تریلر فیلم Origin + شایعات تاریخ اکران و پخش

اکران فیلم جدید Origin با بازی جان برنتال و کارگردانی ایوا دوورنی در جشنواره ونیز انجام شده است. در ادامه با تریلر فیلم Origin همراه باشید.

تریلر فیلم سینمایی Origin به انتشار رسید. “ایوا دوورنی”، که نامزد اسکار برای فیلم “سلما” بود، پس از نه سال آماده اکران فیلم جدید خود است. این فیلم با عنوان “خاستگاه”، که نوشته و کارگردانی ایوا دوورنی است، توسط استودیوی نئون خریداری شده و در پایان سال منتشر خواهد شد. در ادامه با تریلر فیلم خواستگاه همراه فیگار بمانید.

تریلر فیلم تریلر فیلم Origin

“خاستگاه” بر اساس کتاب “Caste: The Origin of Our Discontents” اثر ایزابل ویلکرسون، برنده جایزه پولیتزر، ساخته شده است. در این کتاب، ویلکرسون تجربیات خود را در برابر برخورد با فرهنگ‌های مختلف روایت می‌کند.

بازیگرانی مانند “آنجانو الیس-تیلور”، “جان برنتال”، “نورا فارمیگا”، “ادرا مک‌دونالد”، “نیک آفرمن”، “بلر آندروود”، “فین ویتراک”، “کانی نلسون” و “جزمین سیفاس-جونز” در این فیلم حضور خواهند داشت.

“خاستگاه” اولین بار در بخش مسابقه جشنواره ونیز اکران شده و برای دریافت “شیر طلایی” در رقابت قرار دارد. آخرین فیلم بلندی که ایوا دوورنی ساخت، “چین‌خوردگی زمان” بود که در سال ۲۰۱۸ اکران شد. این فیلم با حضور “اپرا وینفری”، “ریس ویترسپون” و “استورم رید” ساخته شد و با بودجه ۱۰۰ میلیون دلار تولید شد، اما در سراسر جهان ۱۳۳ میلیون دلار فروش کرد.

آوا دوورنی پیوسته داستان‌های جذابی را ارائه می‌دهد که جامعه را زیر لنز بازتابی قرار می‌دهد، و او این کار را دوباره با آخرین فیلمش « منشاء» انجام می‌دهد. تریلر Origin فیلمبرداری زیبا را به نمایش می‌گذارد و بینشی از داستان قدرتمندی که DuVernay برای بینندگان در نظر گرفته است را ارائه می دهد.

دوورنی برای هر یک از فیلم‌هایش دنیایی خاص خلق می‌کند . تریلر Origin کمی بینش را در مورد آنچه DuVernay برای بینندگان در نظر گرفته است ارائه می‌دهد و در عین حال ما را در لبه صندلی‌هایمان نگه می‌دارد. تریلر و خلاصه کامل آن را در زیر مشاهده کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی فیلم Origin ببینید:

Origin بر اساس Caste: The Origin of Our Constentents ساخته شده است و بر برنده جایزه پولیتزر ایزابل ویلکرسون در حالی که کتاب مهم خود را می‌نویسد تمرکز دارد. تریلر خود ما را در زمان می‌برد به گونه‌ای که فقط DuVernay می‌تواند انجام دهد. تریلر با تاکید بر فیلمبرداری زیبایی که فیلم های دوورنی به آن معروف هستند ، می گوید:

همه جا… همه جا… بافت همبند وجود دارد.

شایعات تاریخ اکران و پخش Origin

تریلر فیلم Origin

Ava DuVernay امروزه به عنوان یکی از رویایی‌ترین کارگردانان شناخته می‌شود. دوورنی که به‌خاطر کارش روی سلما یا سریال وقتی ما را می‌بینند شناخته می‌شود، دائماً داستان‌های طلسم‌کننده و فریبنده‌ای را ارائه می‌دهد که جامعه را زیر چشم انعکاسی قرار می‌دهد، و او دوباره با آخرین فیلمش Origin این کار را انجام می‌دهد.

نئون حقوق را از طریق یک پیشنهاد رقابتی برای فیلم دریافت کرد و گفته است که Origin در اواخر سال به سینماهای سراسر کشور خواهد رسید. حضور دوورنی در جشنواره فیلم ونیز تاریخی است زیرا این کارگردان “اولین کارگردان زن آفریقایی-آمریکایی در رقابت در تاریخ هشتاد ساله جشنواره فیلم ونیز” است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر فیلم Origin چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *