علت مرگ حمید منوچهری دوبلر و پیشکسوت رادیو چه بود؟ + بیوگرافی

حمید منوچهری دوبلر معروف و از پیشکسوتان رادیو می باشد که بامداد پنجشنبه دار فانی را وداع گفت. علت مرگ حمید منوچهری را در ادامه ببینید…

حمید منوچهری از بازیگران و گویندگان رادیو می باشد که مدتی پیش به دلیل بیماری در بیمارستان شهرام، در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد و این چند روز اخیر هوشیاری او پایین آمده بود.

علت مرگ حمید منوچهری چه بود؟

بیوگرافی حمید منوچهری

حمید منوچهری متولد  ۹ دی سال ۱۳۲۰ که در سال ۱۳۳۶ در ۱۶ سالگی به تشویق دوستش هوشنگ کاظمی با نمایش‌های رادیویی آشنا شد. یک سال بعد برای فراگیری رازهای کار تئاتر افتخار شاگردی رفیع حالتی را پیدا کرد و در همان سال نیز از طریق هوشنگ کاظمی با حرفه‌ دوبلاژ آشنا شد. در سال ۱۳۴۲ نصرت‌الله محتشم او را به رادیو ایران برد. در سال ۱۳۵۱ کارگردانی برنامه کودک رادیو را به عهده گرفت و تا سال ۱۳۵۷ چند برنامه دیگر را نیز کارگردانی کرد. در سال ۱۳۶۰ کارگردانی « صبح جمعه با رادیو» را به عهده گرفت و تا سال ۱۳۶۵ به فعالیت خود ادامه داد و بعد از آن در عصر جمعه و برنامه‌های ویژه رادیو به کارگردانی و ایفای نقش پرداخت.

علت مرگ حمید منوچهری
علت مرگ حمید منوچهری چه بود

حمید منوچهری در 27 فروردین ماه به دلیل شکستگی لگن و در ادامه به دلیل عارضه ریوی چندین بار در بیمارستان بستری شد و تحت مراقبت قرار گرفت. او بعد از مدتی بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان در نخستین ساعات بامداد پنجشنبه ۱۱ مرداد دار فانی را وداع گفت.

فوت حمید منوچهری همه را در سوگ نشاند!

مدیر رادیو نمایش از درگذشت حمید منوچهری گوینده پیشکسوت رادیو ‌و هنرمند عرصه دوبله بعد از مدتی بستری شدن در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان خبر داد.

محسن سوهانی مدیر رادیو نمایش گفت:

حمید منوچهری از دو ماه پیش دچار شکستگی شد و بعد از آن، چند باری در بیمارستان بستری شد و به خاطر کهولت سن مشکلات عدیده‌ای پیدا کرد.

او مشکلات ریوی داشت و بیماری به قلب او سرایت کرد و متأسفانه بامداد پنجشنبه ۱۱ مرداد دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *