بهترین بازیگران زن هالیوود تا سال 2023 از نگاه سایت فیگار

بازیگران فیلم‌های هالیوودی، تعداد زیادی دارند، اما در این مطلب، به معرفی بهترین بازیگران زن هالیوود تا سال 2023 از نگاه سایت فیگار خواهیم پرداخت.

در طول سال‌ها، بازیگران زن با نقش‌های خود تکامل یافته‌اند و امروزه به‌عنوان عنصری زیبا در تمامی فیلم‌ها شناخته می‌شوند. این لیست بهترین بازیگر های زن آمریکایی سال 2023 زیباترین و بازیگر های برتر زن هالیوودی تا سال 2023 ، را نشان می‌دهد، اما وجه مشترک همه آنها این است که همه آنها، زیبایی آنها است.

نه تنها بر اساس موفق‌ترین فیلم‌هایشان، بلکه گاهی اوقات اکثر بازیگران زن به دلیل استایل فوق‌العاده، شخصیت‌های عجیب و غریب، حضور در فرش قرمز، برنامه‌های گفتگو، خدمات اجتماعی یا صرفاً به دلیل مثبت بودن، هاله و فروتنی‌شان رأی داده می‌شوند و بازیگران برتر زن هالیوود را تشکیل می‌دهند.

بهترین بازیگران زن هالیوود تا سال 2023 از نگاه سایت فیگار

بهترین بازیگر زن تا سال 2023

شما می‌توانید فهرست بهترین بازیگران زن هالیوود تا سال 2023 از نگاه سایت فیگار را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین بازیگران زن هالیوود تا سال 2023
بهترین بازیگران زن هالیوود تا سال 2023

وقتی صحبت از هالیوود می‌شود، رتبه بندی مشهورترین بازیگران زن درست مانند خود فیلم‌ها تغییر می‌کند و بسیاری از آنها همیشه در این لیست بالا هستند و حالا وبسایت فیگار، زیباترین زنان هالیوود را رتبه بندی کرده است. بازیگران زن برجسته‌ای مانند مرلین استریپ اما استون و آنجلینا جولی در بسیاری از بزرگترین فیلم‌ها نقش‌های متعددی ایفا کرده‌اند و در بیشتر دوران حرفه‌ای خود در صدر کلاس خود بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازیگران آمریکایی 2022

بهترین بازیگران اروپایی 2022

Anne Hathaway

بهترین بازیگران زن هالیوود تا سال 2023
بهترین بازیگر های زن آمریکایی سال 2023

آن هاتاوی، بدون شک پردرآمدترین ستاره دهه 2010 بود و حتی امروز یکی از محبوب‌ترین بازیگران زن در جهان می‌باشد. او صاحب افتخار چندین جوایز است که شامل یک جایزه اسکار نیز می‌شود. او بازیگری را از نوجوانی در اوایل دهه 2000 شروع کرد و نقش شاهزاده خانم‌ها را در فیلم‌های اولیه خود به تصویر کشید و به خاطر آن نقش‌ها به شدت مورد علاقه و تحسین قرار گرفت.

با شروع پیشرفت حرفه‌ای او شروع به بازی در نقش های متنوع تری کرد. او همچنین از حقوق LGBTQA+ حمایت کرده و مرتباً برای برابری جنسیتی کمپین برگزار می‌کند. او در بروکلین، نیویورک بدنیا آمده و یک جایزه اسکار، 2 جایزه بفتا و 1 گلدن گلاب دارد.

Charlize Theron

بهترین بازیگران زن هالیوود تا سال 2023
بازیگر های برتر زن هالیوودی تا سال 2023

شارلیز ترون، بازیگر و تهیه‌کننده دورگه آفریقای جنوبی و آمریکایی است. او جوایز متعددی از جمله جایزه اسکار، جایزه گلدن گلوب و خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن را در طول سالیان دراز مدت حرفه خود، دریافت کرده است. مجله تایم او را در سال 2016 به عنوان یکی از 100 فرد تأثیرگذار جهان معرفی کرد و او از سال 2019 یکی از پردرآمدترین بازیگران زن جهان شد.

ترون در دهه 1990 با ایفای نقش بانوی برجسته در فیلم‌های هالیوود به شهرت بین المللی رسید. وکیل مدافع شیطان 1997، توانا جو یانگ 1998 و قوانین خانه سیب 1999 از معروف‌ترین فیلم‌های هستند. در سال 2003، او برای بازی در نقش قاتل سریالی آیلین وورنوس در هیولا مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و برای آن جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را به دست آورد و اولین آفریقای جنوبی بود که برنده اسکار در رشته بازیگری شد.

Emma Stone

بهترین بازیگران زن هالیوود تا سال 2023
بازیگر های برتر زن هالیوودی تا سال 2023

اما ” استون، یکی دیگر از بازیگران جدید و قرن بیست و یکمی هالیوود است که جوایز مختلفی از جمله جایزه اسکار، جایزه فیلم آکادمی بریتانیا و جایزه گلدن گلوب را دریافت کرده است. در سال 2017، او پردرآمدترین بازیگر زن جهان بود و توسط مجله تایم به عنوان یکی از 100 فرد تأثیرگذار در جهان معرفی شد. استون که در اسکاتسدیل، آریزونا به دنیا آمد و بزرگ شد، در سال 2000 بازیگری را از کودکی در یک نمایش تئاتر باد در بیدها شروع کرد.

Kate Winslet

بهترین بازیگران زن هالیوود تا سال 2023
بهترین بازیگر زن تا سال 2023

کیت الیزابت وینسلت، یک بازیگر بریتانیایی است. او که به خاطر کارش در فیلم‌های مستقل ، به‌ویژه درام‌های دوره‌ای، و به‌خاطر نمایش زنان سرسخت و پیچیده شناخته شده است، جوایز متعددی از جمله جایزه اسکار، جایزه گرمی، دو جایزه Primetime Emmy، پنج جایزه بفتا دریافت کرده است.

وینسلت در مدرسه تئاتر ردروفز درام تحصیل کرد. اولین حضور او در سینما، در سن 15 سالگی، در سریال تلویزیونی بریتانیایی فصل تاریک 1991 بود. او اولین فیلم خود را با بازی در نقش یک قاتل نوجوان در موجودات بهشتی 1994 انجام داد و برای بازی در نقش ماریان داشوود در حس و حساسیت 1995 برنده جایزه بفتا شد.

همچنین نقش اصلی او در فیلم عاشقانه تایتانیک 1997 جیمز کامرون که پرفروش‌ترین فیلم در آن زمان بود، دنبال شد. وینسلت سپس از نقش‌آفرینی در فیلم‌های پرفروش خودداری کرد و به نفع قطعات دوره‌ای که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، پرداخت.

Natalie Portman

بهترین بازیگران زن هالیوود تا سال 2023
بهترین بازیگران زن هالیوود تا سال 2023

ناتالی پورتمن یک هنرپیشه آمریکایی متولد اسرائیل است. او از سال‌های نوجوانی فعالیت سینمایی پرباری داشته است و در فیلم‌های پرفروشی مانند لپون حرفه‌ای، و مستقل بازی کرده است و جوایز متعددی از جمله یک جایزه اسکار و دو جایزه گلدن گلوب دریافت کرده است.

پورتمن در سال 2004 نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد و جایزه گلدن گلوب را برای بازی در نقش یک رقصنده مرموز در درام رمانتیک Closer دریافت کرد. حرفه پورتمن با بازی در نقش ایوی هاموند در V for Vendetta (2005)، آن بولین در The Other Boleyn Girl (2008) و یک بالرین آشفته در فیلم ترسناک روانشناختی Black Swan (2010) پیشرفت کرد که برای آن برنده جایزه شد.

Margot Robbie

بهترین بازیگران زن هالیوود تا سال 2023
بهترین بازیگران زن هالیوود تا سال 2023

مارگو رابی بازیگر و تهیه کننده استرالیایی است که با بازی در نقش باربی در سال ۲۰۲۳،  نام خود را کامل در هالیوود به عنوان یک بازیگر خوب و قابل اعتماد ثبت کرده است. او در 2 ژوئیه 1990 در دالبی، کوئینزلند، استرالیا به دنیا آمد. رابی در طول دوران حرفه‌ای خود جوایز زیادی از جمله نامزدی دو جایزه اسکار، سه جایزه گلدن گلوب، پنج جایزه انجمن بازیگران سینما و پنج جایزه اسکار فیلم بریتانیا دریافت کرده است.

مجله تایمز او را در سال 2017 به عنوان یکی از 100 فرد تاثیرگذار جهان معرفی کرد و در سال 2019 توسط فوربس به عنوان یکی از پردرآمدترین بازیگران زن جهان شناخته شد. او با بازی در نقش جین پورتر در فیلم The Legend به شهرت بیشتری دست یافت. تارزان (2016) و هارلی کویین در مجموعه رسانه‌ای DC Extended Universe که شامل فیلم‌های ابرقهرمانی جوخه انتحار (2016)، پرندگان شکاری (2020) و جوخه انتحار (2021) می‌شود.

Angelina Jolie

بهترین بازیگران زن هالیوود تا سال 2023
بهترین بازیگران زن هالیوود تا سال 2023

آنجلینا جولی بازیگر و فیلمساز آمریکایی که در 4 ژوئن 1975 در لس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد، جوایز زیادی از جمله یک جایزه اسکار و سه جایزه گلدن گلوب دریافت کرده است.

بزرگترین موفقیت تجاری او با تصویر فانتزی به نام Maleficent در سال 2014 به دست آمد. او همچنین به خاطر نقش صداپیشگی‌اش در مجموعه فیلم‌های انیمیشنی به نام Kung Fu Panda شناخته شده است. جولی همچنین کارگردانی و نویسندگی چندین فیلم درام، و جنگی به نام‌های In the Land of Blood and Honey در سال 2011، Unbroken در سال 2014 و First They Killed My Father در سال 2017 را بر عهده داشته است.

Nicole Kidman

بهترین بازیگران زن هالیوود تا سال 2023
بهترین بازیگران زن هالیوود تا سال 2023

نیکول مری کیدمن بازیگر آمریکایی و استرالیایی می‌باشد که به خاطر کارهایش در تولیدات مختلف فیلم و تلویزیون در ژانرهای مختلف شناخته شده و همواره در میان پردرآمدترین بازیگران زن جهان قرار گرفته است. او دریافت کننده جوایز متعددی از جمله یک جایزه اسکار، یک جایزه فیلم آکادمی بریتانیا ، دو جایزه Primetime Emmy و شش جایزه گلدن گلوب است.

کیدمن از سال 1994 به عنوان سفیر حسن نیت برای یونیسف و از سال 2006 برای یونیفم خدمت کرده است. او در حال حاضر، فیلم‌ها و سریال‌های متعددی را بازی می‌کند تا بتواند نام خود را همیشه در بین بهترین بازیگران در تمامی سال‌ها نگه دارد.

Audrey Hepburn

Meryl Streep

بهترین بازیگران زن هالیوود تا سال 2023
بهترین بازیگران زن هالیوود تا سال 2023

بارها و بارها، مریل استریپ به عنوان بهترین بازیگر زن نسل خود انتخاب شده است. او معمولاً به دلیل تطبیق پذیری‌اش تعریف می‌شود. او اولین بار در سال 1970 شروع به کار کرد و با به تصویر کشیدن شخصیت‌ها و نقش‌های چالش برانگیز در چندین فیلم دراماتیک، شهرتی تزلزل ناپذیر به دست آورد تا هر ساله از او تشکر و قدردانی بشود.
او در طول بیش از نیم قرن زندگی حرفه‌ای خود جوایز بی‌شماری از جمله سه جایزه اسکار معتبر و هشت جایزه بسیار معتبر گلدن گلوب دریافت کرده است.

بهترین بازیگران زن هالیوود تا سال 2023
بهترین بازیگران زن هالیوود تا سال 2023

آدری کاتلین هپبورن، یک هنرپیشه بریتانیایی بود که تا سالیان سال پس از مرگش، نامش هنوز در بین تمامی بازیگران زن و مرد جاویدان باقی مانده است. او که به عنوان نماد فیلم و مد شناخته شد، توسط مؤسسه فیلم آمریکا به عنوان سومین اسطوره زن سینمای کلاسیک هالیوود دست پیدا کرد و در فهرست تالار مشاهیر بین المللی بهترین مدل‌ها ثبت شد.

هپبورن که در ایکسل ، بروکسل، در خانواده‌ای اشرافی به دنیا آمد، بخش‌هایی از دوران کودکی خود را در بلژیک، انگلستان و هلند گذراند. او از سال 1936 تا 1939 به مدرسه شبانه روزی در کنت، انگلستان رفت. با شروع جنگ جهانی دوم، او به هلند بازگشت. در طول جنگ، او در کنسرواتوار آرنهم باله خواند و تا سال 1944، برای جمع آوری پول برای حمایت از مقاومت هلندی، باله اجرا کرد.

او در فیلم کمدی رمانتیک تعطیلات رومی (1953) در کنار گریگوری پک به مقام ستاره‌ای دست یافت، که برای آن اولین بازیگری بود که برای یک اجرا برنده جایزه اسکار، جایزه گلدن گلوب و جایزه بافتا شد. در آن سال، او همچنین برنده جایزه تونی برای بهترین بازیگر نقش اول زن در نمایشنامه برای بازی در Ondine شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازیگران زن هالیوود تا سال 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *