تمامی تریلرهای فیلم The Exorcist: Believer + حواشی و شایعات و تاریخ انتشار

فیلم جن‌گیر 2023، دنباله اتفاقات فیلم جن‌گیر 1973 است که چندی پیش، تریلر نهایی آن منتشر شد. در ادامه تمامی تریلرهای فیلم The Exorcist: Believer را ببینید.

دیوید گوردون گرین فرانچایز The Exorcist را با فیلم جدید The Exorcist: Believer راه‌اندازی می‌کند و خبرها نشان می‌دهد تریلر رسمی آن خیلی زود منتشر خواهد شد. حال سه پوستر رسمی فیلم ترسناک The Exorcist: Believer به انتشار رسیده است. تریلر the exorcist believer را در ادامه تماشا کنید.

تمامی تریلرهای فیلم The Exorcist: Believer

تاریخ انتشار the exorcist believer

The Exorcist: Believer یک فیلم ترسناک فراطبیعی آمریکایی به کارگردانی دیوید گوردون گرین و نویسندگی پیتر ساتلر و گرین از داستانی از اسکات تیمز، دنی مک براید و گرین است.

در ادامه می‌توانید تریلر فیلم سینمایی The Exorcist: Believer را ببینید:

این ششمین قسمت از مجموعه The Exorcist است و به عنوان دنباله مستقیم The Exorcist (1973) خواهد بود. The Exorcist: Believer قرار است در 13 اکتبر 2023 در ایالات متحده اکران شود. این فیلم اولین فیلم از سه فیلم جدید The Exorcist است.

تریلر the exorcist believer

پوستر و تاریخ اکران

در ادامه می‌توانید نخستین تریلر فیلم سینمایی The Exorcist: Believer را ببینید:

 

در این فیلم لسلی اودوم جونیور، آن داود، جنیفر نتلز، نوربرت لئو بوتز، لیدیا جئوت، اولیویا مارکوم و الن برستین به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم، در ابتدا برنامه ریزی شده بود تا در آگوست 2020 ریبوت شود، در دسامبر 2020 به دنباله مستقیم و ادامه فیلم اصلی تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:

توضیحات واقعی داستان فیلم جن گیر

بهترین فیلم های ترسناک 2023 بر اساس امتیاز IMDB

جیسون بلوم از طریق بنر خود در Blumhouse Productions در کنار دیوید سی و به عنوان تهیه کننده در این فیلم خدمت کرد. یونیورسال پیکچرز برای به دست آوردن حقوق توزیع در ژوئن 2021 با Peacock همکاری کرد. فیلمبرداری اصلی بین نوامبر 2022 و مارچ 2023 انجام شد.

پوسترهای رسمی از فیلم The Exorcist: Believer

پوسترهای رسمی فیلم The Exorcist: Believer

اولین جزئیات داستانی فیلم The Exorcist: Believer : اودوم جونیور نقش پدر یک کودک تسخیر شده را بازی خواهد کرد. او که از کمک ناامید شده است، شخصیت الن برستین را دنبال می‌کند.

پوسترهای رسمی از فیلم The Exorcist: Believer
تاریخ اکران فیلم the exorcist believer

پوسترهای رسمی از جن‌گیر جدید

اخیراً، “جن گیر” به یک سریال تلویزیونی کوتاه مدت در فاکس تبدیل شد که به طرز شگفت انگیزی عالی بود و با هوشمندی در همان دنیای کلاسیک اصلی اتفاق افتاد.

پوسترهای رسمی از فیلم The Exorcist: Believer
نخستین تریلر فیلم The Exorcist: Believer
پوسترهای رسمی از فیلم The Exorcist: Believer
نخستین تریلر فیلم The Exorcist: Believer

اکران فیلم جن گیر جدید پاییز امسال خواهد بود. گوردون گرین دنباله جدید The Exorcist را برای یونیورسال، بلوم هاوس و مورگان کریک کارگردانی می‌کند که راه را برای سه گانه جدیدی هموار می کند. The Exorcist: Believer قرار است در 13 اکتبر 2023 در ایالات متحده اکران شود. این فیلم اولین فیلم از سه فیلم جدید The Exorcist است.

بیوگرافی بازیگران

لیندا بلیر : لیندا دنیس بلر، بازیگر فعال قدیمی آمریکایی است. او نقش ریگان مک نیل را در فیلم ترسناک The Exorcist (1973) بازی کرد، که برای آن جایزه گلدن گلوب و نامزدی جایزه اسکار را دریافت کرد.

الن بارستین : الن برستین متولد ۷ دسامبر ۱۹۳۲ یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا می‌باشد. او که به خاطر بازی در نقش زنان پیچیده در درام شناخته شده است، جوایز متعددی از جمله یک جایزه اسکار، یک جایزه تونی و دو جایزه Primetime Emmy را دریافت کرده است که او را به یکی از معدود بازیگرانی تبدیل می‌کند که به سه تاج بازیگری دست یافته است.

لیزی اودوم جونیور : Leslie Lloyd Odom Jr اولین بازیگری خود را در برادوی در سال 1998 انجام داد و اولین بار برای بازی در نقش آرون بر در موزیکال همیلتون به رسمیت شناخته شد که در همان سال جایزه تونی بهترین بازیگر مرد در فیلم موزیکال و جایزه گرمی برای بهترین آلبوم تئاتر موزیکال را برای او به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلرهای فیلم The Exorcist: Believer چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *