ویدیو : حمایت شهربانو منصوریان از علیرضا دبیر

به تازگی ویدیویی در شبکه هایی مجازی در رابطه با حمایت شهربانو منصوریان از علیرضا دبیر در حال دست به دست شدن می‌باشد که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی از حمایت کردن شهربانو منصوریان از علیرضا دبیر در رسانه‌های مجازی داخلی پخش شده که حواشی زیادی را توسط کاربران این محیط ایجاد کرده است.

گویا حرف های شهربانو منصوریان در مورد علیرضا دبیر بسیار شوکه کننده بوده و در راستا از حمایت از او یک ویدیو در اینستاگرام خود منتشر کرده است. در ادامه ویدیویی از اظهارات شهربانو منصوریان درباره علیرضا دبیر خواهید دید.

حمایت شهربانو منصوریان از علیرضا دبیر

پخش شدن ویدئویی از علیرضا دبیر که در حال نماز خواندن در نشست با وزیر ورزش بود، واکنش‌های زیادی را در پی داشت. شهربانو منصوریان با انتشار یک ویدئو در فضای مجازی به حمایت از علیرضا دبیر پرداخت.

شهربانو منصوریان در این رابطه گفت:

“سلام دوستان، من یک ویدئویی را در فضای مجازی از نماز خواندن علیرضا دبیر دیدم. می خواهم بگویم علیرضا دبیر یک روزی قهرمان ما بودم. ما می نشستیم تلوزیون را روشن می کردیم. خوشحالی می‌کردیم. اون روزها را یادمان رفته است؟ لیاقت داشت رفت شورای شهر، لیاقت داشت رئیس فدراسیون شد. چرا بعضی از ما با روان آدم ها بازی می کنیم؟ چه ایرادی دارد؟ من هم در مدرسه نماز خواندم. من در مدرسه بودم، چون روزه بودم نمازم را همان جا در کلاس خواندم. ایرادی ندارد. چه ایرادی دارد؟ دمش هم گرم.”

اظهارات شهربانو منصوریان درباره علیرضا دبیر

در ادامه می‌توانید ویدیویی از حمایت کردن شهربانو منصوریان از علیرضا دبیر را ببینید:

شهربانو منصوریان قهرمان ووشو کار ایرانی این روزها پشت علیرضا دبیر درآمده و از نماز او در جلسه وزیر ورزش که بسیاری آنرا ریاکارانه عنوان کرده بودند حمایت کرد

حالا بسیاری از کاربران در فضای مجازی نسبت به رفتار این خانم ورزشکار که یک روز از چادر رو پس می زند و یک روز از حمیدرضا روحی حمایت می کند و حالا پشت دبیر در می‌آید به شدت انتقاد کردند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *