بیوگرافی رعنا آزادی ور : زندگی شخصی، شایعات و حقایق پنهان

رعنا آزادی ور بازیگر سینما و تئاتر با فیلم مارمولک با به عرصه بازیگری نهاد. با جزئیات و بیوگرافی رعنا آزادی ور همراه فیگار بمانید.

رعنا آزادی ور کیست ؟رعنا آزادی ور همسر دوم مهدی پاکدل ، پس از بهنوش طباطبایی، متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ است. قبل از ازدواج با پاکدل، او مجرد بود. او دوره‌ی بازیگری خود را در موسسه کارنامه آغاز کرد. در سن ۲۰ سالگی با فیلم “مارمولک” به دنیای بازیگری وارد شد و سپس در فیلم “محمد رسول الله” و سریال “زخم کاری” محبوبیت بیشتری دریافت کرد و درخشید.

رعنا آزادی در فیلم هفته‌ای یک بار آدم باش ساخته شهرام شاه‌حسینی به ایفای نقش پرداخت. این فیلم یکی از بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی تاریخ سینما ایران است. همچنین در سریال زخم کاری دوچندان به شهرتش اضافه شد. فصل جدید این سریال که بازگشت نام گرفته، به تازگی از جمعه آغاز شده است.

بیوگرافی رعنا آزادی ور

زندگی نامه رعنا آزادی ور

بیوگرافی رعنا آزادی ور
بیوگرافی رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور در سال ۱۳۸۱، در سن ۱۹ سالگی، در موسسه کارنامه تحت مدیریت نگار اسکندرفر شرکت کرد و دوره شش ماهی بازیگری را به همراه صابر ابر، ساره بیات و نرگس محمدی به عنوان همکاران خود گذراند.

به اساتید بزرگ این موسسه می‌توان به ناصر تقوایی، پیام دهکردی، پانته آ پناهی ها و شادمهر راستین اشاره کرد.

اطلاعات کلی رعنا آزادی ور

بیوگرافی رعنا آزادی ور
بیوگرافی رعنا آزادی ور

اطلاعات شخصی رعنا آزادی ور :

  • محل تولد: تهران
  • قد: 175
  • همسر رعنا آزادی‌ ور : مهدی پاکدل
  • فرزندان:

زندگی خصوصی رعنا آزادی ور

بیوگرافی رعنا آزادی ور
بیوگرافی رعنا آزادی ور

در مردادماه سال ۱۳۹۸، تصویری از رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل در رسانه‌ها منتشر شد که باعث بروز گمانه‌زنی‌ها درباره ازدواج آنها شد. با این حال، هیچ یک از آنها به این خبر واکنشی نشان ندادند. اما در تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۹، عاطفه رضوی، بازیگر و همسر برادر مهدی پاکدل، در اینستاگرام خبر ازدواج رسمی آنها را تایید کرد و به آنها تبریک گفت.

بر اساس شایعات، تا کنون رعنا آزادی ور ازدواج نکرده است. اما مهدی پاکدل برای مدتی با بهنوش طباطبایی زندگی کرده بود و پس از یک زندگی به نظر خوب، به طور ناگهانی شایعات ریز و درنگرفتنی پیرامون آنها شروع شد. این شایعات منجر به حذف عکس‌های مشترک آنها در اینستاگرام شد و در نهایت خبر طلاق این زوج هنری منتشر شد. رعنا آزادی و همسرش مهدی پاکدل زوج دوست داشتنی سینما هستند.

زندگی شغلی رعنا آزادی ور

بیوگرافی رعنا آزادی ور
بیوگرافی رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور با بازی در فیلم “مارمولک” به کارگردانی کمال تبریزی در سال ۱۳۸۲، وارد عرصه سینما شد. پس از یک سال دوری از صحنه‌های سینما، در سال ۱۳۸۴ با بازی در سه فیلم، موقعیت خود را در این حوزه تثبیت کرد.

در فیلم “پارک وی” به کارگردانی فریدون جیرانی در سال ۱۳۸۵، رعنا آزادی ور برای اولین بار در نقش اصلی به همراه نیما شاهرخ شاهی به بازی پرداخت. او در فیلم درباره الی اصغر فرهادی، نقش همسر یکی از زوج‌های جوان را بازی کرد که در طول سه روز سفر آنها به شمال، با مشکلات و اتفاقاتی روبرو می‌شود. با بازی در این نقش، رعنا آزادی ور در جریان داستان به تعامل با سایر شخصیت‌ها و رویدادهای داستانی می‌پردازد.

فیلم های رعنا آزادی ور

  1. خیابان دیوار (بهمن کامیار، ۱۳۹۶)
  2. مرداد (بهمن کامیار، ۱۳۹۵)
  3. خشم و هیاهو (هومن سیدی، ۱۳۹۴)
  4. وقتی برگشتم (وحید موسائیان، ۱۳۹۴)
  5. این سیب هم برای تو (سیروس الوند، ۱۳۹۳)
  6. خانه دختر (شهرام شاه حسینی، ۱۳۹۳)
  7. داره صبح میشه (یلدا جبلی، ۱۳۹۳)
  8. محمد رسول‌الله (مجید مجیدی، ۱۳۹۳)
  9. نخودی (جلال فاطمی، ۱۳۸۸)
  10. تهران در جستجوی زیبایی (مهدی کرم پور، ۱۳۸۷)
  11. درباره الی (اصغر فرهادی، ۱۳۸۷)
  12. خاک آشنا (بهمن فرمان آرا، ۱۳۸۶)
  13. پارک وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵)
  14. زاگرس (محمدعلی نجفی (فیلم ساز)، ۱۳۸۴)
  15. کارگران مشغول کارند (مانی حقیقی، ۱۳۸۴)
  16. هوو (علیرضا داوودنژاد، ۱۳۸۴)
  17. مارمولک (کمال تبریزی، ۱۳۸۲)
  18. آفتاب پشت برف (رضا سبحانی، ۱۳۸۲)

سریال های رعنا آزادی ور

  1. ۱۴۰۰ زخم کاری محمدحسین مهدویان
  2. ۱۴۰۰ جیران حسن فتحی
  3. ۱۴۰۱ سرگیجه بهرنگ توفیقی
  4. ۱۴۰۲ زخم کاری:بازگشت محمدحسین مهدویان

تئاترهای رعنا آزادی‌ور

  1. ● تئاتر خانه بوشاسپ درازست سال ۱۳۹۶

جوایز و افتخارات رعنا آزادی ور

بیوگرافی رعنا آزادی ور
بیوگرافی رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور در سال ۱۴۰۰ از بیست و یکمین جشنواره حافظ برای بهترین بازیگر زن درام جایزه تندیس حافظ را دریافت کرد. این جایزه به خاطر بازی او در سریال «زخم کاری» که در شبکه خانگی پخش شده بود، به او اهدا شد.

حواشی رعنا آزادی ور

بیوگرافی رعنا آزادی ور
بیوگرافی رعنا آزادی ور

ماجرای ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور ابتدا با انتشار عکس‌های دو نفره از آن‌ها آغاز شد. این عکس‌ها در زمانی که مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور در حال بازی در یک تئاتر بودند، به اشتباه به عنوان عکس‌های عروسی آن‌ها منتشر شدند. این خبر در ابتدا به عنوان شایعه مطرح شد، اما سپس توسط همسر برادر مهدی پاکدل تایید شد که واقعاً مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور ازدواج کرده‌اند.

همچنین بارداری رعنا آزادی ور از آن خبرهایی که بود که هیچ‌گاه تایید نشد.

حقایق پنهان رعنا آزادی‌ ور

رعنا آزادی ور در طول سال‌ها فعالیت هیچ‌گاه تا همین اواخر مصاحبه‌ای نداشته و انتها یک مصاحبه انجام داده است. او در این مصاحبه علت موفقیتش را در سینما فاش می‌کند. او فکر می‌کند که وقتی وارد دنیای سینما شد، در زمان مناسبی با فیلم خوبی وارد عرصه شد. در آن زمان، بازیگران خانم بسیار خوبی در حوزه سینما وجود داشتند و جایگاه زنان در سینما نیز مشخص شده بود. همچنین، اعتقاد دارد که مهم است که یک بازیگر با چه فیلمی وارد صنعت حرفه‌ای می‌شود، و او خوشبختانه با فیلم‌هایی همچون “مارمولک” به کار خود شروع کرد که برایش استارت عالی بود.

رعنا آزادی ور بیان می‌کند که محافظه‌کار بودن برایش بسیار مهم است. او در صحبت‌های خود همچنان محافظه‌کاری را رعایت می‌کند و اگر اینگونه نبود، ممکن است نام اشخاص را ذکر کند یا مثال‌هایی بیاورد. او از انجام این کار خودداری می‌کند تا از دست دادن فرصت‌های خوب در آینده جلوگیری کند. در ضمن، هوشمندی را نیز به عنوان یک جنبه دیگری از محافظه‌کاری معرفی می‌کند و می‌گوید که ممکن است به شکلی عقلانی و با دیدی متفاوت محافظه‌کاری کند.

در پاسخ به سوالی درباره ترجیح او در محافظه‌کاری، رعنا آزادی ور می‌گوید که او ترجیح می‌دهد محافظه‌کار باشد و بعضی از چیزها را نبیند، بعضی حرف‌ها را نشنود و از برخی مسائل چشم‌پوشی کند. او اینگونه عمل می‌کند زیرا تجربه به او نشان داده است که باید این رویکرد را داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی رعنا آزادی ور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *