چالش 30 روزه فیلم – روز یازدهم : فیلمی که موسیقی‌اش رو بیشتر از فیلم دوست داشتم (لا لا لند)

اخیراً در توئیتر، چالشی مبنی بر چالش 30 روزه فیلم به انتشار رسیده که مردم در قالب یک عکس و موضوع، مردم فیلم‌هایی را معرفی می‌کنند.

چند روزی است که در بین کاربران توئیتر فارسی، چالشی مبنی بر چالش توئیتری فیلم به انتشار رسیده است که چالش سی روزه فیلم دیدن را به دیگران معرفی می‌کند. این چالش جالب، بر اساس یک موضوع پیش می‌رود و معرفی فیلم دیدن بر اساس یک چالش است که روزانه از دید بنده، فیلم‌هایی را به شما معرفی خواهم کرد تا تابستان خود را با موضوعات مختلفی که در این چالش هستند بگذرانید.

چالش 30 روزه فیلم

فیلمی که حس خوبی بهم می‌ده

چالش 30 روزه فیلم
چالش توئیتری فیلم

La La Land یک فیلم موزیکال رمانتیک آمریکایی محصول سال ۲۰۱۶ به نویسندگی و کارگردانی دیمین شزل است. در این فیلم، رایان گاسلینگ و اما استون به ترتیب در نقش یک پیانیست جَز و یک هنرپیشه مشتاق بازی می‌کنند که در حین دنبال کردن رویاهای خود در لس آنجلس با هم آشنا می‌شوند. جان لجند، رزماری دیویت، فین ویتروک و جی کی سیمونز در نقش‌های مکمل ظاهر می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های موزیکال تاریخ سینمای جهان

بهترین فیلم های عاشقانه جهان

میا با هنرنمایی اِما استون، یک بازیگر جوان است که منتظر است تا یک موفقیت بزرگ نصیبش شود و تبدیل به ستاره‌ای دست نیافتنی در هالیوود شود. میا در مسیر رسیدن به موفقیتش با یک نوازنده پیانو به نام سباستین با هنرنمایی رایان گاسلینگ آشنا می‌شود. آشنایی میا و سباستین منجر به ایجاد عشقی رویایی میان آنها شده اما در ادامه عشق آنها دچار چالش‌هایی می‌شود.

La La Land اولین نمایش خود را در هفتاد و سومین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 31 اوت 2016 انجام داد و در 9 دسامبر توسط Lionsgate در ایالات متحده اکران شد. این فیلم یک موفقیت تجاری بود و با بودجه 30 میلیون دلاری بیش از 448 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت و تحسین منتقدان را به همراه داشت با تحسین ویژه‌ای که از فیلمنامه و کارگردانی شزل، بازی گاسلینگ و استون، موسیقی متن، شماره‌های موسیقی، فیلمبرداری و تولید داده شد.

چالش سی روزه فیلم دیدن

چالش 30 روزه فیلم
معرفی فیلم دیدن بر اساس یک چالش

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *