ببینید: بی قراری نعیمه نظام دوست برای فوت دوستش +[عکس]

بی قراری نعیمه نظام دوست برای فوت دوستش مازیار شیخ محبوبی صدابردار سینما. خانم نظام دوست در این رابطه پست و دلنوشته ای در اینستاگرام منتشر کرد.

نعیمه نظام دوست بازیگر دوست داشتنی ایرانی به دلیل فوت آقای مازیار شیخ محبوبی صدابردار سینما، بسیار غمگین و ناراحت شد و این خبر ناخوشایند را در پستی اینستاگرامی منتشر کرد. در ادامه مطلب با خبر فوت دوست نعیمه نظام دوست همراه ما بمانید.

بی قراری نعیمه نظام دوست برای فوت دوستش

  • گریه نعیمه نظام دوست برای درگذشت دوستش

او در پستی گفت :

 مازیار جان عزیز و باحال و دوست‌داشتنی، چقدر غمگینم از رفتنت، دوست خوب و عزیز من، صدابردار خوب سینما، همین تازگی‌ها زنگ زدی و کلی از بی وفایی‌ها حرف زدی و کلی باهم درد و دل کردیم. گفتم همه ما از فراموش شدن و تنها بودن می‌ترسیم و غمگینیم، دلم آشوب شد خبر رفتنت رو شنیدم، دلم گرفت، چقدر بی خبر، چقدر بی صدا، آقای صدابردار قبل از سکوت، صدا، دوربین سه دو یک حرکت تو چه سکوت غمگینی رفتی رفیق جانم. سفرت به خیر و خداحافظ دوست خوبم. برای هممون دعا کن رفیق

بی قراری نعیمه نظام دوست برای فوت دوستش
بی قراری نعیمه نظام دوست برای فوت دوستش

به تازگی، فریماه فرجامی درگذشت و پس از آن، استوری غمگین نعیمه نظام دوست برای فریماه فرجامی به انشتار رسید که بازتاب گسترده‌ای را به همراه داشت. پس از اینکه فریماه فرجامی درگذشت و بسیاری از چهره‌های محبوب واکنش نشان دادند، استوری نعیمه نظام دوست به فریماه فرجامی بازتاب‌های فراوانی را تحت عنوان تسلیت نعیمه نظام دوست برای مرگ فریماه فرجامی به همراه داشت. درگذشت فریماه فرجامی و تسلیت نعیمه نظام دوست از مهم‌ترین اخبار این بازیگر بود.

استوری غمگین نعیمه نظام دوست برای فریماه فرجامی

استوری نعیمه نظام دوست به فریماه فرجامی

فریماه فرجامی حدود دو ماه قبل دچار سکته مغزی شد و پس از بهبود نسبی درمان را تحت نظر پزشک در منزل ادامه داد اما مدتی قبل دوباره براثر سکته راهی بیمارستان شد و حدود چند روز را در کما به سر برد اما سرانجام در سن ۷۱ سالگی از دنیا رفت.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده علت مرگ فریماه فرجامی

فریماه فرجامی متولد سال ۱۳۳۱ از چهره‌های مشهور سینمای ایران در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ بود که از سال‌ها قبل از بازیگری دور شده بود و آخرین حضورش روی پرده سینما به نقشی در فیلم «لامینور» داریوش مهرجویی در سال ۱۳۹۸ برمی‌گشت. پس از مرگ او، نعیمه نظام دوست در یک استوری گفت:

هنر شما، زیبایی شما، بزرگی شما از خظرمان نمی‌رود. بانو فریماه فرجامی عزیزم.

استوری غمگین نعیمه نظام دوست برای فریماه فرجامی
استوری نعیمه نظام دوست به فریماه فرجامی

تسلیت نعیمه نظام دوست برای مرگ فریماه فرجامی

در ادامه می‌توانید درگذشت فریماه فرجامی و تسلیت نعیمه نظام دوست را ببینید:

استوری غمگین نعیمه نظام دوست برای فریماه فرجامی
درگذشت فریماه فرجامی و تسلیت نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام‌دوست متولد ۲۳ آبان ۱۳۵۳ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. نعیمه نظام‌دوست از سال ۱۳۷۰ کار بازیگری را در گروه‌های آزاد تئاتر آغاز کرد، سپس در مجموعه نوروز ۷۲ بازی کرد. نظام‌دوست به‌طور حرفه‌ای با ساعت خوش و در سال 1373 وارد عرصه بازیگری شد.

نعیمه نظام دوست فوق دیپلم رشته تصویر برداری و دیپلم علوم تجربی دارد. نعیمه نظام دوست در یک خانواده 6 نفره با اصالت رشتی به دنیا آمد. نعیمه نظام دوست با سریال ریحانه شناخته شد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *