کنایه تهمینه میلانی درباره صرفه جویی در مصرف آب! +[کشف حجاب تهمینه میلانی در جشن تولد دخترش]

کنایه تهمینه میلانی درباره صرفه جویی در آب در یک استوری توسط این کارگردان در اینستاگرام منتشر شد و باعث تحصین او توسط کاربران فضای مجازی شده است.

تهمینه میلانی، کارگردان مطرح سینما ایران است که در یک استوری به بنر تبلیغ صرفه‌جویی در مصرف آب که توسط شهرداری نصب شده است کنایه زد. در ادامه مطلب با خبر استوری جدید تهمینه میلانی درباره صرفه جویی آب همراه ما بمانید.

کنایه تهمینه میلانی درباره صرفه جویی در آب

  • تهمینه میلانی صرفه جویی در مصرف آب

تهمینه میلانی، کارگردان مطرح سینما در یک استوری به بنر تبلیغ صرفه‌جویی در مصرف آب کنایه زد. وی درباره این بنر نوشت:

پس چرا جارو رو علامت زدید!

کنایه تهمینه میلانی درباره صرفه جویی در آب
کنایه تهمینه میلانی درباره صرفه جویی در آب

کشف حجاب تهمینه میلانی در جشن تولد دخترش

تهمینه میلانی تهیه کننده کارگردان سینمای ایران با انتشار عکس هایی در اینستاگرام به بهانه تولد دخترش ژینا نیک بین کشف حجاب کرد.

در این تصاویر از تهمینه میلانی که در آمریکا ثبت و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده، این سلبریتی جنجالی که بارها به دلیل انتشار محتوای بدون سند مورد مواخذه کاربران قرار گرفته اینبار با بی حجابی اش توجه ها را به خود جلب کرده است.

عکسی جنجالی از کشف حجاب تهمینه میلانی در آمریکا

در ادامه می‌توانید تصویر بدون حجاب تهمبنه میلانی در تولد دخترش را ببینید:

کشف حجاب تهمینه میلانی در جشن تولد دخترش
عکسی جنجالی از کشف حجاب تهمینه میلانی در آمریکا

تهمینه میلانی متولد 1339 تبریز، فارغ التحصیل معماری از دانشگاه علم و صنعت است. وی فعالیت سینمایی خود را  در سال 1358 در کارگاه آزاد فیلم در زمینه تحقیق برای فیلمنامه شروع کرد و در آنجا درباره چند فیلمنامه مانند «زیر سایه تفنگ»، «شهید اندرزگو»، و «سرب» کارهای تحقیقاتی انجام داد.

تهمینه میلانی فعالیت سینمای حرفه‌ای را سال 1361 به عنوان دستیار کارگردان و مدیر هماهنگی با فیلم به نمایش در نیامده «خط قرمز» آغاز نمود و در زمینه تدوین نیز در همان فیلم با عباس گنجوی همکاری کرد، همچنین با مشارکت ابوالحسن داودی دفتر تولید فیلم «آرتافیلم» را تأسیس نمود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *