بهترین فیلم های هالووین ترسناک 2023

هر ساله، هالیوود فیلم‌ها و آثاری را برای مراسم هالووین، که مراسم ترس و وحشت است می‌سازد. در ادامه بهترین فیلم های هالووین ترسناک 2023 را بررسی خواهیم کرد.

ژانر وحشت یکی از موفق‌ترین ژانرها در دنیای سرگرمی در جهان است. بهترین فیلم های ترسناک مانند فرنچایز The Conjuring ،The Old Ways (2021) و M3GAN، تعداد کم فیلم‌های سال گذشته بودند که نقدهای تحسین برانگیزی دریافت کردند و به پدیده‌های فرهنگی نیز تبدیل شدند.

با پیروی از این سنت، بهترین فیلم های ترسناک 2023 به طرز ماهرانه‌ای، ترس‌های خارق‌العاده را به ترس واقعی تبدیل کرده‌اند. از این رو هالیوود، امسال نیز مانند سال‌های گذشته، فیلم های برتر هالووین برای سال 2023 را آماده اکران در ماه اکتبر قرار داده تا طرفداران ژانر وحشت، هالووین امسال را با این فیلم‌ها پشت سر بگذارند.

بهترین فیلم های هالووین ترسناک 2023

برترین فیلم ها برای هالووین در سال 2023

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های هالووین ترسناک 2023 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین فیلم های هالووین ترسناک 2023

فیلم‌های هالووینی، مجموعه‌ای از فیلم‌ها هستند که به مناسبت جشن هالووین تولید شده‌اند و بر روی عناصری مانند ارواح، جن‌ها، زامبی‌ها ، هیولاها و عناصر ترسناک دیگر تمرکز دارند. در ادامه این نوشتار، به بررسی بهترین فیلم های هالووین ترسناک 2023 خواهیم پرداخت.

Pet Sematary: Bloodlines

بهترین فیلم های هالووین ترسناک 2023

فیلم Pet Sematary: Bloodlines در سال 1969 اتفاق می‌افتد. در این فیلم، جود کراندال جوان، به شدت در تلاش برای این است تا از زادگاهش در لودلو فرار کند. با این حال، کشف یک قبرستان محلی که در آن می‌توان مرده‌ها را زنده کرد، جود را مجبور می‌کند تا با میراث شوم خانوادگی که قدرت تخریب آزادی او را دارد، مقابله کند.

این فیلم، یکی از بهترین فیلم های هالووین ترسناک 2023 است که در 6 اکتبر 2023 (14 مهر 1402) اکران می‌شود. Pet Sematary: Bloodlines پیش درآمدی بر اقتباس سینمایی 2019 است که بر اساس رمان استیون کینگ با نام Pet Sematary، محصول سال 1983 ساخته شده است.

V/H/S/85

بهترین فیلم های هالووین ترسناک 2023

داستان فیلم V/H/S/85، گروهی از مردم را نشان می‌دهد که مجموعه‌ای از نوارهای VHS را کشف می‌کنند که حاوی مجموعه‌ای از ضبط‌های وحشتناک است. در حالی که سازندگان فیلم تا به امروز جزئیات طرح داستان را مخفی نگه داشته‌اند؛ اما طبق گفته ددلاین، این فیلم پنج قسمت را برجسته می‌کند که زمینه‌های آن از دانشمندانی که پسری غیرمعمول را در تلویزیون خود مشاهده می‌کنند تا بچه‌هایی که وارد یک ماجراجویی اسکی در دریاچه می‌شوند را نشان می‌دهد.

V/H/S/85 یکی از بهترین فیلم‌های جدید آنتولوژی محصول کشور آمریکا است که در تاریخی نامعلوم، برای برنامه‌ریزی در هالووین سال 2023 منتشر خواهد شد. V/H/S/85 ششمین قسمت از مجموعه V/H/S است و می‌تواند به بهترین فیلم های هالووین ترسناک 2023 تبدیل شود.

The Exorcist: Believer

بهترین فیلم های هالووین ترسناک 2023

تنها دختر ویکتور فیلدینگ، آنجلا، به همراه دوستش کاترین، در جنگل ناپدید می‌شوند. آنها سه روز بعد، بدون هیچ خاطره‌ای از این حادثه باز می‌گردند تا زنجیره هولناکی از وقایع را آغاز کنند. این امر ویکتور را وادار کرده تا با شرارتی که آن‌ها را تسخیر کرده مقابله کند و از کریس مک نیل، کمک بگیرد.

این فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ اولین قسمت از یک سه گانه در حال گسترش از دنیای جن‌گیر است. در حالی که The Exorcist: Deceiver به عنوان قسمت دوم عمل می‌کند، در حال حاضر جزئیات کافی در مورد قسمت سوم این سه گانه در دسترس نیست. فیلم The Exorcist: Believer نیز در 13 اکتبر 2023 (21 مهر 1402) اکران می‌شود.

Malibu Horror Story

بهترین فیلم های هالووین ترسناک 2023

این فیلم، درباره گروهی از محققان ماوراءالطبیعه است که سعی دارند تا حقیقت ناپدید شدن اسرارآمیز چهار پسر نوجوان را در طول 10 سال کشف کنند. این چهار پسر، پس از کشف یک غار مقدس در تپه‌های کالیفرنیا ناپدید شدند.

Malibu Horror Story، یکی دیگر از آثار مهم ترسناک جدیدی است که بیستم اکتبر 2023 (28 مهر 1402) اکران خواهد شد. Malibu Horror Story برنده بهترین فیلم در جشنواره فیلم جنایی و ترسناک لس آنجلس 2022 شد. این جایزه نشان می‌دهد که این فیلم نیز می‌تواند یکی از بهترین فیلم های هالووین ترسناک 2023 لقب بگیرد.

Five Nights at Freddy’s

بهترین فیلم های هالووین ترسناک 2023

مایک، یک نگهبان شبانه است که در پیتزا فروشی فردی فازبیر، کار می‌کند. او در حالی که اولین شب خود را در محل کار می‌گذراند، متوجه می‌شود که این مکان دارای اسرار غیرقابل درک است. به زودی افسر پلیس محلی به او ملحق می‌شود و این دو برخوردهای غیرقابل توضیحی با عناصر ماوراءالطبیعی دارند تا رازهای تاریک پیتزا فروشی را کشف کنند.

فیلم Five Nights at Freddy’s، یک فیلم ترسناک محبوب است که حتی پیش از اکران نیز، طرفداران خود را توسط بازی جذب کرده است. Five Nights at Freddy’s بر اساس مجموعه بازی‌های ویدئویی به همین نام که توسط اسکات کاتون ساخته شده است، شکل گرفت. Five Nights at Freddy’s در تاریخ 27 اکتبر 2023 (1 آبان 1402) اکران خواهد شد و بسیاری از طرفداران آن را به عنوان یکی از بهترین فیلم های هالووین ترسناک 2023 می‌دانند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های هالووین ترسناک 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

منبع مقاله: Lifestyleasia

پرسش های متداول

کدام فیلم هالووینی، آغازکننده یک سه‌گانه خواهد بود؟

فیلم The Exorcist: Believer، به عنوان اولین فیلم از سه‌گانه جدید جن‌گیر اکران خواهد شد.

کدام فیلم هالووینی اقتباسی از بازی ویدئویی است؟

فیلم  Five Nights at Freddy’s، اقتباس بازی ویدئویی به همین نام است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *