بازیگران و صداپیشگان سریال عروسکی جزیره جادویی پیکولو + روز و ساعت پخش

بیوگرافی صداپیشگان و بازیگران سریال عروسکی جزیره جادویی پیکولو که به تازگی از پلتفرم خانگی منتشر می‌شود را در ادامه بخوانید.

جزیره جادویی پیکولو نام یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی در ژانر عروسکی و کمدی محصول سال ۱۴۰۲ به کارگردانی علی احمدی و به تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی و محسن کیایی است. این سریال محصولی از نوآر کارن فیلم است که محمد بحرانی مشاور هنری آن را به عهده دارد و هومن حاجی‌عبداللهی و مهسا طهماسبی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

در این اثر نمایشی کودکانه صداپیشگانی از جمله خسرو احمدی، محمد بحرانی، امیر سلطان‌احمدی، محمد عسگری و مهناز خطیبی حضور دارند. عروسک‌گردانی این سریال هم بر عهده محمد لقمانیان، علی اعتصامی‌فر، مهدی برقعی و هانی حسینی بوده‌است. نخستین قسمت از این سریال صبح شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ در پلتفرم فیلیمو پخش شد. با بیوگرافی بازیگران سریال پیکولو و اسامی صداپیشه های سریال پیکولو در ادامه آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

روز و ساعت پخش سریال عروسکی جزیره جادویی پیکولو + خلاصه داستان

بازیگران سریال عروسکی جزیره جادویی پیکولو

هومن حاجی‌عبداللهی (پیکی)

بیوگرافی بازیگران سریال پیکولو
بیوگرافی بازیگران سریال پیکولو

هومن حاجی‌عبداللهی (زاده ۲۳ تیر ۱۳۵۴) هنرپیشه، مجری تلویزیون، صداپیشه و دوبلور ایرانی است. معروفترین نقش وی در عرصه بازیگری «رحمت الله امینی شالیکار هزارجریبی» بوده‌است؛ وی در مقطع بسیار کوتاهی عضو انجمن گویندگان جوان بوده‌است. او در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بخش مسابقه تئاتر «ایران دو» جایزهٔ بهترین بازیگر مرد برای نمایش «تناسخ سه تا سی و پنج تومن» را کسب نمود.

مهسا طهماسبی (خلبان)

بازیگران سریال عروسکی جزیره جادویی پیکولو
بازیگران سریال عروسکی جزیره جادویی پیکولو

مهسا طهماسبی متولد 9 آبان 1372 در کرج ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش عروسکی از دانشگاه تهران می‌باشد که ابتدا با تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه از 22 سالگی جلوی دوربین رفت.

مهسا برادرزاده مائده طهماسبی بازیگر شناخته شده تلویزیون می‌باشد که به این ترتیب فرهاد آئیش هم شوهر عمه معروف ایشان می‌باشد. کار بازیگری را با تئاتر و پیش از آن که وارد دانشگاه شود آغاز کرد تا اینکه سال 94 با فیلم ماه در جنگل سیامک شقایقی جلوی دوربین رفت سپس در فیلم دوئت بازی کرد.

صداپیشگان سریال عروسکی جزیره جادویی پیکولو

خسرو احمدی (شخصیت مخترع؛ عروسک گردان: علی اعتصامی‌فر)

صداپیشه های سریال پیکولو
صداپیشه های سریال پیکولو

خسرو احمدی (زاده ۲۸ خرداد ۱۳۴۲ در قائمشهر) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او با بازی در مجموعه تلوزیونی النگ و دولنگ به کارگردانی ایرج طهماسب به شهرت رسید.

محمد بحرانی (شخصیت واکرو؛ عروسک گردان: عیسی یوسفی‌پور)

صداپیشه های سریال پیکولو
صداپیشه های سریال پیکولو

محمد بحرانی (زاده ۱۶ آذر ۱۳۶۰) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان، صداپیشه، عروسک‌گردان، شاعر و مجری اهل ایران است. بحرانی شخصیت‌پردازی عروسک محبوب جناب‌خان را حاصل تجربهٔ زیستهٔ خود می‌داند؛ از کودکیش در شیراز در همسایگی بچه‌های جنگ‌زدهٔ خوزستان گرفته تا تجربیات دوران خوابگاه دانشجویی‌اش در تهران.

امیر سلطان‌احمدی (شخصیت پانچو؛ عروسک گردان: مهدی برقعی)

صداپیشگان سریال عروسکی جزیره جادویی پیکولو
صداپیشگان سریال عروسکی جزیره جادویی پیکولو

امیر سلطان‌احمدی (زاده ۱۳۵۹، تهران. اصلیت محلات(شهر گل و گیاه)بازیگر تئاتر، عروسک‌گردان،نویسنده،کارگردان و ترانه‌سرای اهل ایران است. بیشتر شهرت سلطان‌احمدی به دلیل عروسک‌گردانی عروسک پسرعمه زا در مجموعه نمایشی کلاه‌قرمزی بوده‌است. وی با مجموعه مومو و مومی به کارگردانی مریم سعادت به عنوان صدا پیشه وارد عرصهٔ تلویزیون شد. سپس به عنوان ترانه‌سرا و بازیگر (در نقش دایی گلپر) با مجموعه تلویزیونی «خونهٔ گلپراینا» همکاری کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *