دانلود و معرفی بهترین فیلم ها درباره هک که مغز شما را منفجر می‌کند

بهترین فیلم ها درباره هک همیشه مورد توجه بوده مخصوصا در دنیای تکنولوچی که هر لحظه هر انسانی مورد هجوم این مسئله هست و خواهد بود.

داستان این فیلم‌ها برای سرگرمی طراحی شده‌اند و از نظر فنی دقیق نیستند. صرف نظر از داستان‌پردازی خیالی، هر یک از فیلم‌هایی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم به گونه‌ای به‌یادماندنی شده‌اند و می‌توان برای ایجاد یک آخر هفته مفرح به تماشای آن‌ها نشست.

در سال‌های اخیر با گسترش کامپیوتر، اینترنت و فناوری‌های مرتبط با آن‌ها، صنعت سینما نیز به سمت موضوعات جدید مرتبط با آنها رفته است. کارگردانان و نویسنده‌های زیادی تصمیم به ساختن فیلم با موضوع هک و دیگر سوژه‌های فضای مجازی گرفته‌اند.

بهترین فیلم ها با موضوع هک ! یا به عبارتی فیلم های سینمایی با موضوع هک و هکرها، جزو فیلم های هیجان انگیز در دنیای فیلم و سینما هستند. اما بهترین فیلم های سینمایی با موضوع هکرها کدامند؟

دانلود و معرفی بهترین فیلم ها درباره هک

در ادامه لیستی از بهترین فیلم های سینمایی برای هکرها را در اختیار شما می‌گذاریم تا با دیدنشان لذت دو عالم را ببرید:

  •  Live Free or Die Hard (2007)
  • Who Am I (2014)
  • Hackers (1995)
  • Snowden (2016)
  • GoldenEye (1995)
  • The Matrix (1999)
  • Mr. Robot (2015)
  • The Thirteenth Floor (1999)
  • The Girl with the Dragon Tattoo (2011)
  • The Imitation Game (2014)
بهترین فیلم ها درباره هک
بهترین فیلم ها درباره هک

داستان بیشتر این فیلم‌ها با محوریت سرقت‌های پرسروصدا یا دشمنان واقعیت مجازی شکل گرفته است. برخی از این فیلم‌ها جذابیت‌های بصری را به تصویر می‌کشند که ایده دنیاهای موازی مطرح می‌کند. تعدادی از این فیلم‌ها نظیر «مکالمه» (Conversation) و «آقای ربات» (Mr. Robot) تفسیرهای اجتماعی قدرتمندی را همراه با پیام‌هایی ارزشمند بیان می‌کنند.

دانلود همه‌ی فیلم‌های معرفی شده در نوشتار بهترین فیلم های سینمایی برای هکرها از طریق کانال تلگرامی فیگار میسر است:

دانلود بهترین فیلم هکری از کانال تلگرام

 Live Free or Die Hard (2007)

بهترین فیلم ها درباره هک
بهترین فیلم ها درباره هک
  • نام انگلیسی: Die Hard 4: Live Free or Die Hard
  • سال تولید: 2007

بروس ویلیس را تنها بگذارید تا جهان را نجات دهد. جاستین لانگ، شخصیت تبلیغاتی مکینتاش، برنامه‌نویسی است که طرحی برای ترور دیجیتالی دارد. این فیلم نیز همچون اره‌ماهی دارای خشونت بیش از حد و صحنه‌های اکشن فراوان است. اگر به سری فیلم‌های جان‌سخت علاقه‌مندید، تماشای این فیلم را از دست ندهید.

Who Am I (2014)

بهترین فیلم ها درباره هک
بهترین فیلم ها درباره هک

Who Am I: No System Is Safe یک فیلم سینمایی بسیار جذاب درباره یک هکر آلمانی است که توسط کارگردان معروف Baran bo Odar ساخته شده است. این فیلم نیز در لیست بهترین فیلم در مورد هک و امنیت قرار می‌گیرد چراکه ویژگی‌های زیادی دارد که باعث جذب افراد مختلف از سراسر دنیا شده است.

امروزه بسیاری از علاقه‌مندان به موضوع هک و امنیت این فیلم را با سریال‌هایی مانند مستر ربات مقایسه می‌کنند و آن را یکی از بهترین فیلم‌های تولید شده با این موضوع می‌دانند. داستان این فیلم درباره یک گروه از هکرهاست که هدف آنها رسیدن به یک شهرت جهانی است. یکی از ویژگی‌های کلیدی این فیلم نحوه بیان مسائل مختلف در آن است. Who Am I: No System Is Safe در واقع یک مصاحبه با یک هکر در اتاق بازجویی را نمایش می‌دهد که در آن هکر موردنظر سفر خود را توضیح می‌دهد.

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که پیچش‌های داستانی در یک فیلم یا سریال را دوست دارید بدون شک Who Am I: No System Is Safe می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌هایی باشد که برای تماشا وجود دارد. در این فیلم شما چالش‌های مختلفی را مشاهده می‌کنید که در زمینه هک و امنیت رخ می‌دهند. علاوه بر این در این فیلم مباحثی درباره دارک وب و دارک نت نظر مطرح می‌شود که قطعا برای شما جذاب خواهد بود.

Hackers (1995)

بهترین فیلم ها درباره هک
بهترین فیلم ها درباره هک

این فیلم یک فیلم جنایی آمریکایی است که در سال 1995 به کارگردانی Iain Softley ساخته شد. این فیلم درباره گروهی از هکرهای دبیرستانی و مشارکت آنها در یک توطئه اخاذی در یک شرکت بزرگ است. اساساً، این فیلم درباره داستان هکرهایی است که به خاطر ایجاد ویروسی که پنج نفتکش را واژگون می‌کند، سرزنش می‌شوند.

Snowden (2016)

بهترین فیلم ها درباره هک
بهترین فیلم ها درباره هک
  • IMDb: 7.3
  • ژانر: بیوگرافی، درام ،هیجان
  • کارگردان: الیور استون
  • سال ساخت: 2016

اول از همه باید ذکر کنیم که اسنودن، که یکی از بهترین فیلمهای هکر است، با یک داستان واقعی. این فیلم در مورد کارشناس کامپیوتر آمریکایی ادوارد اسنودن، کارمند سابق یکی از آژانس‌های اطلاعات مرکزی سابق آمریکا (CIA) و امنیت ملی (NSA) است که سیستمی را کشف کرده است که ایالات متحده از آن به عنوان یک برنامه نظارت مخفی استفاده می‌کند. با تشکر از این برنامه، ایمیل، تلفن، کامپیوتر، تمام سیستم‌های فن‌آوری دیگر می‌تواند توسط دولت نظارت شود. فیلم اسنودن با داستان واقعی، یکی از بهترین فیلم ها با موضوع هکری است.

GoldenEye (1995)

بهترین فیلم ها درباره هک
بهترین فیلم ها درباره هک

در این فیلم پیرس برازنان در نقش جیمز باند، مأمور مخفی سرویس اطلاعاتی انگلستان، مأموریت دارد «چشم طلایی» که برنامه یک هکر است را به همراه ماهواره مسلحش از کار بیندازد. این فیلم جیمزباندی با ترکیب دانشمندان رایانه و صحنه‌های اکشن پرخرج پیش می‌رود و در نهایت به سبک سری فیلم‌های جیمز باند به پایان می‌رسد.

ماتریکس ۱۹۹۹

ماتریکس یکی از پرطرفدارترین فیلم ها در حوزه امنیت سایبری و هک می‌باشد که در آن ذهن انسان هک می‌شود. این فیلم آنقدر جذاب و دیدنی است که قدیمی بودن آن اصلا حس نمی‌شود و هنوز هر کسی آن را تماشا می‌کند تجربه جدید و زیبایی کسب می‌کند. همچنین جلوه‌های ویژه فیلم ماتریکس نیز خیلی زیبا ساخته شده.

سریال Mr. Robot

  • سال تولید: 2015

آقای ربات یک سریال تلویزیونی است؛ اما آن‌قدر ساخت خوبی دارد که در صدر لیست فیلم‌های ما جای دارد. این سریال به چند دلیل جذاب است. اول اینکه فضاپردازی بسیار خوبی دارد. همچنین از فیلمبرداری فوق‌العاده، موسیقی تأثیرگذار و استفاده کارآمد از دوربین بهره گرفته است. مخاطبان این سریال را به خاطر سبک بصری درخشانش دوست خواهند داشت.

از طرف دیگر کاربران رایانه هم از این که آقای ربات به لحاظ فنی بسیار دقیق است، از این سریال استقبال خواهند کرد. در این سریال به فناوری گوشی‌های هوشمند، لینوکس، رزبری پای (raspberry pi)، نوسانات ارز بی‌پشتوانه، حمله‌های سایبری، مهندسی اجتماعی، اینستاگرام و زیرساخت‌های شبکه اشارات مستقیمی می‌شود.

خود داستان نیز بسیار جذاب است. شخصیت اصلی یعنی «الیوت» یک مهندس رایانه انسان‌گریز است که مجازات‌های پارتیزانی علیه افراد بی‌رحم و متجاوزان به کودکان را به اجرا می‌گذارد. او درون یک کمپین آشوب‌طلب و آنارشیست پیچیده که هدفشان را بازگرداندن پول به فقرا قرار داده‌اند، کارآموزی کرده است. الیوت از اختلال اضطراب اجتماعی، اعتیاد به مواد مخدر و ناتوانی در تعامل عاطفی با دوستانش رنج می‌برد. این نقش به نحوی درخشان توسط «رامی مالک» ایفا شده است.

روایت‌پردازی شاید بهترین جنبه این سریال تلویزیونی باشد: «سام اسماعیل»، نویسنده این سریال، دیالوگ‌هایی نافذ و مسحور‌کننده را در این فیلم مدرن به خدمت گرفته است. به خاطر تأثیر استفاده از صدای راوی به صورت نریشن که یادآور روایت فیلم فلسفی باشگاه مشت‌زنی (Fight Club) است، برای بار دوم و فقط برای گوش دادن مجدد به فیلم‌نامه این فیلم را خواهید دید.

طبقه سیزدهم

خلاصه داستان فیلم در مورد یک دانشمند علوم کامپیوتری بنام «هانن فالر»، مساله‌ای خیلی مهم را کشف کرده است. او قصد دارد این کشف جدیدش را به همکارش «دوگلاس هال» بگوید، اما احساس می کند کسی به دنبال اوست و از این رو پیغامش را در دنیای کامپیوتری مجازی و موازی با واقعیت برای همکارش می گذارد.

فالر همان شب در دنیای واقعی به قتل می رسد و دوگلاس تنها متهم پرونده قتل اوست. او وارد دنیای مجازی می شود تا نامه‌ی همکارش را بیابد، و می فهمد که حقیقت ناگوارتر از آنچه که انتظار داشته است.

The Girl with the Dragon Tattoo

  • سال تولید: 2009

داستان یک هکر سوئدی که بر روی سیستم‌عامل مک (Mac) فعالیت دارد و با سندرم آسپرگر زندگی می‌کند. او با همکاری یک روزنامه‌نگار سعی در حل معمای یک قتل اسرارآمیز دارد.

اسم فیلم به دلیل یک خالکوبی اژدها بر روی بدن این دختر است. این فیلم بر اساس داستان‌های «استیگ لارسن» (Stieg Larsson) ساخته شده است. فیلم جایزه بین‌المللی نیز گرفته است و با بازی «دانیل کریگ» به زبان انگلیسی بازسازی شده است.

بازی تقلید – انیگما

فیلم بازی تقلید به زندگی آلن تورینگ، ریاضیدان و دانشمند علوم کامپیوتر سرشناس بریتانیایی می‌پردازد. بخش عمده ای از دقایق فیلم روی ماجراهای جنگ جهانی دوم و تلاش تورینگ و گروهش برای شکستن کد ماشین انیگما که نازی‌ها از آن برای ارسال پیام های سری خود استفاده می‌کنند، تمرکز دارد. اگر به رمزنگاری و شکستن آن علاقه دارید این فیلم میتواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

The Score

  • سال تولید: 2001

«ادوارد نورتون» و «رابرت دنیرو» در این فیلم با موضوع سرقت، فوق‌العاده ظاهر شده‌اند. در یک طرح هوشمندانه برای سرقت اثری گران‌قیمت از گمرک مونترال، نورتون و دنیرو باید با کمک یک هکر جامعه‌گریز که در زیرزمین خانه مادرش زندگی می‌کند، به سیستم‌های امنیتی نفوذ کنند. ۱۰ دقیقه برای هک کردن و ۱۰۰ دقیقه داستان‌سرایی حادثه‌ای درباره یک سرقت!

«امتیاز» دو نکته ویژه دارد. این فیلم آخرین فیلمی است که مارلون براندو در آن به طور کامل ایفای نقش می‌کند. نکته دوم این است که فیلم تنها همکاری مشترک براندو و دنیرو به شمار می‌آید؛ دو بازیگری که هردو برای ایفای نقش یک کاراکتر (دون کورلئونه) برنده جایزه اسکار شدند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *