واکنش تند مجری به معاون اول رئیس جمهور ؛ مرد مومن به خودت بگو [+ویدیو]

مجری برنامه تلویزیون به گفته های معاون اول رئیسی واکنش نشان داد. در ادامه برای تماشای ویدیو واکنش تند مجری به معاون اول رئیس جمهور همراه باشید.

عکس العمل جنجالی مجری به حرف معاون اول رئیس جمهور در رسانه بازتاب داشت. در پی ویدیوی منتشر شده تیکه سنگین مجری به معاون اول رئیسی را نشان می‌دهد که در آن متلک آقای مجری به حرف های معاون رئیس جمهور بسیار دیدنی است.

شما را به دیدن ویدیوی واکنش تند مجری به معاون اول رئیس جمهور دعوت می‌کنیم.

منع دوتابعیتی ها از ثبت نام نمایندگان مجلس ؛ با این طرح موافقت شد؟

واکنش تند مجری به معاون اول رئیس جمهور ؛ مرد مومن به خودت بگو

متلک مجری به معاون رئیسی غوغایی شد

در پی انتشار ویدیوی در فضای مجازی و رسانه مجری برنامه صدا و سیما خبری از گفته های معاون اول رئیس جمهور را بازخوانی می‌کند که در آن گفته شده:

توفع فرزندآوری از خانواده ها بدون توجه به امور رفاهی نادرست است. نبابد از مسکن، معیشت و مسائل رفاهی در امر فرزند آوری غافل شد. این توقع که خانواده ایرانی بدون توجه به این مسائل به فرزندآوری ترغیب شود نادرست است.

تغییر فرماندار تهران ؛ سرپرست جدید معرفی شد

مجری در پاسخ به این حرف گفته:

آقای مخبر ما از شما معذرت می‌خوایم حواسمون نبوده که توقع خانواده ها را ما باید اجابت بکنیم. مرد مومن معاون اول رئیس جمهور شمایی این اتفاقاتو کی باید انجام بده؟ رهبر به شخصی گفت مخاطب این بایدها خودتی بعد الان داری میگی که باید بشود خب کی باید انجامش بده؟

ادامه ویدیو تیکه غوغایی مجری تلویزیون به معاون اول رئیس جمهور

برنامه فرامتن یک برنامه خبری است که این روزها از شبکه افق و سایت رسمی تلوبیون در حال پخش است. بررسی های دقیق اخبار با جزییاتشان از وجه تمایز این برنامه با سایر برنامه های خبری محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *