ایلان ماسک با تهدید برادران وارنر، حضور امبر هرد در آکوامن 2 را تضمین کرد!

سال گذشته شکایتی علیه جانی دپ توسط امبر هرد به دادگاه ارائه شد که نزدیک بود موجب عدم حضور امبر هرد در آکوامن 2 شود.

یکی از افرادی که به عنوان شاهد پرونده جانی دپ و امبر هرد قرار بود در جایگاه شهود قرار گیرد، ایلان ماسک معروف بود. البته ایلان ماسک حاضر به شهادت در آن دادگاه نشد اما حالا پس از گذشت تقریبا یک سال از آن ماجرا یادداشت‌هایی از روانپزشک امبر هرد منتشر شده که به نظر می‌رسد نشان از روی دیگر سکه دارد. چراکه در این افشاگری‌ها نام ثروتمند‌ترین مرد جهان ایلان ماسک نیز دیده می‌شود. گفته می‌شود که ایلان ماسک با نامه‌ای تهدید آمیز حضور هرد را برای فیلم آکوامن 2 تضمین کرده است.

بیشتر بخوانید:کارگردان دکتر استرنج: باربی لایق اسکار بهترین فیلم است

نامه ایلان ماسک حضور امبر هرد در آکوامن 2 را تضمین کرده است

پس از کش‌مکش‌هایی که بین جانی دپ و امبرهرد به وجود آمد، فیلم آکوامن 2 به کارگردانی جیمز وان دچار چالش‌هایی شد و شرکت برادران وارنر را وارد فرایندی فرسایشی کرد. از جمله مسائلی که این کمپانی با آن روبرو شد حضور امبر هرد در آکوامن 2 بود. زمانی که اولین تریلر رسمی آکوامن 2 در اوایل سپتامبر سال گذشته منتشر شد، اسنادی از این پرونده جنجالی در ویرجینیا سر از شبکه اجتماعی ردیت درآورد که همه را به دردسر بزرگی انداخت.

ایلان ماسک با تهدید برادران وارنر، حضور امبر هرد در آکوامن 2 را تضمین کرد!
حضور امبر هرد در آکوامن 2

هواداران دپ که با پرداخت هزینه‌هایی اسناد خصوصی روانپزشک هرد را خریداری و منتشر کرده بودند، خواستار عدم حضور امبر هرد در آکوامن 2 شدند. در این اسناد فاش شده که جیسون موموآ در صحنه فیلمبرداری لباس‌هایی شبیه به جانی دپ می‌پوشیده و می‌خواسته که هرد از این فیلم اخراج شود. در بخشی از یادداشت‌ها می‌خوانیم: «جیسون گفت دوست دارد من اخراج شوم. جیسون مست، دیر آمدن به صحنه. لباس پویشدن مثل جانی. با همه آن حلقه‌ها.»

تاکنون جیسون موموآن واکنشی نسبت به نشر این اسناد نداشته اما سخنگوی دی‌سی گفته: «جیسون موموآ در تمام مدت فیلمبرداری آکوامن 2 رفتاری حرفه‌ای از خود نشان داد.»

از طرفی هرد نیز عکس‌العملی نسبت به انتشار این اسناد نداشته اما یکی از منابع نزدیک به او یادداشت‌ها و برگزاری جلسه تراپی در تاریخ 27 دسامبر 2021 را تائید کرد. همچنین منبع دیگری می‌گوید وکلای هرد برای جلوگیری از انتشار این یادداشت‌ها وارد گود مبارزه شده‌اند.

همچنین در این یادداشت‌ها دیده می‌شود که امبر هرد احساس می‌کرده که به خاطر مشکلاتی که با جانی دپ داشته دیگر از جانب جیمز وان کارگردان این فیلم حمایت نمی‌شده است: «صدایش را برای من بلند می‌کند؛ حتی نمی‌توانم چیزی درباره آکوامن ارسال کنم. طوری رفتار می‌کند که انگار تقصیر من بوده؛ گفتم که متاسفم. در خاموشی صحنه هیچکس نمی‌توانست با من سلفی بگیرد.»

در مقابل واکنش دی‌سی را داریم که درباره جیمز وان می‌گوید: «جیمز به رفتار محترمانه‌ای که با عوامل و بازیگران دارد معروف است و با ایجاد فضایی مثبت و تعاملی – فیلم‌های «آکوامن» از این قائده مستثنی نبودند.»

ایلان ماسک با تهدید برادران وارنر، حضور امبر هرد در آکوامن 2 را تضمین کرد!

در نهایت کمپانی وارنر به دلیل نامه‌ای که ایلان ماسک دوست‌پسر سابق امبر هرد به آنها فرستاده بود، تصمیم می‌گیرد او را اخراج نکند. یکی از منابع ورایتی گفته که ماسک به واسطه یکی از وکلایش نامه‌ای تهدید‌آمیز به برادران وارنر می‌نویسد و می‌گوید اگر هرد بازگردانده نشود آنها را “به آتش” خواهد کشید. جالب اینجاست که ماسک تاکنون واکنشی نسبت به انتشار این اسناد از خود نشان نداده است.

زمانی که “جیمز گان” و” پیتر سفران” مدیریت جدید دی‌سی را بر‌عهده می‌گیرند، تا حدود نسبتا زیادی این حواشی فروکش می‌کند و استودیو تصمیم می‌گیرد در همان تاریخ 20 دسامبر این دنباله را اکران کند.

در قسمتی از گزارش ورایتی آمده: «هیچ‌یک از ستارگان فیلم «لیگ عدالت» (Justice League) «زک اسنایدر» و «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» (Batman v Superman: Dawn of Justice) از جمله “بن افلک”، “هنری کویل”، “گل گدوت”، “ازرا میلر”، و موموآ قرار نیست در دنیای جدید دی‌سی نقش‌های قبلی خود را تکرار کنند.»

با این حال احتمال دارد موموآ در “سوپرمن: میراث” نقش لوبو را به نویسندگی و کارگردانی “گان” در سال 2025 بازی کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *