حقایق پنهان فیلم Madame Web

مادام وب جدیدترین اثر شکست خورده دنیای سینمایی سونی است و اگر از علاقه‌مندان دنیای ابرقهرمانی هستید، بد نیست حقایق پنهان فیلم Madame Web را بدانید.

فیلم سینمایی Madame Web آخرین نسخه از مجموعه آثار سونی است که داستان ان در دنیای مرد عنکبوتی روایت می‌شود. این فیلم درست مانند تمام فیلم‌های کمیک بوکی که قبل از آن منتشر شدند و تقریباً هر فیلمی که بعد از آن منتشر خواهد شد، چندین حقایق پنهان دارد که دانستن آن‌ها برای شما جالب خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم مادام وب مانند موربیوس که نکات و اشارات خاص خود را نیز به نمایش می‌گذاشت، ادای احترام خود را به فیلم‌ها و کمیک‌هایی که قبلاً ارائه شده بودند، نشان می‌دهد. برخی از هواداران ممکن است نکات مخفی مادام وب را متوجه شده باشند، اما برخی دیگر احتمالا نکات قابل توجهی را از دست داده‌اند.

حقایق پنهان فیلم Madame Web

در ادامه لیست ایستراگ های فیلم مادام وب را مشاهده خواهید کرد.

حقایق پنهان فیلم Madame Web
حقایق پنهان Madame Web

مادام وب که یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های دنیای سینمایی سونی بود، بدترین نمرات ممکن را دریافت کرد و فیلم به شدت عملکرد ضعیفی داشت. نکات منفی این فیلم به قدری زیاد هستند که قابل اندازه گیری نیست، اما ایستراگ های مادام وب می‌توانند برای شما جالب باشند.

عمو جونا

حقایق پنهان فیلم Madame Web
ایستراگ های فیلم مادام وب

یکی از حقایق پنهان Madame Web مربوط به «جی. جونا. جیمسون» بود. او یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های داستان «مرد عنکبوتی» است. نفرت او نسبت به «مرد عنکبوتی» اغلب منجر به اخبار بد بسیاری برای نشریه Daily Bugle می‌شود و قهرمان را به عنوان یک تهدید به جای محافظ برای شهروندان نیویورک به تصویر می‌کشد.

او علی‌رغم اینکه در اکثر فیلم‌های مرد عنکبوتی یک شخصیت معروف است، در کمیک‌ها نیز کارهای زیادی انجام داده که ممکن است طرفداران معمولی «مرد عنکبوتی» ندانند. اگرچه این شخصیت هرگز در مادام وب نشان داده نمی‌شود، اما بعد از اینکه سه دختر توسط «کیسی» از حمله «ازکیل سیمز» در مترو نجات پیدا می‌کنند، «ماتی فرانکلین» (سلست اوکانر) به او اشاره خواهد کرد.

در طول تاکسی سواری، افراد داخل ماشین می‌شنوند که «کیسی» به خاطر ربودن چند دختر تحت تعقیب است. «متی» اشاره می‌کند که می‌تواند با عمو جونا صحبت کند تا به درست کردن این وضعیت کمک کرده باشد.

با قدرت زیاد، مسئولیت بزرگ هم میاد…

حقایق پنهان فیلم Madame Web

قدرت زیاد مسئولیت زیاد هم می‌آورد. این یکی از معروف ترین دیالوگ‌های هر فیلم مرد عنکبوتی است و دلیل خوبی هم دارد. این بخش مهمی از زندگی هر «مرد عنکبوتی» خواهد بود. این فیلم دیگری است که دیالوگ معروف را در آن شاهد هستیم و «کیسی» هم راه خود را با شنیدن این دیالوگ پیدا می‌کند.

«کیسی» در بازدید از آمازون به امید یافتن پاسخ‌هایش، با یکی از مردم عنکبوت برخورد می‌کند و او را به همان نقطه‌ای می‌برد که او به دنیا آمده بود. هنگامی که او شروع به باز کردن قفل قدرت خود می‌کند، این دیالوگ را می‌شنود. این یکی از نکات مخفی فیلم Madame Web بود که بسیاری از طرفداران آن را دوست داشتند.

الهام از سم ریمی

حقایق پنهان فیلم Madame Web

احتمالاً جای تعجب نیست که فیلم سینمایی Madame Web دارای اشارات کمی به «مرد عنکبوتی» است. یکی از لحظات اشاره به فیلم مرد عنکبوتی سال 2002 از «سم ریمی» در صحنه‌ای است که پیتر پارکر متوجه می‌شود می‌تواند روی دیوارها بخزد.

«کیسی» سعی می‌کند بفهمد چه قدرت‌های مشابهی دارد و می‌خواهد ببیند آیا می‌تواند مانند یک عنکبوت روی دیوار بخزد یا خیر. در این صحنه، از زاویه دوربین «ریمی» تقلید می‌شود و از بالا به پایین نگاه می‌کند، در حالی که «کیسی» سعی دارد به دیوار بچسبد و از آن بالا برود. این مورد یکی از حقایق پنهان فیلم Madame Web است که بسیاری از بینندگان به آن توجه نکردند.

وقتی گرسنه باشم از من خوشت نمیاد

حقایق پنهان فیلم Madame Web
نکات مخفی مادام وب

یکی از نکات مخفی فیلم Madame Web به فیلم هالک شگفت انگیز مربوط می‌شود. در نیمه ابتدایی فیلم، پس از فرار از دست «ازکیل سیمز»، «کیسی» و دختران در جنگل پنهان می شوند. به زودی، «کیسی» توضیح می‌دهد که باید برای پیدا کردن چیزی به خانه‌اش برود و تاکید می‌کند که دختران باید در جنگل بمانند تا در امان باشند.

این حرف او به زودی با گرسنه شدن دختران نادیده گرفته می‌شود. دخترها به زودی تصمیم می‌گیرند برای خوردن غذا، به رستوران نزدیکی که در مسیر جنگل رد شده بودند بروند و «متی فرانکلین» (سلست اوکانر) به دختران گفت “وقتی گرسنه هستم از من خوشت نمیاد.” این دیالوگ یکی از حقایق پنهان فیلم Madame Web است که به «هالک» اشاره دارد.

پخش آهنگ معروف سال 2000

حقایق پنهان فیلم Madame Web

با توجه به اینکه داستان فیلم در سال 2003 جریان دارد، اشارات زیادی از سال 2000 در فیلم مشاهده می‌کنیم. یکی از این اشارات در اوایل سال 2000، ترانه موفق Toxic اثر «بریتنی اسپیرز» بود. این آهنگ در غذاخوری، جایی که گروه دختران به آنجا رفتند، شنیده می‌شود.

در طول صحنه، دختران در حال رقصیدن روی میز برای آهنگ دیده می‌شوند، اما آهنگ واقعی اشاره‌ای به قدرت «سم» است که توسط «ازکیل سیمز» نگه داشته می‌شود. این مورد از نکات مخفی فیلم Madame Web است که توجه زیادی به آن نشد.

آینده عمو بن

حقایق پنهان فیلم Madame Web
ایستراگ های مادام وب

در زندگی «پیتر پارکر» شخصیتی برجسته‌تر از «عمو بن» وجود ندارد. این شخصیت موجب تبدیل شدن «مرد عنکبوتی» به یک قهرمان است. پس از به دنیا آمدن فرزند «مری پارکر»، «جولیا کارپنتر» (سیدنی سوینی) به «کیسی» گزارش داد که برادرزاده «بن» سالم به دنیا آمده و هیچ مشکل پزشکی ندارد. او همچنین در ادامه اضافه می‌کند که عاشق عمو بودن است، زیرا به او اجازه می‌دهد تا بدون هیچ‌کدام از مسئولیت‌ها از داشتن آن بچه لذت ببرد.

پس از شنیدن این، «کیسی» پاسخ می دهد: “این چیزی است که او فکر می‌کند” و با اشاره سر به او که آینده «عمو بن» را به عنوان سرپرست و مراقب پیتر پس از مرگ خواهر و شریک زندگی‌اش پیش بینی خواهد کرد، پاسخ می‌دهد. اشاره به «عمو بن» یکی از جذاب‌ترین نکات مخفی فیلم Madame Web است.

تولد مرد عنکبوتی

حقایق پنهان فیلم Madame Web

یکی از حقایق پنهان فیلم Madame Web اشاره به کودکی پیتر پارکر است. همه بینندگان می‌دانند که شخصیت «مادام وب» با دنیای بزرگ‌تر «مرد عنکبوتی» مرتبط است، اما خود قهرمان اغلب در فیلم مورد کنایه قرار می‌گرفت، حتی اگر از این شخصیت هرگز نامی برده نشود.

در ابتدای فیلم، «کیسی» در کنار «بن» به جشن نوزاد (جشنی که برای زن باردار گرفته می‌شود) خواهرش «مری پارکر» دعوت می‌شود. او اشاره می‌کند که پدر «پیتر»، «ریچارد»، در یکی از ماجراجویی‌های متعدد خود است، اما نام کودک شنیده نمی‌شود. همه چیز به کودکی «پیتر پارکر» اشاره دارد، حتی اگر فیلم هرگز مستقیماً نام او را نبرد.

سوالات متداول

آیا فیلم Madame Web دوبله فارسی شده است؟

بعد از انتشار نسخه باکیفیت، دوبله فارسی فیلم مادام وب منتشر خواهد شد.

آیا قسمت دوم فیلم سینمایی Madame Web ساخته خواهد شد؟

در حال حاضر خبری در مورد ساخت قسمت دوم این فیلم منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب حقایق پنهان فیلم Madame Web چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *