کارل گلاسمن به فیلم Eenie Meanie پیوست

« کارل گلوسمن » به عنوان نقش اول مرد در فیلم Eenie Meanie که توسط نویسنده و کارگردان «شان سیمونز» تنظیم شده، ایفای نقش خواهد کرد.

«کارل گلوسمن» به عنوان نقش اول مرد در مقابل «سامارا ویوینگ» در فیلم Eenie Meanie که توسط نویسنده و کارگردان «شان سیمونز» تنظیم شده، ایفای نقش خواهد کرد. این فیلم که توسط «رت ریس» و «پل ورنیک» از فرنچایز ددپول تهیه شده است، داستان «ادی»، یک راننده نوجوان را بازگو می‌کند که با چالش‌های زیادی در زندگی عاشقانه‌اش روبه رو می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کارل گلاسمن در فیلم Eenie Meanie

«گلوسمن که بخاطر ایفای نقش‌ در فیلم‌هایی از جمله عشق «گاسپار نوئه»، دیو نئون ساخته «نیکلاس ویندینگ رفن»، تماشاگر ترسناک «کلوئه اوکونو» و همچنین سریال Devs از «الکس گارلند» در «FX» شناخته می‌شود، اخیرا در اولین فیلم جنایی نتفلیکس دیده حضور پیدا کرد. همچنین آخرین پروژه او، نقش اصلی در فیلم مستقل The Bird and the Bee به کارگردانی «جاستین کلی» بوده است.

کارل گلاسمن

علاوه بر این، او در Garland A24 Civil War نیز حضور خواهد داشت که در 12 آوریل پس از اولین نمایش در SXSW منتشر می‌شود. همچنین، فیلم «جف نیکولز» با نام The Bikeriders، پس از فروش از New Regency به Focus Features و تاخیر در اکران به دلیل اعتصابات سال گذشته، برای اکران در 21 ژوئن آماده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های کارل گلاسمن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *