نبرد آمریکا و چین با هوش مصنوعی [+جزئیات]

به تازگی، با پیشرفت تکنولوژی هوش مصنوعی ، اخباری مبنی بر نبرد آمریکا و چین با هوش مصنوعی به انتشار رسیده که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را داشته است.

اخیراً، پس از اینکه هوش مصنوعی پیشرفت‌های چشم‌گیری را داشت و اتفاقات جالبی را رقم زد، شاهد اخباری مبنی بر هوش مصنوعی و جنگ آمریکا و چین تحت عنوان جنگ هوش مصنوعی چین و آمریکا بودیم که جنجال آفرید.

نبرد چین به همراه آمریکا در هوش مصنوعی یکی از اتفاقات اخبارهای جنجالی و جالب توجه بود که جنجال زیادی را در رسانه‌های مختلف آفرید.

نبرد آمریکا و چین با هوش مصنوعی

نبرد آمریکا و چین با هوش مصنوعی
هوش مصنوعی و جنگ آمریکا و چین

فناوری‌های جدید و نوآورانه مانند هوش مصنوعی اکنون به بستر مهمی برای رقابت سرسختانه میان چین و آمریکا تبدیل شده اند و در این مسیر، آمریکا با سلاح تحریم و چین با بومی سازی سعی در پیروزی دارد.

بیشتر بخوانید:

استفاده از هوش مصنوعی در علم پزشکی

رونمایی اخیر پکن و واشنگتن از طرح‌های عظیم سرمایه‌گذاری زیرساختی، مقدمه‌ای است برای تشدید روند رقابت بین ایالات متحده آمریکا و جمهوری خلق چین. این سرمایه‌گذاری‌های کلان همچنین شواهدی هستند بر تلاش این دو کشور برای خروج از شرایط اقتصادی چالش‌برانگیز.

موفقیت هر کدام از آن‌ها موجب اثبات برتری نظام سیاسی اقتصادی و مقدمه‌ای بر تعمیق نفوذ جهانی این دو کشور در دهه‌های آینده است.

جنگ هوش مصنوعی چین و آمریکا

نبرد آمریکا و چین با هوش مصنوعی
نبرد چین به همراه آمریکا در هوش مصنوعی

همچنین نشریه اکونومیست با هنری کیسینجر در مورد چگونگی کشیده شدن رقابت بین چین و آمریکا و وقوع جنگ جهانی سوم صحبت کرده است. هنری کیسینجر در این نشریه گفت:

آمریکا و چین باید زندگی مشترک را بیاموزند؛ آنها کمتر از ۱۰ سال وقت دارند و صلح در اروپا بدون پیوستن اوکراین به ناتو امکان‌پذیر نیست.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *