بهترین فیلم های مارگو رابی تا سال 2023 ؛ نقش‌هایی که در ذهن ما زندگی می‌کنند!

ترسیم کارنامه بازیگر استرالیایی مارگو رابی پر از شگفتی است. درادامه بهترین فیلم های مارگو رابی تا سال 2023 در فیگار معرفی و بررسی خواهیم کرد.

مارگو رابی از شهر روستایی دالبی در کوئینزلند به عنوان یکی از استعدادهای برجسته در نمایش بیز و یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های استرالیا ظاهر شده است. از شهری که مملو از بازیکنان مستعد لیگ راگبی، بوکسورهای ماهر، کشاورزان سودآور نیشکر و آلن جونز است، مارگو رابی اکنون نه تنها با برخی از معتبرترین و تاثیرگذارترین چهره‌های هالیوود دست و پنجه نرم می‌کند، بلکه در جایی که به آن تعلق دارد یکی است.

از مارگو رابی برای تبدیل‌شدن به یکی از 100 فرد تاثیرگذار جهان در تایم  سال 2017 مطمئناً انتظار نمی‌رفت. ولی او به شگفتی و تحسین‌برانگیز پا در عرصه صنعت بازیگری گذاشته است. رابی کار خود را در سال 2008 آغاز کرد، سریال تلویزیونیی که او در کنار بسیاری از بهترین‌های استرالیایی به نام Neighbors نقش‌آفرینی کرد. او تا سال 2011 به طور منظم در تلویزیون های استرالیا حضور داشت، اما دو سال بعد، در سال 2013 بود که رابی خود را به دنیا معرفی کرد. مارگو رابی با نقش نائومی لاپاگلیا، همسر قهرمان داستان، دلال اسفناک سهام وال استریت جردن بلفورت، در فیلم بیوگرافی مارتین اسکورسیزی به نام گرگ وال استریت، پا به پای لئوناردو دی کاپریو به جلو رفت و خودش را در اوج نگه داشت.

مقالات مکمل:

تمامی مقالات درباره فیلم باربی

بهترین شباهت فیلم های باربی و اوپنهایمر

بهترین فیلم های مارگو رابی تا سال 2023

بهترین فیلم های رابی تا سال 2023

مارگو رابی ممکن است برای بازی در فیلم بابیلون دیمین شزل نامزدی اسکار دیگری دریافت نکرده باشد، اما کار او مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و تایید شد که او یکی از بهترین بازیگران نسل خودش است. رابی با کمدی سیاه مارتین اسکورسیزی در سال 2013 به نام گرگ وال استریت به شهرت رسید و از آن زمان بی‌وقفه تلاش می‌کند.

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های مارگو رابی تا سال 2023 بر اساس Rotten Tomatoes را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

  • I, Tonya (2017)
  • The Suicide Squad (2021)
  • The Big Short (2015)
  • Barbie (2023)
  • Once Upon a Time in Hollywood (2019)
  • The Wolf of Wall Street (2013)
  • Birds of Prey (2020)
  • Z for Zachariah (2015)
  • Suite Francaise (2014)
  • Asteroid City (2023)
  • About Time (2013)
  • Bombshell (2019)
  • Whisky Tango Foxtrot (2016)
  • Peter Rabbit 2: The Runaway (2021)
  • Goodbye Christopher Robin (2017)
بهترین فیلم های مارگو رابی تا سال 2023
بهترین فیلم های رابی تا سال 2023

فراتر از بازیگری، مارگو رابی استعداد خود را با تولید کنار همسرش تام آکرلی در شرکتشان LuckyChap Entertainment گسترش داد و فیلم‌های تحسین‌شده‌ای مانند Promising Young Woman ، I، Tonya تولسد کرد و البته اکنون باربی در کنار رایان گاسلینگ را در کارنامه خود دارد . موج اجتناب ناپذیر صورتی که در پی باربی در سراسر جهان غلتیده است، مارگو رابی را بار دیگر در کانون توجه قرار داده است. به نظر شما رتبه باربی در میان فیلم‌شناسی مارگو رابی در فیلم‌های تاثیرگذار دیگرش کجا قرار می‌گیرد؟ در ادامه با بهترین فیلم های مارگو رابی تا اکنون و فهرست جوایز دریافت شده توسط مارگو رابی با فیگار همراه باشید.

I, Tonya (2017)

بهترین فیلم های مارگو رابی تا سال 2023

امتیاز راتن تومیتوز: 90%

یکی از بهترین فیلم های مارگو رابی تا سال 2023 فیلم «من، تونیا » ساخته کریگ گیلسپی، که مارگو رابی در نقش تونیا هاردینگ، اسکیت‌باز حرفه‌ای سابق، بازی می‌کند. این فیلم دوران جوانی او با مادرش با بازی آلیسون جنی، رابطه پر سر و صدا با جف گیلولی با بازی سباستین استن و همچنین ارتباط او با حمله نانسی کریگان در سال 1994 را روایت می‌کند.

من، تونیا تحسین جهانی را از سوی منتقدان دریافت کرد و آن‌را به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های جنایی واقعی، هزاره جدید تحسین کردند. بازی مارگو رابی مورد تحسین قرار گرفت و نامزدی اسکار بهترین بازیگر زن را در کنار دیگر جوایز برای او به ارمغان آورد. جنی برنده اسکار 2018 بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد، در حالی که این فیلم برای تدوین تاتیانا اس. ریگل نامزد سوم شد.

بهترین فیلم های سینمایی 2023 بر اساس امتیاز IMDB

The Suicide Squad (2021)

بهترین فیلم های مارگو رابی تا سال 2023

امتیاز راتن تومیتوز: 90%

سومین بازی رابی در نقش هارلی کوین توسط جیمز گان انجام شد. این بازیگر بخشی از گروه عظیم The Suicide Squad است، با تمرکز فیلم بر روی نسخه جدیدی از گروه عنوانی که در یک ماموریت مخفی به جزیره کورتو مالتی نفوذ می‌کنند. هارلی رابی تنها بازمانده از اولین ماموریت ناموفق جوخه است.

جوخه انتحار به دلیل طنز، اکشن و بازیگران جدیدش، از جمله ادریس البا، جان سینا و دانیل ملکیور، تقریباً تحسین جهانی را دریافت کرد. بازی رابی همچنین با نقدهای تحسین برانگیزی مواجه شد و منتقدان به‌ویژه صحنه فرار او را با آهنگ لویی پریما تحسین کردند. با بهترین فیلم های مارگو رابی تا سال 2023 همراه فیگار بمانید.

بهترین فیلم های 2023 با امتیاز IMDB بالای 5 

The Big Short (2015)

 

امتیاز راتن تومیتوز: 89%

در فیلم The Big Short از آدام مک‌کی، گروهی به رهبری کریستین بیل، رایان گاسلینگ ، استیو کارل و برد پیت بازی می‌کنند. این سه داستان جداگانه را در سال های منتهی به سقوط بازار مسکن در سال 2007 دنبال می‌کند. در این فیلم از افراد مشهور از جمله سلنا گومز و مارگو رابی استفاده شده است که دیوار چهارم را می‌شکنند تا مفاهیم مالی را برای مخاطب توضیح دهند.

اگرچه The Big Short نقدهای مثبتی دریافت کرد، اما صحنه‌ای از مارگو رابی که درحال حمام کردن و نوشیدن شامپاین نشان داده می‌شود، با واکنش‌های منفی روبرو شد و بسیاری آن را جنسیتی می‌دانند. با این حال، فیلم همچنان به دلیل طنز و لحن شوخ طبعی و همچنین نقش‌آفرینی بازیگرانش مورد تحسین قرار گرفت. به ویژه بیل مورد تحسین قرار گرفت، ( از جمله نامزدی اسکار برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد.)

دانلود و معرفی بهترین فیلم هایی که قبل از مرگ باید ببینید

Barbie (2023)

 

امتیاز راتن تومیتوز: 89%

گرتا گرویگ فانتزی فمینیستی رنگارنگ باربی را کارگردانی می‌کند. محور اصلی داستان باربی، کلیشه‌ای است که ناگهان دچار یک بحران وجودی می‌شود تا جایی که زندگی آرام او را در باربیلند مختل می‌کند. تلاش برای یافتن پاسخ، او را به دنیای واقعی و همراه با کن وفادارش هدایت می‌کند.

مارگو رابی در نقش باربی فوق‌العاده است و عملکردی جدی، آسیب‌پذیر و بی‌پایان قابل ارتباط ارائه می‌دهد. این فیلم یک کاوش جذاب در مورد زنانگی و فمینیسم با استفاده از یکی از بزرگترین نمادهای زنانگی فرهنگ پاپ است و رابی بازیگر ایده آلی برای زنده کردن در آن است. این بازیگر در این نقش، شایسته دریافت اسکار است و تصویری خرابکارانه از یک نماد جاودانه خلق می‌کند و زندگی جدیدی را در یک IP، مورد احترام و دوست‌داشتنی ارائه می‌دهد. فیلم باربی یکی از بهترین فیلم های مارگو رابی تا سال 2023 قرار می‌گیرد.

نقد فیلم Barbie 2023 باربی ؛ رنگارنگ ترین فیلم 2023

دانلود رایگان فیلم جدید باربی Barbie 2023 + زیرنویس چسبیده فارسی

Once Upon a Time in Hollywood (2019)

بهترین فیلم های مارگو رابی تا سال 2023

امتیاز راتن تومیتوز: 85%

رابی برای کمدی-داستانی تاریخی کوئنتین تارانتینو در سال 2019 با دی کاپریو هم‌بازی شد. روزی روزگاری در هالیوود با بازی برد پیت، داستان ریک دالتون، بازیگری که در حال محو شدن، در صنعتِ در حال تغییر در هالیوود، سال 1969 حرکت می‌کند، را روایت می‌کند. رابی در روزهای منتهی به قتل‌های تیت، نسخه تخیلی شارون تیت را بازی می‌کند.

روزی روزگاری در هالیوود نقدهای بسیار مثبتی از منتقدان دریافت کرد و آن را هدیه عاشقانه تارانتینو به دهه 60 می‌دانستند . فیلمنامه به همراه بازی های سه گانه اصلی آن، نقدهای تحسین برانگیزی دریافت کرد. پیت حتی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد. با این حال، برخی از منتقدان با نمایش فیلم از تیت و بروس لی انتقاد کردند، در حالی که برخی دیگر آن را یک دیدگاه تقلیل‌دهنده از هالیوود می‌دانستند.

بهترین شخصیت فیلم های تارانتینو تا سال 2023

The Wolf of Wall Street (2013)

بهترین فیلم های مارگو رابی تا سال 2023

امتیاز راتن تومیتوز: 80%

گرگ وال استریت با بازی لئوناردو دی کاپریو در نقش جردن بلفورت، ظهور و سقوط بلفورت را به عنوان یک دلال سهام نیویورک روایت می‌کند. رابی نقش نائومی لاپاگلیا، همسر دوم زیبای جردن را بازی می‌کند که در سخت‌ترین لحظات زندگی‌اش در کنار اوست.

گرگ وال استریت به دلیل نگاه بی‌بندوبارش به انحطاط شدید بلفورت، تحسین شد. نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و در گیشه موفق شد. دی کاپریو در مراسم سال 2014 نامزدی اسکار را به دست آورد، همچنین این فیلم یکی از بهترین فیلم های مارگو رابی تا 2023  به حساب می‌آید به طوری که بسیاری، مارگو رابی را یکی از برجسته‌های فیلم می‌نامند. گرگ وال استریت فیلم پرمخاطب رابی است که او را به ستاره شدن می‌رساند.

دانلود 100 فیلم برتر سال 2022 که قبل از مرگ باید ببینید +[امتیاز IMDB و دسته‌بندی ژانر]

Birds of Prey (2020)

بهترین فیلم های مارگو رابی تا سال 2023

امتیاز راتن تومیتوز: 78%

فیلم Birds of Prey یکی از بهترین فیلم های مارگو رابی تا سال 2023 قرار می‌گیرد.

رابی در دومین بازی خود در نقش هارلی کویین در مرکز صحنه قرار می‌‎گیرد و به خوبی می‌درخشد. Birds of Prey (و Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn) هارلی را در حالی دنبال می‌کند که از جدایی‌اش با جوکر دور می‌شود. هارلی که توسط رومن سیونیس جنایتکار تهدید می‌شود، با سه زن دیگر برای محافظت از کاساندرا کین جوان، تیم تشکیل می‌دهند.

منتقدان در طنز پرندگان شکاری، صحنه‌های اکشن و عملکرد بازی رابی را تحسین کردند. این فیلم به دلیل رتبه بندی R و لحن رنگارنگ و شاداب به عنوان یک انحراف از ورودی‌های قبلی DCEU، دیده می‌شد. با این حال، در باکس آفیس ضعیف عمل کرد و با واکنش‌های متفاوت طرفداران مواجه شد.

معرفی و دانلود برترین فیلم های سینمایی تاریخ + [2023 و تمام دوران]

Z for Zachariah (2015)

بهترین فیلم های مارگو رابی تا سال 2023

امتیاز راتن تومیتوز: 78%

مارگو رابی در درام آخرالزمانی Z برای زکریا ساخته کریگ زوبل در سال 2015 در کنار چیوتل اجیوفور (نامزد جایزه اسکار) و کریس پاین ایفای نقش کرد. داستان فیلم درباره زنی است که پس از یک رویداد آخرالزمانی به تنهایی در مزرعه‌ای در انروا زندگی می‌کند. زندگی او با ورود دو غریبه که برای جلب توجه او رقابت می‌کنند مختل می‌شود.

Z for Zachariah یکی از بهترین فیلم‌های آخرالزمانی در مقیاس کوچک است. فیلم در بازی مارگو رابی اوج می‌گیرد و رابی تصویری آرام اما قدرتمند از مقاومت و امید ارائه می‌دهد. منتقدان بازی مارگو رابی و دیگر بازیگران زا به‌همراه فیلمنامه و مضامین فیلم را ستودند.

بهترین فیلم های کن 2023

Suite Francaise (2014)

بهترین فیلم های مارگو رابی تا سال 2023

امتیاز راتن تومیتوز: 76%

مارگو رابی یک سال پس از نقش آفرینی در فیلم The Wolf of Wall Street، در درام جنگی Saul Dibb به نام Suite Francaise ایفای نقش کرد . این فیلم داستان عاشقانه غیرمنتظره‌ای بین لوسیل، یک زن فرانسوی با بازی میشل ویلیامز (نامزد جایزه اسکار) و برونو فون فلاک، سرباز آلمانی با بازی ماتیاس شوئنارتس، در طول اشغال فرانسه توسط آلمان در جنگ‌جهانی دوم است. رابی نقش سلین، همسایه لوسیل را بازی می‌کند که راز مهمی را برای او فاش می‌کند.

Suite Francaise جز بهترین فیلم های مارگو رابی قرار می‌گیرد زیرا نقدهای مثبتی از سوی منتقدان به دست آورد و آنها رویکرد محدود فیلم را به داستان رمانتیک و بازی‌های بازیگران تحسین کردند. این فیلم اکران گسترده‌ای در سینماها در بریتانیا داشت.

مورد انتظارترین فیلم های سال 2024

Asteroid City (2023)

بهترین فیلم های مارگو رابی تا سال 2023
بهترین فیلم های مارگو رابی

امتیاز راتن تومیتوز: 74%

درام پرستاره وس اندرسون فیلم شهر سیارکی، طرحی فرامتنی در مورد کنوانسیون ستارگان جوان در نسخه‌ای از سال ۱۹۵۵ که به‌عنوان یک نمایشنامه به روی صحنه رفته و نوشتن نمایشنامه مذکور را نشان می‌دهد. رابی صحنه کوچکی در نقش همسر مرده شخصیت جیسون شوارتزمن، آگی استین بک ایفا می‌کند.

شهر سیارکی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. همچنین رویکرد عجیب و غریب و استعداد بصری متمایز اندرسون را تحسین کردند. علیرغم مداخله کوتاه او در فیلمی با بازیگران بزرگ، بازی رابی نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کرد. شهر سیارکی ممکن است در میان بهترین فیلم‌های اندرسون نباشد، اما این فیلم افزوده قوی دیگری به فیلم‌شناسی نمادین او است.

نقد و بررسی فیلم Asteroid City ؛ جدیدترین فیلم وس اندرسون

About Time (2013)

امتیاز راتن تومیتوز: 70%

این فیلم ترکیبی از داستان‌های عاشقانه و علمی-تخیلی، درباره زمان با یک ورودی منحصر‌به‌فرد در ژانر رام-کام است. در این فیلم، دامنال گلیسون در نقش تیم مردی با توانایی‌های سفر در زمان، بازی می‌کند. او از این توانایی برای دختر رویاهایش مری، با بازی راشل مک آدامز (نامزد اسکار) استفاده می‌کند ، اما شیطنت‌های تیم در نهایت به رابی می‌رسد. مارگو رابی نقش شارلوت، دوست خواهر تیم را بازی می‌کند که تیم به او علاقه زیادی دارد.

About Time یک درام-کمدی است که بیشتر درام است تا کمدی، اما جذابیت آن در همین است. این فیلم یک کاوش متفکرانه و غالباً تأثیرگذار در عشق، زمان و حسرت است که توسط آثار متقاعدکننده گلیسون و مک آدامز لنگر ساخته شده‌ است. منتقدان درباره «تایم» نقدهای مثبتی ارائه کردند و به‌ویژه نقش‌های اصلی آن را مورد تحسین قرار دادند.

بهترین فیلم های درام تاریخ سینمای جهان + [2023]

Bombshell (2019)

بهترین فیلم های مارگو رابی تا سال 2023
برترین فیلم های مارگو رابی

امتیاز راتن تومیتوز: 68%

فیلم Bombshell جی روچ، سه زن را دنبال می‌کند که در افشای راجر آیلس، مدیر عامل فاکس به عنوان یک شکارچی جنسی نقش داشتند. شارلیز ترون و نیکول کیدمن نسخه‌های داستانی مگین کلی و ریچل کارلسون را بازی می‌کنند، در حالی که رابی نقش کایلا پوسپیسیل، شخصیتی خیالی که برای فیلم خلق شده است را بازی می‌کند.

مانند بسیاری از فیلم‌های دیگر که بر اساس رویدادهای واقعی زندگی ساخته می‌شوند، Bombshell اکثراً نقدهای مثبت دریافت کرد. منتقدان با برخورد آن با این داستان مخالفت کردند و برخی آن را به ایجاد هیجان در آن متهم کردند. با این حال، ترون، کیدمن و رابی برای بازی‌های خود مورد تحسین گسترده قرار گرفتند و ترون و رابی نامزد اسکار بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر نقش مکمل زن شدند.

بهترین فیلم های عاشقانه جهان + [2023 و تمام دوران]

Whisky Tango Foxtrot (2016)

بهترین فیلم های مارگو رابی تا سال 2023
بهترین فیلم های رابی

امتیاز راتن تومیتوز: 68%

تینا فی در فیلم بیوگرافی جنگی Whiskey Tango Foxtrot در سال 2016 بازی می‌کند . این داستان بر اساس خاطرات کیم بارکر، سیر زندگی او را از یک تهیه‌کننده ساده اخبار در کابل تا خبرنگار جنگی بی‌باک در افغانستان دنبال می‌کند. مارگو رابی در نقش تانیا واندرپول، گزارشگر با‌تجربه‌ای که کیم بارکر بی‌تجربه را زیر بال خود می‌گیرد، بازی می‌کند.

Whiskey Tango Foxtrot اکثراً نقدهای مثبتی دریافت کرد. بازی فی بسیار مورد تحسین قرار گرفت و بسیاری آن را لطف نجات‌دهنده فیلم می‌دانستند. با این حال، رابی و مارتین فریمن نیز به خاطر بازی مکمل‌شان تحسین‌های قابل‌توجهی دریافت کردند، اگرچه منتقدان با رویکرد فرمولی فیلمنامه به چنین داستان جالبی مخالفت کردند.

بهترین فیلم های نتفلیکس تاریخ سینمای جهان + [2023]

Peter Rabbit 2: The Runaway (2021)

بهترین فیلم های مارگو رابی تا سال 2023
بهترین فیلم های مارگو رابی تا سال 2023

امتیاز راتن تومیتوز: 67%

دنباله‌ای بر کمدی-ماجراجویی 2018 پیتر خرگوشه، پیتر خرگوش 2: فراری با بازی دامنال گلیسون و رز برن در کنار صداپیشگی و رهبری جیمز کوردن. این فیلم بر اساس داستان‌های محبوب بئاتریکس پاتر، شخصیت اصلی را دنبال می‌کند، که بی‌حوصلگی او از زندگی‌خانگی، او را به سمت شهر بزرگ هدایت می‌کند. مارگو  رابی مجدد در نقش فلوپسی، خواهر پیتر خرگوشه و راوی فیلم نقش‌آفرینی می‌کند.

فیلم پیتر خرگوش 2: فراری په دلیل همه‌گیری کووید-19 پس از تاخیرهای متعدد به نمایش درآمد. این فیلم نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. همچچنین صداپیشگان نقدهای پرشور منتقدان را به‌دست آوردند که آن را یکی از قوی‌ترین دست‌آوردهای فیلم در آن زمان می‌دانستند.

جامع‌ترین فهرست جدیدترین و بهترین انیمیشن های 2023

Goodbye Christopher Robin (2017)

بهترین فیلم های مارگو رابی تا سال 2023
بهترین فیلم های مارگو رابی تا سال 2023

امتیاز راتن تومیتوز: 64%

مارگو رابی در فیلم خداحافظ کریستوفر رابین کنار همکار همیشگی خود، دامنال گلیسون  در درام بیوگرافی سیمون کرتیس،، ایفای نقش می‌کند . این فیلم زندگی خالق وینی پو، AA Milne را به نمایش می‌گذارد که در رابطه او با همسر و پسرش تمرکز می‌کند این فیلم الهام‌بخش شخصیت کریستوفر رابین است. رابی نقش دافنه، همسر بی‌تجربه  میلن را بازی می‌کند که با مادر بودن و رسیدگی به خانه دست‌وپنجه نرم می‌کند.

خداحافظ کریستوفر رابین نقدهای متفاوت از منتقدان دریافت کرد. لحن فیلم با واکنشی ناخوشایند مواجه شد، زیرا بسیاری موافق بودند که  این فیلم برای متعادل کردن جنبه‌های سنگین روانی جنگ در تلاش برای نشان دادن  جنبه‌های نشاط‌آور خلق شخصیت وینی پو است. با این حال، بازیگران بسیار مورد توجه قرار گرفتند. همچنین نگرش رابی در بازی پیچیده و کمی متضاد شخصیت دافنی باعث شد، مورد تحسین قرار بگیرد.

بهترین فیلم های بیوگرافی تاریخ سینمای جهان که قبل از مرگ باید ببینید + [2023]

همچنین Babylon (2022) با امتیاز راتن تومیتوز: 56% ، Mary Queen of Scots (2018) با امتیاز راتن تومیتوز: 62% و  Dreamland (2019) با امتیاز راتن تومیتوز: 58%  سه فیلمی تحسین شده‌ای هستند که امتیاز بالایی در Rotten Tomatoes نگرفتند.

فهرست جوایز دریافت شده توسط مارگو رابی

  • AACTA Awards (جوایز بین المللی AACTA)
  1. بهترین بازیگر زن I, Tonya 2017
  2. بهترین بازیگر نقش مکمل زن Bombshell 2019
  3. بهترین فیلم Promising Young Woman 2021
  • Alliance of Women Film Journalists ( اتحاد زنان روزنامه نگار سینما )
  1. شجاع ترین عملکرد I, Tonya 2017
  • Critics’ Choice Movie Awards (جوایز فیلم منتخب منتقدان)
  1. بهترین بازیگر زن فیلم اکشن Suicide Squad 2017
  2. بهترین بازیگر زن فیلم کمدی I, Tonya 2018
  • Critics’ Choice Super Awards (جوایز سوپر انتخاب منتقدان)
  1. بهترین بازیگر زن فیلم ابرقهرمانی Birds of Prey 2021
  • Empire Awards (جوایز امپراتوری)
  1. بهترین زن تازه وارد The Wolf of Wall Street 2014
  2. بهترین بازیگر زن I, Tonya 2017
  • Hollywood Critics Association (انجمن منتقدان هالیوود)
  1. بهترین بازیگر زن (نایب قهرمان) Birds of Prey 2020
  • New York Film Critics Online (منتقدان فیلم نیویورک آنلاین)
  1. بهترین بازیگر زن I, Tonya 2017
  • People’s Choice Awards (جایزه منتخب مردمی)
  1. بازیگر مورد علاقه فیلم اکشن Suicide Squad 2017
  • San Francisco Bay Area Film Critics Circle (حلقه منتقدان فیلم منطقه خلیج سانفرانسیسکو)
  1. بهترین بازیگر زن I, Tonya 2017
  • Sant Jordi Awards (جوایز سنت جوردی)
  1. بهترین بازیگر زن فیلم خارجی Once Upon a Time in Hollywood 2020
  • Teen Choice Awards
  1. انتخاب بازیگر زن فیلم(AnTEENcipated) Suicide Squad 2016

بهترین فیلم های رابی تا سال 2023 بر اساس Rotten Tomatoes

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های مارگو رابی تا سال 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *