تریلر رسمی فیلم The Iron Claw منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

کمپانی تازه تأسیس A24، از تریلر رسمی فیلم The Iron Claw رونمایی کرد. زک آفرون در این فیلم به عنوان نقش اصلی حضور خواهد داشت.

استودیوی A24، چندی پیش از تریلر پنجه آهنین با هنرنمایی زک افرون و جرمی آلن وایت رونمایی کرد. این فیلم، با تمرکز بر تراژدی، میراث و تاریخ، به داستان واقعی خانواده فون اریش، یک کشتی‌گیر افسانه‌ای می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2023

تریلر رسمی فیلم The Iron Claw منتشر شد

این فیلم توسط شان دورکین (Sean Durkin) کارگردانی شده است. زک افرون در فیلم «The Iron Claw» نقش کوین فون اریش (Kevin Von Erich)، یا همان جنگجوی طلایی، عضوی از خاندان معروف کشتی‌گیر فون اریش ظاهر می‌شود. جرمی آلن وایت نیز در نقش کری فون اریش، برادر کوین که در دسته وزن سنگین رقابت می‌کرد، ایفای نقش می‌کند. بازیگران دیگری از جمله لیلی جیمز، مورا تیرنی و هریس دیکینسون در این فیلم حضور دارند.

پیش از انتشار تریلر، فیلم به دلیل تغییرات بارزی که زک افرون و جرمی آلن وایت در بدن خود برای نقش‌هایشان ایجاد کرده بودند، توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود.

داستان فیلم The Iron Claw

فیلم The Iron Claw، به بررسی زندگی اعضای خانواده فون اریش می‌پردازد و از صعود تا سقوط این خانواده کشتی‌گیر را به تصویر می‌کشد. آن‌ها تأثیر زیادی بر کشتی حرفه‌ای داشته‌اند. میراث آن‌ها، از دهه 1960 تا امروز، ادامه دارد.

تاریخ اکران فیلم پنجه آهنین

استودیوی A24، پس از انتشار تریلر رسمی فیلم The Iron Claw اعلام کرد که این فیلم در تاریخ 22 دسامبر 2023 (1 دی 1402) در سینماها به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید:

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *