیگران دیگری مانند زویی سالدانا، لایسلا دالیویرا، دیو آنابل، جیمز جردن، لامونیکا گرت، آستین هیبرت، هانا لاو نانیر و جونا وارتون به این سریال ملحق شده‌اند. داستان سریال شیر زن بر اساس یک برنامه فوق سری واقعی جاسوسی در سازمان سیا ساخته شده است که سر گذشت کروز مانوئلوس را با بازیگری لایسلا دالیویرا روایت خواهد کرد.

بهترین سریال های جنایی بر اساس واقعیت

یک مامور راغب و جوان که به برنامه فوق سری سازمان سیا اضافه می‌شود تا یک سازمان تروریستی را از درون تخریب کند. سالدانا در نقش جو بازی می‌کند که مسئولیت آموزش نیرو‌ها و رهبری تمامی ماموران مخفی زن بر عهده اوست.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *