تصاویر لو رفته دورهمی بازیگران فراری + ویدیوی رقص یاسمین پهلوی

در یک دورهمی ویژه، گروهی از بازیگران فراری، از جمله مهناز افشار و حمیدفرخ نژاد، با رضا پهلوی، گرد هم آمدند. تصاویر دورهمی بازیگران فراری را در ادامه ببینید.

گویا این دورهمی با هدف حمایت و ارتباط با خانواده پهلوی برگزار شده است. همانطور که در عکس بالا می‌بینید، تصویری که منتشر شده است، نشان می‌دهد که مهناز افشار در کنار سایر بازیگرانی که به خارج از ایران مهاجرت کرده‌اند، قرار گرفته است. این تصویر نشان از آغوش باز و همبستگی میان این هنرمندان و خانواده پهلوی دارد.

فیلم بوسیدن دست فرح پهلوی + ویدئوی لو رفته از رقص یاسمین پهلوی

در تصویر منتشر شده از دورهمی بازیگران فراری با حضور یاسمین پهلوی و همسرش رضا پهلوی در لس آنجلس، مهناز افشار و حمیدفرخ نژاد نیز حضور داشتند. این تصویر در شبکه‌های اجتماعی بسیار بازدید شده بود و نشان از روابط صمیمی بین مهناز افشار و یاسمین پهلوی است.

دورهمی بازیگران فراری

دورهمی بازیگران مهاجرت کرده با رضا پهلوی

در دورهمی حضور بازیگران فراری با حضور یاسمین پهلوی و رضا پهلوی، که در فضای مجازی توجه کاربران را به خود جلب کرده است، به چشم می‌خورد. مهناز افشار و حمید فرخ نژاد و برزو ارجمند، بازیگرانی که در صنعت سینما و تلویزیون ایران فعالیت می‌کنند، در این دورهمی حضور یافته و نشان داده‌اند که رابطه‌ای صمیمی با رضا پهلوی و همسرش دارند.

به نظر می‌رسد که رضا پهلوی و همسرش برنامه‌ی ویژه‌ای برای حمایت از بازیگران فراری از ایران دارند. همچنین اعلام شده است که رضا پهلوی آماده است بودجه‌ای برای ساخت یک سریال با حضور این بازیگران قبول کند.

دورهمی بازیگران فراری
دورهمی بازیگران فراری

در فضای مجازی، تصاویر مختلفی از دورهمی رضا پهلوی و یاسمین پهلوی با بازیگران فراری منتشر شده است و بازتاب گسترده‌ای داشته است.

رضا پهلوی در یک مصاحبه اعلام کرده است که در صورتی که به عنوان پادشاه ایران برگزیده شود، حمید فرخ نژاد را به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد منصوب خواهد کرد و مهناز افشار نیز به عنوان مدیر خانه سینما انتخاب خواهد شد.

به طور خلاصه، حضور بازیگران فراری در دورهمی با حضور یاسمین پهلوی و رضا پهلوی، همراه با تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، نشان می‌دهد که رضا پهلوی و همسرش نیتی نیکو برای حمایت از این بازیگران دارند و از آن‌ها حمایت می‌کنند. همچنین، اعلام شده است که در صورتی که رضا پهلوی به قدرت برسد، این بازیگران را در پروژه‌های سینمایی خود استخدام خواهد کرد.

مهناز افشار، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، در بیست و یکم خرداد ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. او در حال حاضر در برلین زندگی می‌کند. مهناز دارای دیپلم تجربی نظام قدیم است و همچنین لیسانس رشته تدوین را در یک موسسه غیرانتفاعی دریافت کرده است.

حمیدفرخ نژاد در بیست و هشتم فروردین ۱۳۴۸ در شهرستان آبادان به دنیا آمد. او لیسانس کارگردانی را از دانشگاه تهران دریافت کرده است.

رقص یاسمین پهلوی


بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما نسبت به رقص یاسمین پهلوی چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *