معرفی انیمه خون زئوس ؛ داستان، بیوگرافی و نقد

ما در این نوشتار قصد داریم به معرفی انیمه خون زئوس بپردازیم تا شما را با داستان و هر آنچه که باید بدانید آشنا کنیم. پس در ادامه همراه ما بمانید.

Blood of Zeus که قبلا با نام خدایان و قهرمانان شناخته می‌شد، یک مجموعه آمریکایی است که توسط چارلی و ولاس پارلاپانیدس برای نتفلیکس ساخته و نوشته شده است. ژانر انیمه Blood of Zeus فانتری و اکشن است. این مجموعه توسط استودیوی پویانمایی پاورهاوس و استودیوهای کره جنوبی Mua Film و Hanho Heung-Up تولید شده است. زمان پخش انیمه Blood of Zeus در 27 اکتبر 2020 بود.

داستان انیمه خون زئوس

انیمه خون زئوس
داستان انیمه خون زئوس

تعداد قسمت های انیمه خون زئوس : 8

خلاصه داستان انیمه خون زئوس :

داستان سریال در دنیای اساطیر یونان اتفاق می‌افتد. وقتی غول‌ها و هیولاها شروع به ترساندن یونان می‌کنند، هرون، فرزند نیمه‌ انسان زئوس، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا اهداف اصلی غول‌ها را کشف کند. او در تلاش خود با قهرمانان دیگر و خدایان آشنا می‌شود و توطئه‌ای را برای نابودی المپ کشف می‌کند.

در ادامه مطلب معرفی انیمه Blood of Zeus می‌توانید تریلر انیمه Blood of Zeus را مشاهده کنید:

بیوگرافی بازیگران انیمه خون زئوس

انیمه خون زئوس
بیوگرافی بازیگران انیمه خون زئوس

لیست کاراکترهای انیمه Blood of Zeus :

  • Heron
  • Zeus/Elias
  • Hera
  • Seraphim
  • Electra, Heron’s mother
  • Evios, Poseidon
  • Alexia
  • Ariana
  • Alexia’s Father
  • Kofi
  • Apollo, Hephaestus
  • King Periander, King Acrisius
  • Ares
  • Artemis, Clotho
  • Hades
  • Chiron, Dionysus

در ادامه می‌توانید هنرپیشه های انیمه خون زئوس را مشاهده کنید:

درک فیلیپس در نقش هرون

انیمه خون زئوس
درک فیلیپس در نقش هرون

درک فیلیپس یک بازیگر آمریکایی است. او بیشتر برای بازی در نقش بیلی ریگینز در سریال درام ورزشی ان بی سی، Friday Night Lights، و همچنین صداپیشگی جری اندرسون در بازی ویدئویی ترسناک اکشن ماجراجویی The Last of Us Part II شناخته می‌شود. او همچنین صداپیشگی هرون، یکی از شخصیت های انیمه خون زئوس را انجام داده است.

جیسون اومارا در نقش زئوس/الیاس

انیمه خون زئوس
جیسون اومارا در نقش زئوس/الیاس

جیسون اومارا (زاده ۶ اوت ۱۹۷۲) یک هنرپیشه ایرلندی است. او در مجموعه های تلویزیونی آمریکایی Terra Nova، Vegas، Agents of S.H.I.E.L.D و مردی در قلعه بلند نقش داشته است. او برای بازی در فیلم محاصره جادوتویل (2016) برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. اومارا همچنین صدای بتمن را در دنیای انیمیشن دی سی و زئوس را در سریال Blood of Zeus نتفلیکس بازی کرد.

کلودیا کریستین در نقش هرا

انیمه خون زئوس
کلودیا کریستین در نقش هرا

کلودیا کریستین (متولد کلودیا آن کوگلان، 10 اوت 1965) یک هنرپیشه، خواننده و نویسنده آمریکایی است که برای نقش‌‌های فرمانده سوزان ایوانووا در Babylon 5 و کاپیتان مینارد در فاکس 9-1-1 شناخته می‌شود.. او همچنین صدای ستوان هلگا سینکلر در فیلم آتلانتیس: امپراتوری گمشده را برعهده داشته است.

الیاس توفکسیس در نقش سرافیم

انیمه خون زئوس
الیاس توفکسیس در نقش سرافیم

الیاس توفکسیس یک بازیگر کانادایی است. او شخصیت‌هایی را در تلویزیون و بازی‌های ویدیویی، بیشتر در ژانرهای علمی تخیلی و فانتزی بازی کرده است. توفکسیس ابتدا در نقش‌های تلویزیونی کوچک بازی کرد و در نهایت در نقش مورتون در فیلم پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید، بر اساس کتابی از میچ آلبوم نقش داشت.

او سپس نقش وبر را در قسمتی از Supernatural بازی کرد. توفکسیس این کار را با دومین حضورش در اسمال ویل در نقش برونسون دنبال کرد، شخصیتی که می‌تواند بین فرکانس‌های رادیویی حرکت کند. سومین شخصیت او در اسمال ویل، امیل لاسال، با نام مستعار وارپ، یکی از اعضای جوخه انتحار از کمیک‌های دی سی بود.

بررسی انیمه خون زئوس

انیمه خون زئوس
بررسی انیمه خون زئوس

امتیازات انیمه خون زئوس :

  • IMDB : 7.5
  • Rotten Tomatoes : 84%

برای نقد انیمه Blood Of Zeus می‌توان گفت که انیمیشن “Blood of Zeus” یک سریال فانتزی تاریخی است که داستانی تاریخی را با المان‌های افسانه‌ای و ماجراجویی ترکیب می‌کند. این انیمیشن با تصاویر زیبا و جلب‌کننده‌اش، مخاطبان را به دنیای یونان باستان و اهمیت خدایان و اشباح در زندگی انسان‌ها می‌کشاند.

ترکیب بین عناصر خون‌آشامی و اساطیر یونانی بسیار جالب است که این انیمیشن را از دیگر انیمیشن‌های فانتزی متمایز می‌کند. “Blood of Zeus” یک تجربه سرگرم‌کننده و فراموش‌نشدنی است که به طور موثر تاریخ و اسطوره‌شناسی را به یکدیگر پیوند می‌دهد. همچنین، انیمیشن “Blood of Zeus” با تنش‌های جذاب و نبرد‌های حماسه‌ای، عناصری از اکشن و هیجان را به داستان اضافه می‌کند.

جمع بندی

انیمه خون زئوس
جمع بندی

“Blood of Zeus” در کل یک انیمیشن سرگرم کننده است که دنیای اساطیر یونانی را با المان‌های جذابی از داستان‌گویی ترکیب می‌کند. این انیمیشن به تماشاگران فرصتی فوق‌العاده برای غوطه‌ور شدن در یک داستان پرفراز و نشیب، با تصاویر شگفت‌آور و شخصیت‌های پیچیده می‌دهد.

با تنش‌های هیجان‌انگیز و نبردهای اسطوره‌ای بین الهه‌ها و اشباح، این انیمیشن تجربه‌ای پر از هیجان و ماجراجویی را به تماشاگران ارائه می‌دهد. “Blood of Zeus” یک اثر جذاب و تازه‌نفس در دنیای داستان‌های فانتزی و اساطیر یونانی است که حتما برای تماشا توصیه می‌شود. برای دانلود انیمه خون زئوس می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار انیمه خون زئوس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *