بهترین فیلم های شبیه Halloween Kills ؛ فیلم هایی که قبل از هالووین می‌کشد باید ببینید !

تمام سعی این است که نشان دهیم کدام فیلم قبل از دیدن فیلم هالووین میکشد ارزش دیدن دارد. با نوشتار بهترین فیلم های شبیه Halloween Kills همراه فیگار بمانید.

تماشاگران بهنگام تماشای فیلم هالووین میکشد قادر خواهند بود باری دیگر با لوری استرود و مایکل مایرز مواجه شوند. آنها حتی می‌توانند با شخصیت هایی که مدتی است دیده نشده اند، مانند لیندسی والاس، تامی دویل و ماریون چمبرز آشنا شوند.

به نظر می‌رسد ساکنان Haddonfield ،Illinois در دنباله گرین با مشکلات زیادی روبرو هستند، اما بیننده مجبور نیست فقط به ساختار روایی که مربوط به Haddonfield بچسبند. فیلم های زیادی برای بازبینی (یا کشف) ماجرای قبل از هالووین میکشد، برای دیدن وجود دارد. با نوشتار بهترین فیلم های مربوط به هالووین میکشد همراه ما باشید.

بهترین فیلم های شبیه Halloween Kills

فیلم هایی که قبل از هالووین می‌کشد باید ببینید !

فهزست فیلم هایی که در ادامه نوشتار بهترین فیلم های شبیه Halloween Kills برای شما معرفی کرده ایم به شرح زیر است:

Friday The 13th (2009)

بهترین فیلم های شبیه Halloween Kills
بهترین فیلم های شبیه Halloween Kills

ممکن است در مورد ارزش و جایگاه فیلم جمعه سیزدهم نظرها متفاوت باشد اما اگر بگوییم این بازسازی یکی از بهترین های این مجموعه، و هنوز هم در اذهان ماندگار است، اغراق نکرده‌ایم. این امر به ویژه در مورد 15 دقیقه اول صادق است.

بیشتر بخوانید:

Prince Of Darkness (1987)

بهترین فیلم های مربوط به هالووین میکشد
بهترین فیلم های مربوط به هالووین میکشد

یک تیم تحقیقاتی سیلندری اسرارآمیز در یک کلیسای متروک پیدا می‌کنند. اگر آن‌ها سیلندر را باز کنند ممکن است به معنای پایان دنیا باشد…

بسیاری این فیلم را یکی از بهترین فیلم های کارپنتر می‌دانند. شاهزاده تاریکی همچنین یک فضاسازی وحشتناک در سینما است. ممکن است این فیلم در این لیست نامربوط به نظر برسد، اما برای بازگشت به Haddonfield ، تماشای بسیار ارزشمندی است. طبق معمول تقریباً در همه فیلم های او، شاهزاده تاریکی هم شامل یکی از بهترین موسیقی فیلم های جان کارپنتر است.

بیشتر بخوانید:

Black Christmas (1974)

قبل از دیدن فیلم هالووین میکشد
قبل از دیدن فیلم هالووین میکشد

این فیلم یکی از فیلم هایی است که تأثیر مستقیم بر هالووین کارپنتر گذاشته است. همچنین با محوریت تعطیلات ساختار روایتیش را شکل می‌دهد که همه چیز باید از یک قاتل مرموز فرار کند.

کریسمس سیاه که چهار سال قبل از هالووین منتشر شد، از ابتدا تا انتها نیز ترس را در وجود شما طنین انداز می‌کند. ناشناس بودن کامل قاتل احساس ناخوشایندی را برای مخاطب ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

They Live (1988)

بهترین فیلم های مربوط به هالووین میکشد
بهترین فیلم های مربوط به هالووین میکشد

این فیلم جان کارپنتر (مسلماً آخرین فیلم عالی او)، کاملاً بی نظیر و بسیار جلوتر از زمان خود است. آنها زندگی می‌کنند شرح کارپنتر در مورد مصرف گرایی است. مانند هالووین اصلی. او با حضور مرحوم رادی پایپر (که در درجه اول یک کشتی گیر حرفه ای بود)، فشارهای بی مورد انتظارات اجتماعی و همچنین سیستم طبقاتی را روشن می‌کند.

بیشتر بخوانید:

The Fog (1980)

بهترین فیلم های شبیه Halloween Kills
بهترین فیلم های شبیه Halloween Kills

اعمال کثیف مردمی در یک شهر کوچک، باعث خلق مخلوقاتی عجیب می‌شود که از دل مه بیرون می‌آیند. مه یکی از بهترین فیلم های کارپنتر در دهه 80 است که نگاه مهیج به داستان مرد پشت مایکل مایرز است. این فیلم شامل جیمی لی کرتیس در نقش مکمل و همچنین نماد فیلم ترسناک آدرین باربو است.

بیشتر بخوانید:

Halloween III: Season Of The Witch (1982)

بهترین فیلم های شبیه Halloween Kills
بهترین فیلم های شبیه Halloween Kills
یک کمپانی بزرگ تولید کننده ماسک های هالووین قصد دارد تا میلیون ها کودک آمریکایی را با چیزی شیطانی که در ماسک های هالووین مخفی کرده است به قتل برساند. هالووین ۳: فصل جادوگر فیلمی در ژانر ترسناک و علمی تخیلی به کارگردانی تامی لی والاس است که در سال ۱۹۸۲ منتشر شد.

فقط یک دنباله وجود دارد که می‌تواند ادعا کند فیلمی است که از هالووین اصلی الهام گرفته است (برخلاف ادامه داستان). آن هالووین سوم: فصل جادوگر است، قسمتی که مایکل مایرز را به کلی از بین برد (اما این فیلم دارای پیش نمایش تلویزیونی فیلم اصلی است). این تلاش برای تنوع بخشیدن به سریال بود و در آن زمان نتیجه ای نداشت. با این حال، با گذشت سال‌ها، جایگاه فیلم در نظر طرفداران و بینندگان عادی بالا رفته است.

بیشتر بخوانید:

Candyman (2021)

بهترین فیلم های مربوط به هالووین میکشد
بهترین فیلم های مربوط به هالووین میکشد

Candyman (2021) روندی را که تا حدودی توسط هالووین (2018) تعیین شده بود ادامه داد: یک ملک قدیمی بگیرید و آن را به روز کنید در حالی که روایت را در جدول زمانی فیلم اصلی حفظ می‌کنید. هر دو فیلم همچنین به طور موثر یک موضوع جدی را در خود بیان می‌کنند. در مورد Candyman، کارگردان Nia DaCosta توضیحات قانع کننده ای در مورد جنسیت زدایی و خشونت پلیس در جامعه سیاهپوستان ارائه کرد.

یک محیط شهری وحشتناک، یک قهرمان زن جذاب و یک شرور واقعاً وحشتناک. مانند هالووین، شخصیت های اصلی را نیز در حالی که نسب آنها را گسترش می‌دهد (به عنوان مثال شخصیت اندی ماتیچاک در هالووین، هالووین می‌کشد و هالووین به پایان می‌رسد) به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید: نقد فیلم Candyman (کندی من 2021) ؛ قاتل یا ناخودآگاه جمعی

Trick ‘R Treat (2007)

بهترین فیلم های شبیه Halloween Kills
بهترین فیلم های شبیه Halloween Kills

این فیلم شامل چهار داستان در هم آمیخته در شب هالووین است. دانش آموز دبیرستانی ساده ای که یک زندگی مخفی بعنوان قاتلی سریالی دارد، دختری که فکر می‌کند مرد مناسب زندگی اش را پیدا کرده است، زنی که از هالووین متنفر است و باید با شوهرش که برعکس اوست سر و کله بزند، و …

Trick ‘r Treat فیلمی است که طرفداران نسبتاً قابل توجهی پیدا کرده است. این طرفداری طرفداران منطقی است با توجه به اینکه یکی از معدود فیلم های ترسناک است که هر داستانی در آن سرگرم کننده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

Halloween (1978)

قبل از دیدن فیلم هالووین میکشد, بهترین فیلم های مربوط به هالووین میکشد
قبل از دیدن فیلم هالووین میکشد

این هالووین به یکی از پرفروش‌ترین و سودآورترین فیلم‌های مستقل تاریخ تبدیل شد. داستان فیلم دربارهٔ قاتلی روانی به نام مایکل مایرز است که قصد کشتن قهرمان داستان، لوری استرود را دارد.

قبل از دیدن آخرین حمله مایرز به لوری استرود ، اولین مورد او را بررسی کنید. هالووین جان کارپنتر یکی از خوش ساخت ترین چیلرهای تمام دوران است و دارای اجرای جیمی لی کرتیس است که بازیگر را مترادف با نقش های ترسناک ساخته است. نسخه 2018 دیوید گوردون گرین به نحوی موفق شد که تنش را در بر بگیرد و همچنین فضاسازی تکان دهنده ای داشت که تماشاگران انتظار داشتند.

بیشتر بخوانید:

Halloween (2018)

بهترین فیلم های شبیه Halloween Kills, قبل از دیدن فیلم هالووین میکشد, بهترین فیلم های مربوط به هالووین میکشد
بهترین فیلم های شبیه Halloween Kills

وری استرود برای آخرین بار با مایکل مایرز مواجه می‌شود. شخص نقابداری که چهل سال پیش در شب هالووین قصد مرگ لوری را داشته و از آن زمان به دنبال نابودی او بوده‌ است.

بر اساس تریلر، هالووین می‌کشد لحظاتی پس از پایان این فیلم اتفاق می‌افتد. این مسئله به تنهایی باعث می‌شود هالووین (2018) ارزش یک بار دیگر دیدن را داشته باشد تا بینندگان بتوانند بواسطه نحوه بازگشت مایکل به هادونفیلد با آگاهی بیشتری با فیلم هالووین می‌کشد همراه شوند.

ارزش تماشای هالووین را نه برای مایرز، بلکه برای استروید، که تا حدی به یک بازمانده دور افتاده تبدیل شده است. واکنش های او به وقایع این فیلم تأثیر بسزایی در کارگردانی فیلم Halloween Kills دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های شبیه Halloween Kills سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *