تریلر رسمی فیلم One Life منتشر شد + تاریخ اکران

One Life یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سال 2023 با هنرنمایی آنتونی هاپکینگز می‌باشد که چندی پیش استودیوی برادران وارنر از تریلر رسمی فیلم One Life رونمایی کرد.

تریلر فیلم One Life که یکی از مهم‌ترین و موردانتظار‌ترین فیلم‌های امسال با بازی آنتونی هاپکینگر است، منتشر شد. فیلم جدید آنتونی هاپکینز بر اساس داستان واقعی و باورنکردنی سر نیکلاس وینتون ساخته شده است.

تریلر رسمی فیلم One Life منتشر شد

کمپانی برادران وارنر بالاخره تریلر One Life را منتشر کرد. فیلم جدیدی که بر اساس داستان واقعی سر نیکلاس وینتون می‌باشد. او مردی است که صدها کودک را از افتادن به دست نازی‌ها در طول جنگ جهانی دوم نجات داد. One Life قرار است آخر هفته آینده در جشنواره فیلم تورنتو 2023 نمایش داده شود و همچنین نمایش کوتاهی در جشنواره فیلم لندن نیز خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم های جنگی تاریخ سینما + [2023 و تمام دوران]

در فیلم زندگی‌نامه‌ای جدید One Life، آنتونی هاپکینز، برنده دو جایزه اسکار، در نقش وینستون و جانی فلین در نقش همتای جوان‌تر او بازی می‌کنند. One Life بین گذشته و حال می‌پرد و وینستون را در دو مرحله مختلف از زندگی خود نشان می‌دهد تا داستان خود را به طور کامل بازگو کند.

در ادامه می‌توانید نخستین تریلر فیلم سینمایی یک زندگی را ببینید:

علاوه بر ستاره The Silence of the Lambs، در فیلم One Life هلنا بونهام کارتر، رومولا گارای، لنا اولین، جاناتان پرایس، آدریان رالینز، سامانتا اسپیرو، مارث کلر، زیگی هیث و الکس شارپ نیز حضور دارند.

درباره پخش و انتشار فیلم One Life

تریلر رسمی فیلم One Life
تریلر فیلم One Life

فیلمنامه فیلم One Life، توسط لوسیندا کاکسون و نیک دریک نوشته شده است. تهیه‌کنندگی این فیلم بر عهده ایین کنینگ، گای هیلی، جوآنا لوری و امیل شرمن بود. پس از نمایش در جشنواره فیلم تورنتو امسال، برادران وارنر One Life را در سینماهای بریتانیا در تاریخ 1 ژانویه 2024 (11 دی 1402) اکران خواهد کرد. در حال حاضر، تاریخ اکران رسمی فیلم در ایالات متحده وجود ندارد.

” One Life” داستان واقعی سر نیکلاس “نیکی” وینتون، دلال جوان لندنی با بازی آنتونی هاپکینز را روایت می‌کند که در ماه‌های منتهی به جنگ جهانی دوم، 669 کودک را از دست نازی‌ها نجات داد. نیکی در دسامبر 1938 از پراگ بازدید و خانواده‌هایی را پیدا کرد که از ظهور نازی‌ها در آلمان و اتریش فرار کرده بودند و در شرایط ناامیدکننده‌ای با سرپناه و غذای کم یا بدون غذا، و در معرض تهدید حمله نازی‌ها زندگی می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی فیلم One Life چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *