ببینید: تصویر منصور خواننده در کنار فرزندانش

به تازگی منصور خواننده در کنار فرزندانش در عکسی که جدیدا از او به انتشار رسیده سر و صدای زیادی به پا کرده و بسیار جنجالی شده است.

بچه های منصور در عکسی که اخیرا از خانواده منصور منتشر شده است و همچنین در آن فرزندان دوقلو منصور نیز مشاهده می‌شوند، بازخورد گسترده‌ای در فضای مجازی داشته و توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است.

منصور خواننده در کنار فرزندانش

منصور خواننده در کنار فرزندانش
بچه های منصور

منصور جعفری ممقانی، متولد۶ مرداد ۱۳۵۰، که با نام هنری منصور شناخته می‌شود، خواننده و آهنگساز ایرانی ساکن لس آنجلس است. او سال ۱۳۶۴ ایران را ترک کرد و از ۱۳۷۰ به فعالیت حرفه‌ای در موسیقی پاپ روی آورد. به تازگی تصویری خانوادگی از او به انتشار رسید.

خانواده منصور

در ادامه می‌توانید خانواده منصور را ببینید:

منصور خواننده در کنار فرزندانش
بچه های منصور

منصور پس از اتمام دوران تحصیل در دبیرستان به عنوان همخوان روی صحنه و همچنین در استودیوهای ضبط موسیقی به کار مشغول شد و کم‌ کم با کار ضبط موسیقی آشنا شد. بالاخره موسیقیدانی که قبلا با او سابقهٔ همکاری داشت برای تنظیم آهنگ در پروژهٔ شخصی خودش او را استخدام کرد.

منصور اکتبر ۲۰۰۸ طی مراسمی رسمی و بزرگ با دختری به نام سوگل ازدواج کرد. در این جشن هنرمندان مشهور بسیاری همچون معین، اندی، شهرام‌ و‌ شهبال شب‌پره، لیلا فروهر، سوزان روشن و… شرکت داشتند.

منصور از اوایل فعالیت خود با آهنگسازان، ترانه‌سرایان و هنرمندان بزرگی همکاری داشته است. او با هنرمندان و آهنگسازانی همچون منوچهر چشم‌آذر، سیاوش قمیشی، عبدی یمینی، حسن شماعی‌زاده و شاهین شوکتی و با ترانه‌سرایانی مانند شهیار قنبری، اردلان سرفراز، همایون هوشیارنژاد، هما میرافشار، بابک صحرایی همکاری کرده است. منصور سال ۲۰۰۷ بعد از انتشار آلبوم قشنگه کنسرت‌های مشترکی با داریوش برگزار کرد. همچنین او در سال ۲۰۱۳ تک‌آهنگی کردی به نام ناز مه همراه با جمشید اجرا و منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *