تریلر رسمی فیلم Poor Things منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

فیلم «Poor Things»، یکی از مهم‌ترین فیلم‌های فلسفی سال 2024 است. چندی پیش، استودیوی «A24»، تریلر رسمی فیلم Poor Things را منتشر کرد.

یکی از مهم‌ترین و موردانتظارترین فیلم‌های فلسفی سال 2024 که توسط «یورگوس لانتیموس» ساخته شده، «Poor Things» نام دارد و تا چند ماه دیگر اکران می‌شود. «Poor Things» یک فیلم کمدی، رمانتیک، سورئالیستی و علمی-تخیلی، بر اساس فیلمنامه‌ای از «تونی مک نامارا» است. این فیلمنامه، با اقتباس از رمانی به همین نام اثر «آلاسدیر گری» در سال 1992 بازنویسی شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر رسمی فیلم Poor Things منتشر شد

از بازیگران این فیلم، می‌توان به «اما استون»، «مارک روفالو»، «ویلم دفو»، «رامی یوسف»، «جرود کارمایکل»، «کریستوفر ابوت»، «مارگارت کوالی» و «کاترین هانتر» اشاره کرد.

تا ماه آوریل 2022، «رامی یوسف» در حال مذاکره برای پیوستن به تیم بازیگران بود. پیوستن «دفو» و «یوسف» در ماه مه 2022 تأیید شد و «مارک روفالو» و «جرود کارمایکل» نیز در همان ماه به بازیگران اضافه شدند. در ماه سپتامبر، «کریستوفر ابوت» و در نوامبر، «مارگارت کوالی» و «سوزی بمبا» نیز به تیم بازیگران پیوستند.

این فیلم، داستان زن جوانی را دنبال می‌کند که پس از زنده شدن توسط یک دانشمند غیرعادی، زندگی عاری از تعصبات زمان خود را سپری می‌کند.  یک زن جوان به نام «بلا باکستر» (استون) توسط «دکتر گادوین باکستر» (دفو) به زندگی بازگردانده می‌شود. «بلا» که می‌خواهد بیشتر دنیا را ببیند، با «دانکن ودربرن» (روفالو)، یک وکیل شیک و بدجنس فرار می‌کند و در سراسر قاره‌ها سفر می‌کند.

فیلم «Poor Things»، برای نخستین بار در تاریخ 1 سپتامبر 2023 (10 شهریور 1402) در هشتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز به نمایش درآمد و در آن جایگاه برنده جایزه شیر طلایی را به دست آورد. این فیلم، در تاریخ 8 دسامبر 2023 (17 آذر 1402) توسط شرکت سرچلایت پیکچرز در ایالات متحده آمریکا اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *